Cumu rinfurzà l'immunità di un adultu?

Cumu rinfurzà l'immunità di un adultu? Vulete stabilisce l'immunità per survigliari l'invernu senza malfacci? Sapete quantu? Parlate di 7 idei fugliali di l'immunità.

U sistema immune si ponu rinfurzà cù l'aiutu di vitamina C.

Quasi tutti sò cunvinti chì, cù l'aiutu di a vitamina C, hè pussibule di rinfurzà u sistema immune. Ma questu ùn hè micca solu u casu: quellu chì ricivete a vitamina C nantu à una basa di u ghjornu ùn ponu impedisce a infestazione. Solu quandu avete un friddu, a vitamina C aiuta per trattà a poca cun simplicità. U zincu ùn aiuta micca aiutu cù i friddi è rinforza a immunità ùn hè micca forte quantu parechji credi, ma siddu assai "strategie difensivi" ghjuramentu da u miraculu di u zincu.

A preferenza devandate esse dati à una altra sustancia - vitamina D. A vitamina di solidu, chì hè furmatu, primuramente in a pelle à averghjini i ragi ultraviolet, attivate i cilitru assassins, è per quessa hè solu necessariu per u nostru sistema immune. Hè forsi per quessa chì in a staghjunazione fridda semu propensu per infezioni: a reduczione di u ghjornu di ghjornu ne cumprendi una mancanza di vitamina D, chì prurisce a nostra sistema immune.

In particulare una gran quantitata di vitamina D si trova in certi tipi di pisci: sardi, salmone è, sicuru, in u bonu oliu di pisci. Dunque, quelli chì veramente vulianu rinfurzà a so immunità, invece d'ampariscenu i limoni, deve pisà u pezzu nantu à a tavula, è dopu u manghjà per un bonu caminu.

Vaccinations? Bé, no! Ogni infizzioni rinfurzeghja u sistema immune.

Quelli chì anu criatu incù i fratelli è sempre listessi per "ricumpinserà" cù i patogeni, o in un campu di furmazione "microbial" in u paesi, sò sussegwentement poci prubabile di pratiche d'allergii ca l'unichi figghi di i so parenti puteci in "sterile" altri edifici. In a zitiddina, u nostru sistema immune necessaire particularmente chjamati, per un'isca, diventenu più forti è resistenza à i patogeni di a malatia, è da l'altra banda, per esse tolleranti di "innocenti" inutilmente.

Ma, però, ùn pò micca esse rifiuttu di vaccinations. A vaccinazione sò creati contru i malatii chì pò esse trasferiti, ma chì sò particularmente difficult, per esempiu, tetanus, sarcellule o influenza. U fattu chì e vaccinations causanu allergii hè solu un suppositivu pruprovinziatu.

Una inzignatrice prutetta ùn hè micca sempre senza effetti è cumplicature. Ma u pardunamentu di una infizzione vera hè assai più altu in statìstichi.

Sport furtificeghja u sistema immune.

Qualchissia chì ghjittassi parechje volte à settimana, hè malatu assai spessu è hè più prubabile di patevuli malatie. Perchè l'attivazione di u mutore persunale attivate i celesti assassini è altre succorsu di u nostru sistema immune. Forsi, per a stessa raggiuni, i malatie di cangrei anu riduzzione chjaru s'ellu rigalanu per l'esercitu.

Avè Quantità ùn significa micca bè! Qualchese chì s'hè esercitu troppu longu o troppu travagliu hè perdà u so sistema immune. Sì l'sport si volve u stress per u nostru corpu - sopramente in modu di l'influenza di u spiritu di cuncetizzioni o l'ambizioni excessiva - anu diventenu solu più suscettibile à infizzioni. Per quessa, l'atleti prufissiunali sò malati più frequenti ca quelli chì facìanu esercitanu da u tempu.

È per ognunu, u regula hè: Quellu chì hà pigliatu l'infizzione hà da ripiglià un spaziu in spiegazioni finu à avè megliu. Inutili, un frastu cumuni pò purtà à cumercii serii, in casi rari, ancu à un miocardite risposte. In ogni casu, i sportivi sò bisognu à a salute.

Aghju digià impunità forte, ùn ne hè bisognu di vaccinà.

True: Tanti malatii chì sviluppanu in a gran parte di noi ùn pose micca una minaccia à a vita. Inoltre, a gripe ùn hè micca assai piacevule, ma unu cù una forte immunità, com'è regula, a tollerà senza alcuna cunsiquenza particulari. A Pertussis è a rubellone hè ancu in l'adulti senza assai danni à a salute.

Ma certi pirsuni sò particularmente suscettibile à certe malatie o e so cumpatoghji. Da a gripe di stagione, anziani è persone cun e malatie cronica patevanu particularmente. U puddicinu pò esse periculosa per i zitelli chì ùn pò micca esse vaccinati contra a tette sputus, è a rubeella ponulmente in riscunzione non a donna nudita, ma i figlioli non nascuti.

Ùn sò micca solu l'ughjettivu di virus è d'altri patogeni, ma ancu i so vettori. Cusì, hè cunsigliu per vacunà micca solu e persone chì sò in riscu, ma ancu quelli chì viranu cù pirsuni à risichi o cuntattate in u cursu di a so attività prufessiunale. Per esempiu, un zitellu hè stata prutetta da pertussis si i so parenti pusonu una inoculazione.

Cù u più forte u fretu, u più dèculu u sistema immune.

Allura pensà per un pezzu. E cù a gripe di verità, hè veramente: quellu chì pudemu sfrinu à u virus, più ch'è avemu in malati, cum'è chì i virus di a gripe destrande i cèl·luli di l'attitudi respiratorii supraniati. Ma i virusi friddi, a maiò ei ritenu di i rhinovirus, ponenu micca aggressivamente in l'invasione: Ùn ci micca micca moltu di i nostri celluli.

Ma, però, u nostru corpu prova di distruggiuti di i virus, è rresponde in un prucessu inflamatoriu. Questa prufundia si riflette chì u crescita chì u sistema immune hè più efficente. Perchè qualchissia chì hà una tezza particulare forte è u nostru pezzu, ùn hè solu nunda di più per difenda.

Un sistema immune forte chì pruteghja più prublemà da i cumplicazioni chì una infezzjoni virali ponu purtà. Dopu tuttu, u fretu hè veramente ungiuggeru perchè pò esse u seguitu da un attache virale chì pò causà, per esempiu, infjammazione di l'ovu mediu o sinusitis.

Se u sistema immune cope cù ogni maladie, perchè ùn sarà micca malatu.

Ùn pudete micca argumentà chì, se cullava u virus è u nostru sistema immune coped with the "newcomer", crea un "arma" speciale à quellu, quest'elli chjamati anticorbe pò assicurà nurmalizà immediatamente u patogenuu cù un contactu ripetutu. A maiò parte di e malatie, cum'è a un prublemu è a malaria, fate noi una sola volta, è avemu l'immunità contru ad elli per u restu di a so vita.

Ma micca sempre per a malatia hè rispunsevule per un solu virus, è, cum'è in u casu di u friddu cumuni, un arsenale tutale di più di 200 virus. E cù unu d'elli u nostru sistema immune ùn hè micca pricisu, cusì per quessa, avemu un altru nutiziu. L'altri virus, per esempiu, i patogeni di a gripe, mutate cusì rapidamente chì u nostru sistema immune ùn cunnisciutu micca più ricunnisciute durante a futura epidemija di a gattiva.

E, in più, ci sò viru virus - cum'è, per esempiu, l'agentu causativu di l'herpese - chì sò in u nostru corpu per a vita. È se u nostru sistema immune hè debilitatu da u stress, l'irradiazione o à piglià certi medicazione, stu virus hè attivatu - torna nantu à i labbra, ci sò vesiculi molti. Un ghjornu passanu à novu, ma ùn pudemu micca eliminà da u virus l'herpes.

Avete un forte immunità, perchè mai aghju mai a frebba.

Quandu a temperatura di u nostru corpu si sviluppa, questu hè a prima misura chì u so sistema immune adopta: intesa affruntà à u virus è à l'altri patogeni di a malatia. I prucessi metabolichi in u corpu sò accelerrati, è a pruduzione di cilindri bianchi hè fatta.

Per quessa, qualchi esperimenti credi chì quellu chì u sistema immune mai sieghjani infezzjoni da a temperatura elevata, i difesi di u corpu sò debiliti. Hè pruvatu ancu: u risicu di u canciu hè riddue si avemu un aumentu di temperatura di u tempu à u tempu.

Ma ogni cosa hà i so limiti: u forte forte diminueghja u nostru corpu è pò ancu esse perchente à a vita. Sì ùn si pò micca culpisce da u focu, cose da esse vigilante. A temperatura alta sempre indica chì ci hè sick. Hè megliu sustene u corpu cù una prutezzione anti-infective, prima di tutti, beie bè di fluidi è cose à voi stessu.

Avà sapete cumu rinfurzà l'immunità di un adultu.