Chì ghjè più impurtante per amà o amarà?


Ùn ci vole micca à casare per quellu chì amate, ma per quellu chì ti ti piace ", dice saviezza femina. Hè cresce chì in questa situazione, ognunu sarà cuntentu: a donna - quellu chì pò torcia u so maritu, cumu vole, è ellu - u fattu chì l'oggettu di l'adorazione hè sempri vicinu per ellu. Ma hè una famiglia sia armoniosa è felice? E comu decide di voi ciò chì hè più impurtante - amassi o esse amatu?

MISULI E MINUSI

Prima di e fiorini, particularmente nisunu dumandatu s'elli gustu à i wannabeers chì l'accusavanu o micca, in quella ora eranu più preoccupati per l'altru. Per esempiu, quanti vaccini, cavalli, cazzi cù soldi (in fattu, u sposu interessate da a listessa cosa in quantu à a sposa). Avà, per suprattuttu, ùn hè micca pocu chjucu quandu si maritanu e cambiamenti di u prezzu (i vacchi ùn interessanu micca à più), ma hè una conversazione separata. Oghje, avemu parlatu d'altru, di ciò chì hè più impurtante - hè abbastanza d'amore risicu (quandu unu li piace, è l'altru solu si permette à l'amori, quandu un sceccu è l'altru si ponu una buccia) per u matrimoniu. Eccu nant'à i prufessiunarii di una alleanza tali.

Chì ghjè un piccatu per ocultarè, noi femine sò salvaje flattere quannu sapemu chì ci hè qualcunu chì hà amatu. E ancu s'ellu ci hè nunda indiferente à noi, hè sempre piacevule - l'autoestimu hà cullà! Ci hè chì avà ùn avete nunda, anche qualchì un centu di volte più, una dispusizione annunzienu è, ovviamente, ùn hè micca un manifestu fotomodelu. A presenza di un Cavaliere, anchi una calva, grassa è vechja, chì stà in un appartamentu communale cù a so mamma, ma in amore in amore, è pronta per fà cumprà micca di i vostri capricci, in ogni desideriu, vi faci senti cusì una donna bella. Duna i fiori, guida à i teatrini, è certi volte si furtuna è dedicate a puisia. Hè nantu à a prima chjamata è vi aspetta cù l'ochji fideli, senza dumanda nunda in u ritornu. Dunque, mi dici, chì ùn piace micca? Cusì ci dicemu indulgente chì per un modu fiduciale è amante à u peccatu è sottu à a corona per andà, lasciate entre in e so mani finu à u retirement usa (à menu chì, per suprattuttu, ùn hè micca scuppiatu). Ma, strana cum'è chì potti pari di prima visu, tuttu ciò chì piace à a scelta prima di a festa, dopu qualchì tempu si metti à rindiri. È i pruverti gradualmenti diventenu in minus.

Aghju amparatu da a mo stessu spirimintu chì me permette l'amore senza mutivu hè una tortura insufrible. Avemu avutu stà vicinu à u mo maritu per sette anni, avemu dui figlioli, tuttu hè maravigghiusu. Ma ùn aghju mai avutu per ellu una passioni vera - simpatia sola. Mentre ch'ellu hè davanti, è avà hè literalmente in linea, quandu avemu parte ancu à mezu di ghjornu, si preoccuame, cum'è un zitellu, parle assai tante chjudi. I amicelli dicenu chì sò st'errore è ùn aghju micca a mo felicità, è francu perccà, perchè ùn impediscenu a so "a mità" è andate à a manca, è alcuni di elli puderianu a manu. E mia, da quale vousa vede, tuttu hè cusì pusitivu chì hè solu un mudellu rolu. Ma hè per quessa chì fate! Averaghju capitu chì mera più - amore veru, ma grazie per l'amore!

E in una situazione simili ùn hè micca chjaru chì deve bisognu di più à pena: un omu o una donna. Una cosa hè chjara: hè necessariu à tutti dui. Una donna hà rializatu chì hè più impurtante per ellu esse amatu, ma cusì tratta u so cumpagnu cum'è cunsumu, è questu spessu li dà un sensu di culpabilità davanti à u so maritu, chì, incidentale, pò ancu darà una neurosi seria. Un omu di a peddi scimunale, circate di guadagnà l'amore di u so sceltu, ma in regula riceve solu un indistinct "grazie" invece di passion passione. Questa hè a so oppressione, è averà u so amori hè sustituitu da u ghjornu d'ogni ghjornu di annunziu è agressione versu u sociu: "Quandu oghje tuttu per piace à ella, ma ella ùn hè micca! Chì avete averà bisognu? "Per quessa, in e famìglie, e scontri constante, disputa, scontintu mutuale è fatigue sò inevitabbili.

STEPPITSYA - PICKED?

Sicondu i psiculoghi, "fall in love" ùn hè micca sempre bisognu. E più precisamente, succè in casi rari. Spessu avvenimenti spessu di sviluppà in other scenes. In un casu (u peor), i disaccordia mutuale rialomanate à quasi oddiu à l'altri. È per vive cù un omu chì viaghja micca, ùn hè micca una prova faciale. In l'altru casu, finu à l'ultimu, i dui sò riabilitatu à u fattu chì ùn anu mai capaci di amà l'uni à l'altri, è pruvate di fà relazioni ancu in una basa amigente. Questu hè più cum'è un cuntrattu trà dui persone soberbanu chì decide chì i interessi di i zitelli sò in u primu locu, è per quessa chì ùn ci hè nunda di scunvià a famiglia. Forsi, n stu casu, i figlioli ùn si sò micca assai suffrezziate quandu elli si divorziammu (ma ancu esse una grande pregunta, perchè un zitellu pò copre u mudellu di relazioni parenti in a so vita adulta), ma pudete chjamate una famiglia perfetta è felice?

In addition - ricùardi di Freud - ùn scurdate micca di u sessu, una parte impurtante di a felicità di a famiglia. In e famigghi induve e cose cumpagnie amici, si pò dì chì l'intimità nantu à u partitu hè inacceptable o micca indelicate. E se in u matrimoniu un amori, è l'altru - ùn hè micca, per consensus, è a quistione "di cambià o micca di cambià" hè solu solu più faciule. Una donna chì stà cun un maritu anu amatu pò imbernu un'amenda à l'altru è guverta una vita doppiu durante parechji anni. Educate i zitelli è fà cumerci cù a so lega meditaricu, è amassi è sognate per una qualcosa cosa. Iè, è u sposu, stanchi di circà i carícies è a tendernessità di a so sposa, pò andà à u cantu, tentativu di cunsulallu in i braccia di a prima bellezza. È se prima faci pare chì un cumpruntu riescita è i lupi sò chini, è l'ovule sò sicurizei, chì ghjunghjenu una cumprenda chì una parte doppia di a felicità ùn pò esse liberata. Inoltre - l'armunia ùn hè micca ottinutu à u lateral o in a famiglia. Dopu tuttu, a pesar del fattu chì e duie simane sò pianu aritmeticu è dà un solu in sumu, a vita dita i so liggi. E, sicondu i psiculugrafie, una persona pò passà tutta a so vita durchendu a passione aspettavule è vulgata necessaria, affinchendu a so pròpia dualità. Finu a finarmenti capisci ciò chì veramente voli, è ùn face micca a scelta bona.

SARUN

Cusì a "ricetta" di a famiglia per a felicità di a famiglia - per adduverà à l'amori, è micca di stà amori - hè unanimamente anticu. Si ùn amate micca, robba prima di tuttu. Dopu tuttu, l'amore hè un statu di mente spiciale, capaci di turnà ogni donna faccia in una bellezza ardente senza l'aiutu di l'estetici è di l'artisti di cumpunimentu. Cum'è l'euforia d'amore, una persona riceve a superpotenza: tuttu hè sustegnu, tuttu u travagliu. È a ghjente chì u circondu à quellu u cumincià à trattà cù belli, chì l'impurtanti pusitivi cumbattenti vènenu da un omu in amore. Dopu tuttu, E.Cumentu ragiunate chì ellu "chì ama una veramente una persona, amarà u mondu sanu".

È prima di dà a to manu (à u cori di u silenziu) à una persona ùn hà valuta à centu volte per crede è pende parechji prufani. Ancu se l'età ghjera in i tacchi, è a mo mamma vi dici: "Ùn faltate micca, questa hè l'ultima chance", forsi hè megliu d'aspittà, finu à chì u sensu veru venga è avete capitu chì hè impurtante amori o amate à a listessa gradua. Certu, u amore in u mo riccu ùn guarantisci micca una relazione bona di a famiglia, ma vedi, hè quì. Questu hè u fundamentu. Ma ciò chì site nantu à questu, dependerà solu di voi dui.