Se dumandassi una persona per un pezzu tempu, ellu dà cunsensu

Quale hè un tali attore?
- Questu hè un omu chì hè più faciule per dà,
piuttostu per spiegà perchè ùn vogliu micca ...

Parechje persone vole esse educatu, piacevule in cumunicazione, una volta ùn anu micca esse elettu in una mala luci. Hè sopratuttu à e donne. Ma a vita hè tali chì hè spessu impositu di esse solu di a so forza. Inoltre, i pirsuni sò suciali, è tendenu à vulemu qualcosa di l'altri. Aiutu, cumprènniu, rigali ... È eccu a psiculugia suggerisce chì, se dumandassi una persona per un pezzu tempu, dà cunsensu. Ma puderete dumandà à a mente.

Ùn serà micca un mandatu

Nuddu m'hà gustu di cumunicà cù l'avete. Forsi, i vostri duminii di una tale persona sò stati cumpresi. Eppuru, si dumandassi una persona per un bellu tempu, darà u so permessu di qualcosa, solu per ridivà i so dumande. Ma questu prezzu, pari, hè pocu chjuchile - hè una culpèvule. I relazioni cù u tempu volenu più furmale, è avà una persona si sente un drittu moralu di ricusà una dumanda.

A cunclusione hè a prima: ùn hè micca prufittuosa per esse un avete, è dumandendu "in a frunti" hè più caru. Vulemu fari tuttu cù u sforzu minimu, ùn hè micca? Allora, i meloni di malenconia cusì, "Oluveru, vogliu un capo di pelle" chì qualchissia vi darà u calore biancu è esciurarà per fucittà ùn solu un capeddu di pelle à i pedi, ma in fine hè stu "dulce" ...

Scegli un tempu adattatu è u locu per e dumande

Imagine chì site un bagnu. È à questu tempu u telefunu chjama in a cucina. Per risponde à un insinsudu è untimemente chjamatu, hà da esse risposte, assicurà seccu, surtite da u bagnu (presumibule - rumpuleghjule). Lu piacè va, u bagnu fridesce, a discu ...

U fattu succorsu da quelli chì anu da dumandà aiutu. Cusì, se ùn hè micca una materia di urgenza massima, è micca di una impurtante impurtanza, hè megliu dumandà d'antru: "Ci hè un minutu?" In più, per questa educazione, risolve a quistione, chì satisfaccia a dumanda, sarà salvata u tempu.

A cunclusione di u sicondu: ùn devenite micca a pena di dumandà à una reunione, un partitu di football, chì travaglia a strada in una lumaca russa fora di u travagliu di peppa ...

A dumanda regularmente

A dumanda ùn anu ignorata per senza mutivu. S'è avemu seriu ancu di a frasa di sentenza trasfittata da l'interlocutore - in poi, prubabilmente, avarete locu. È ùn anu inghjezziunatu: se dumandate una persona per un longu tempu, ellu vi darà u so permessu. È se avete dumandatu una volta, vi scurdà a vostra dumanda cum'è qualcosa di nisuna cunsulenza.

Ma, per ellu u vostru affari hè cusì. Avete bisognu di sta ...

A dumanda in anticipu

Per dumandà un prublema a stessa sera, perchè avete esse bisognu - volte suscitarà una rilazioni spoiled. Perchè Avemu da scurdà. Allora vi vene in tuttu cunfidenza chì a vostra sposa ricevi u sirviziu aiutu, è pò preseltu soldi. Dunque - quandu un disgrazia - hà compruia quarchi cosa grande. Sò infettuti (è se a materia hè seriosa, da esse indignatu internu), pruvatu di mantene l'espressioni amici.

Sì avete avè principiatu à dumandassi à l'ultimu momentu - cusì ogni volta una dumanda incòmoda serà "beata" a rilazioni. Alas.

Pudete darà e ringraziate è aiutà

Sicuru, si hè spessu, longu è tediousmente di dumandà una persona per qualcosa, dà cunsensu à qualunqui cosa. Sugugliatu è vulutu. Ma ùn hè necessariu di ristassi solu in "debbitori eterni", è micca solu in l'urdinariu, di ghjornu, ma ancu in u sensu esotèricu. Avete qualcosa impurtante o disgrazia per ellu, aiutu, se sè dumane. Stay in u campu di e generosi è forti chì anu da qualcosa per dà u mondu. Eppo u sensu di l'autore nantu à i peticionarii è i dumandati di sicuru sò cumincià sottumessu à i cambiamenti pusitivi.

Puderete capisce chì ùn dumanda micca solu dèbuli, ma dà micca solu quellu chì hà tutte sanu. È questu hè a chjave per i cambiamenti constructive.

Chì si ùn cunnosci micca cumu dumandà à tuttu?

Ci hè una categurìa di donne chì hè più piace per mè per "cunvince mi persone" per ca cunvince à "me umellu", cum'è a chjamanu. In fattu, e forze umani sò finite - in particulare e forza di una ghjovana mamma, una anciana, una femina in doppu turni. Prima o dopu avè bisognu à dumandà - in u travagliu è in casa.

Per dumandà hè assai sèmplice si senti a necessità vitali. Se a quistione hè cusì impurtante chì "s'ellu ùn ha (-a) aiutarà, perchè nimu vi aiutà, diceraghju è muriri". In questu casu, cun sustegnu quasi tutti amparanu à dumandà.

E se a quistione ùn hè micca cusì impurtante? Chì deve fà?

Forsi, appena appena appena à dumandà. Prima, prestu un colpu o lavare, dopu - dumandate un collegu per piglià iogurt di a tenda, per aiutà à aiutà a rete di auto ... Ma hè sempre impurtante di separà a dumanda di un caprice. Per innelli sponges è a dumanda ùn hè micca listessa perchè ricunniscenza l'impurtanza di una persona, i so qualificazioni è i so cumpetenze, è dumandate. Puderete micca, micca.