Cumu prutezzione di a to fàccia da a ghjustizia è di u ventu

L'acqua è u ventu hè à a nostra pelle chì hè un stress veru. Molti donne soffrenu di scorcia di a pelle, da i labbra dissonante. A faccia hè irritata, pare manichi rossi. A ragiò di stu fenominu si pò cunsiderà micca solu di e cundizioni climatichi, ma ancu di cura improperu di a faccia.


Perchè hè a nostra faccia di ghjièndula è u ventu soffre ?

A maiò parte di e donne crede chì hè solu impussibile di mantene a so bellezza in u pelle di l'inguernu Ma hè una raffenza. Infatti, u friddu è u ventu si face secchi, è a gota di temperatura (dopu à a strada in a stanza) disrupta i glubuli sebacies. In più, in u ventu scunfante è u ventu, i celi di a pelle di a nostra faccia sò aghjurnati assai più lento. Questu tutti i diventanu a raghjoni di chì a pelle ùn pò micca trattà nè influenza di fatturi negativi esterni. Perde a so elasticità, s'imbruta, ci sò parechje irritazioni. Ma se in l'invernu, hè ghjustu à guardà a vostra riti, allura l'effettu di e fatturi nantu à a pelle pò esse significativamente ridottu.

Cumu prutezzione di a vostra face da l'impattu di fatturi negativi esterni in invierno

Se utilizate creme hidratante, da ricorche di voi chì ricusarà e toipi umidi. U fattu hè chì cuntene in kremahvoda, si evapora rapidamenti è pressisce a pelle. Questu cuntribuisce à l'emergenza di cracchi nantu à a faccia.

In u frosty and windy weather, sottu maquillu, com'è basa, vi tocca à utilizà più grassi è densu in a cunsistenza significa. Un incestu invernale speciale per a faccia pò esse cunsideratu una maravigliosa opcione. Ùnicu ùn protetta a nostra pelle da u ventu è a fretta, ma ancu nutre à perfetta. Ma avete bisognu di sapè chì sceglie un invernu crema hè megliu da ditta famigliali, postu chì i dubbiusi cosmichi ùn ponu micca a ghjustificazione di i dubbiusi cosmichi.

Ancu a pelle più preziosa per u fretu è u ventu si difende indefiutivu. Questa hè per quessa hè obligatu di purificazione dilicata, cum'è l'altri tipi di pelle. Per a pelle grasosa, hè cunsigliu per aduprà spuma fina per lavà. Per tutti i tipi di pelle - crema calmante o latte. Hè necessariu sapiri chì parechji agenti aggressivu, toni è suluzione, per purtà i so pori in u pilu di a stima ùn hè micca cunsigliatu.

Lavatu cù u ghjacciu deve esse postponatu. In tempu di scacchitu, a pelle di a fàccia è cusì hè a terapia frio rejuveneciante. Hè per questu sta prucedimentu ùn deve esse micca usatu per micca micca ferite a pelle più.

A crema avissi da esse aplicatu à a faccia almenu una ora prima di andà in u friddu. Per questu pezzu, i prudutti cosmichi sò assurvuti è esse realizatu a so funzione protettiva in u scogliu.

I femini sò ancu cunsigliatu di rimpruverà i prucessi di purificazione facialu quandu ùn ci hè micca bisognu à vultà à a fretura. I maschi, scrubs e scorpi sò megliu fattu in a sera, dopu aduprà u make-up. Se dopu sti procruccià per andà in u ventu di u ventu di u ventu, u risicu di frostbite, ancu forte, hè cresciutu.

Hè necessariu puru di manera chì a cumpusizioni di i cosmetichi hà prutittatu per prutegà contra a frette, ùn anu micca inclusu glicerina. Per una parte, stu cumpurtamentu di i frosti pruteghja a pelle, ma di l'altra banda pò causà vermiglius è prucidi, speciali per i femine cù a pelle sensitiva.

In certi donne, u fretu pruvucarà una reazione allergica à a faccia. Sù appressu in forma di inflammazione, rash, rossi spichii. L'automaticazione in stu casu hè micca cunsigliatu di trattà - cuntattate un cosmetologu o un dermatistu. Specializatori vi ricumandemu voi unguenti protettivi privati ​​o medicazione chì aiutanu à nurmalizà a pelle facial.

Per pudrezeti, prutegge è cuddà a pelle facial wara i friddi è u ventu, hè bonu per l'usu di l'olii estetichi, soprattuttu se a pelle hè secca. Olii perfettamente umidi: karite, avucatu, jaizoba, etc.

Alcuni mascarati chì aiutanu à restaurà a pelle face

In u invernu, pudete aduprà masci di biscotti congelati (priservani vitamini). Hè perfetta perfumea a mascara di a pelle, chì includenu: meli, oliu d'oliva, farina d'avena e casgili. Un solu ricurante hè u cracu, chi tonifica a pilucca è saturava cù vitamini.

In u invernu, usa una maschera crema crema. Carne fresca (grated over the pastry) mixed with sour cream. Hè appiicata à a faccia per 20 minuti, dopu è chjappata cù acqua calde.

Eccenti cuncettu nutizie cù u più carota. Juicy, rinsuscatu, zucca, mezclita cun i flakes. U principiu hè listessu.

Aghjunghja a pelle cù una mascara rouca. U casgiu frescu (2 tablespoons) aghjunghjenu cun una sola unguana d'ovinciu crue è aghjunghjenu dui zip a l'uruguaiu di l'idrogenu. Applica per uns 10 minuti (micca più) è poi arricbe cù acqua calde.

Avete a cura di a to face, in u invernu è in l'estiu, usa queste suggerimenti. Dopu tuttu, una donna hè stata bella in ogni mumentu di l'annu.