Miti nantu à e abilità sessuale di l'omi

A dignità di una forte mità di l'umanità hè spessu a basa di i miti. Un omu ùn si confessa ch'ellu ùn piace mancu di a so dignità. Ma a maiò parte di tutti l'avemu l'oppurtunità di misurà i so membri in un bagnu, utensili o in un spartiu cummunitariu. Ciò chì hè influinzatu u grandu di u membre maggioru è per quessa ùn hè dipende? Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Miti nantu à l'abilità sessuale di l'omi".

U più cumune hè u mitu chì l'omi bianchi anu una dignità incredibile. Spessu si juga in u cinema adulti. Questu hè micca veru. Solu in un state tranquillu, a tene di u pene pare pò esse sfarenti per rapprisentanti di e razzi biancu è biancu. Ùn hè bisognu di sustegnu chì in u statu erettu si hè una diferenza significativa di grandu. A diferenza pò esse scanty. Per quessa, i prupietari bianchi di grande dignità masculina pò cumpetanu bè cù l'omi bianchi. L'affiliazione di razza ùn pò micca avè un effettu significativu à u grandu di u pene.

Ci hè ancu u mitu chì a presenza di un grande penis hè assuciatu cù qualsiasi parte di u corpu. Per esempiu, in i paesi asiatichi si crede ch'è un membru hè più, più u più di un omu hà sottumessu à u so pede un pulgaru. Una altra opció populari quantu à a dimensione di a dignità d'un omu hè a longu di a manu. Studi scientificu di i scientisti americani anu dimustratu chì ùn ci hè micca una dependenza statìdica nantu à a longu di a manu è u pede. Hè ancu possibbi à rifiutè u mitu chì a parte europea di a pupulazione, principarmenti populi slavi, tendenu à pinsà chì ci hè una cunnessione entre a longu di u nasu è a durata di u pene.

Un statu calmatu di a dignità masculina ùn pò micca parlà di a talla di u pene in un state animatu. Ci hè una grande diferenza. In u corsu di a ricerca, truvava chì u pene doppia in un statu di l'erecció. E se, in un state tranquillu, u pene hè ancu grande abbastanza, è s'ellu ci hè eccitatu, pò stà u stessu tamantu.

Ci hè un mitu è ​​chì un omu cun un grandu diminuitu di a dignità d'un omu ùn hà micca bisognu à pudè satisfà nunda una donna. Per principià ci hè necessariu definisce a quantità chì hè necessariu di cunsiderà cumparisce. A durata media di u pene hè di 16 cm.L'ammi sò stati sicura chì a longa media hè 16,8 cm, u chjovelu hè menu di 14 cm è l'grande hè più di 17,8 cm. Nisuna donna hè pronta per sentu qualchì gigante per esempiu , un tavulinu di u vagina. A più impurtante hè chì l'organi sessuale di i partenari sò in armunia è si correspondanu à l'altri. Sì una donna hà daveru i musculus, allura serà più interessante per ella per avè un omu cun u pene grande. Sì, à u cuntrariu, i musculi di a vagina in una donna sò furmatu, dunque un omu cù u pene finu è u longu cù un capu chjuppu pò esce ghjustu à ella. L'omi cù mudesti dimenisuni di dignità spessu prufanu à a risidenza rapidu relative à quelli chì anu un gran penis.

Omi cù circuniscenza sò l'ultimu mitu. Hè cresce chì stanu l'omi delle a donna a più piace. Probabilmente, quì hè parlatu da a durazione di l'attu sessu è l'attività di u socie. A circunziu cù u tempu porta à u fattu chì a testa sarà micca sensibilita, perchè a pelle sarà impurtante. Hè assai aumenta u tempu di u sessu è un omu spessu hà di esse più attivu per ottene u massimu piacere. Ùn pudete micca discutiri cù u fattu chì l'such men are the least dangerous per a salut di a donna.

A lot of legends about the dignity of the strong half of humanity come up to dispel them, the myths about the sexual abilities of men. U dimenisuni di a dignità ùn importa micca assai s'ellu amassi u vostru omu è amassi l'amore.