Attoriu Georgy Vitsin, biografia

George Vitsin hè un talentu incantevule chì assai ghjente ùn hà micca capitu è ​​micca ricunniscianu. Prima è prima, a biografia di Vicin hè a storia di un comicu. E pochi piacè chì capisce chì l'attore Witsin hè un caratteru drammaticu. L'attore Georgy Vitsin, chì a so biografia cumminò a storia di un omu ordinariu, passava assai cose, ma era ricunnisciutu da solu qualchi.

In a vita di l'cumpétente Georgy Vitsin, chì a so biografia cumminò u 23 d'aprile di u 1917 in Petrograd, ci anu parechje persone, ma ancu hà sappiutu ottenechje di ciò chì vulia. È Witsin vole, per suprattuttu, per diventà un attore. Ancu George era natu in una famiglia ordinaria, hà sempri avutu u prete è u talentu per l'arti. L'actor hè criscenu nantu à una famiglia incomplete. U fattu hè chì a biografia di u Patre Vicin era tragicu. I battìu nant'à i fronti di a Prima Guerra Munniali, hè stata culpita da un attachementu gasu, cusì volta da a guerra una persona gravemente gravida. U babbu di u prughjettu ùn hà micca vita longu, cusì a biografia di a so mamma era assai difficili. L'attore hà dettu chì a so mamma cambiò parechje travaglii per alimentà a so famiglia. À qualchì tempu hà principiatu à travaglià in u Hall of Columns di a Casa di l'Unioni in a so cità nativa. Giorgiu spessu era per travaglià cù a so mamma. Ci era questu Vincin cuminciò à falla adduta cù l'attu.

Cum'è un ziteddu, George era un zitellu timido. Ùn li piacia micca attentu, ùn ci piace micca, quandu i duttori si sò summoned to the blackboard. Ma però George hà capitu chì ùn saria mai diventatu un attore si ùn pudia micca eliminà di i so cumplicati. Per quessa, Witsin hà decisu di passà nantu à u palcuscenicu per ogni modu. Inoltre, ci hè statu un studiu di teatru in a so scola. Ci era ancu chì George hà principiatu a so carriera cum'è un attore. Ùn ùn solu ùn hà sappiutu bè, ma ancu hà ballatu bè. Ancu avutu ancu annunziatu di fà u ballu, ma mancu, George hà decisu chì vulia ghjucà à u teatru, è solu u teatru. Hè per quessa, quandu Galizia graduate di a scola, imbarcò immediatamente per entra à a scola di u Teatro Maly, è intrì in. Ma Vitzin hà fattu un modu cumplicatu facenu è avè principiatu per saltà parechji. Dunque, era espulsu da a scola in u so primu annu. L'annu dopu, Witsin cuminciò à intrinu in trè studii differenti. Hè da quì chì hè diventatu chì Witsin era un omu assai talentu - hà scrittu in tutti i trè studios, è hà firmatu a so scelta à u Teatro. E. Vakhtangov studio MXAT-2. Vitsin hà studiatu per un annu, è in 1936 accuminciaru a ghjucà à u teatru di Nikolai Khmelov. Ci, Witsin hà prestu prestu prestu. Hè statu u puntuale l'attore chì vense à vedà nantu à scopu. Vitsin li piacia à u so travagliu, piaciu i roles chì ellu hà fattu ghjucà. George hà amatu u so audienza è nimu ùn puderebbe figurà chì quandu stu maravigliu attore teatrali se dedicarà à u cinesu.

Comu accuminzava a filmar in i cinquanta. Prima era datu u rolu d'un modest è timido chì, in ogni modu, sempre lotterà a so verità è ùn si ritirava. Perchè u ghjochju Giorgio sempre pruvatu à fà tuttu. Si n'andò in sportu, andò à u boxeanu, curru per misi in u stadiu. Giorgiu cunsucrà à a cumpetilu solu per u travagliu è ùn hà mai pensatu à u fattu chì era stancu o malatu. Se Vitsin li piacia à u rolu, era prestu per fà tuttu.

Ma, però, Vitsin ùn hà micca bisognu di ghjucà i caratteri persunali. U fattu hè chì in l'annata sittanta vinni à Gaidai è divintò parti di una trinzia magnificente: Coward, Balbes e Esperienza. In queste film, u caratteru di Vicin era un omu cù una alma poetica, un suspicità, una sorte d'intellectage chì vive in un appartamentu communale. Sì senza ellu, senza u so carattaru è u carisma, a trinità ùn anu mai statu assai brillanti è culurita. Nikulin è Morgunov an ripetitu dichjaratu chì George hè tantu talentu, hà tanti abilità chì ellu è i dui dui ùn anu mai sappiutu.

A peculiarità di Vicin era ch'ellu hà capaci di ghjucà una grande varietale di roli. Per esempiu, in u 1971, ghjucò in i criminali penali "Gentlemen of Fortune", chì era tantu terribili è sentimentali è stranicu. Eppuru stu film era più di una cummedia, u rolu di Vicin era sempre tragicu. Vincin sapi comu ùn esse solu ironicu, ma ancu grotse. Pudete ancu di ghjucà u rolu di u sicondu pianu, riproduce cusì chì tutti si ricurdavanu u caratteru di Giorgiu. Vitsin hà ghjucatu in più di centu cinese. Inoltre, Vitsin cuntinuau a ghjucà in i televiii mostra, più previ in ​​u primu scopu di a televisione suviètica di questu formatu - "Kabachok 13 siegghi". Witsin a sapia quasi tuttu. Hè stata maestru maestru di a reencarnazione. A l'età di cinquante stu attore cun facilità hà svolutu u rolu di vint'anni Misha Balzaminov in "La Matrimoniu di Balzaminov", è à trenta sitti - hà fattu a "Musée d'Maximue" l'anziana Musia. U so ultimu rolu era in 1994. U ghjucò in a pelicula "Hagi-Tragger".

Inoltre, Vicin hè statu participatu in l'animazione. Ghjè in a so voce chì Hare hà parlatu in "Sack of apples", Giuseppe in "L'Adventures of Pinocchio", u scarabeu in "Thumbelina" è assai altre eroi di caricaturi Suviè.

A vita persunale di George Vicin era a vita di una persona ordinaria. Hà avutu una donna amata, una figliola di Natasha, chì hè un artista talentu. Hè cunnisciutu ancu chì Vincin amava assai animali. Sempre alimentatu tutti i misgi, i ghjacari è i pani chì so abitava in a so area, vicinu à i filmali, vicinu à u teatru. In più, in casa Vicin avia dui piovuru è un cane. Hè cunnisciutu chì Witsin ùn avia micca una passioni per l'alcoholu di tuttu. Eppuru u film hè quasi sempri cumpariscendu à u spettaturi com'è un biaccu. Più di più, George era assai seriu nantu à u yoga è meditazione. Puderà ancu firmà u processu di filmatu per fà l'eserciti necessarii. Dopu manera, i medichi cosevanu chì, à a fine, u yoga diventenu unu di i ragiuni di a scuperta aghjette da a salute di Vicin in a vichjàia.

L'ultimi sett'anni, George ùn era micca filmatu. Solu participò à una varietà di concerti umori. George Vitsin hà campatu una longa vita è hà sappiutu ripiddà una varietà di caratteri diffirenti nantu à a pantalla. Tutti i telespettaturi amori è ricurdate per parechje roli, ma u so Coperta sempre seranu a più cercana è più amata.

Georgy Vitsin muriu u 22 di uttùviru 2001, dopu una malatia longa è severa.