Chì a vaccinazione hè più impurtante per un zitellu

L'annunzii di a vaccinazione diventanu unu di i siti più discututi in i fori medichi nantu à Internet. Uni parechji dicennii anni, a vaccinazione era mandatu per tutti, è e persone vaccinati senza teme. Oghje, più di più di i periculi di a vaccinazione, parechji parenti ùn vaccinate i so figlioli è ùn si ponu micca vaccinate. À questu compte, ci sò parechji opinioni, ci sò disputi, pruvate truvà in un granu sonore.

A persona vene in u mondu cù una immunità innata è, in più, hereva da a so mamma unipochi di l'anticorpi chì prutegenu contra i malatie virali è bacterial. Hè per quessa chì ci sò vaccinanti chì ci vole à fà cuncepimentu è in u gravidenza. Questu hè casi u primu ciò chì i pattu sò dati in cunsultu di e donne. Aghjunghjite infurmazioni in l'articulu di u tema "Quale vaccination hè più impurtante per u zitellu".

Ma l'immunità di a mamma hè sola per un pocu tempu - per parechji mesi, in più per un annu, secondu di quale tipu di malatizza hè involuttu. Allora u corpu di i zitelli hè prestu per creà a so propria immunità speziale è prudenze i so antichi in risposta à l'effetti di un antigeno stranicu periculusu. A vaccinazione sò a manera più faciule per pruteggià i malatii infizziosi, chì esistenu in a medicina moderna. I malatii infittivi sò viru (per esempiu, infezzjoni di rotavirus - "gripe intestinali", sarampelle, rubella, poliomyelitis) o bacteria (tuberculosis, tossina e tetanu). A vacuna hè un agente patogenu o un sustitutu artificiale attenuatu o morte. "Simula" a malatia, crea una copia ridotta. Ma u principale hè chì a vacuna prupone una retazione protettiva naturale - a produzzione d'antichi. Quedanu quì in u corpu, furmendu a memoria memoria immunologica. Grazie à vaccinanti preventivi, a virulida hè stata eradicata in u mondu, l'incidenza di polio, diphtheria, tetanus, sarcellulà, rubrica, rubella, l'hepatitis B è di e altre infirmità hà brusgiamente diminuite. Per piacè nutate, i casali sò pruibbiti per esse toltu à a via finu à ricivete un cursu di vaccinazione in i primi misi di a so vita. Allura chì avemu vaccatu u nostru amici più chjucu necessariu e sempre cuntralizazione per a compra di una mascota, hè vaccinata, è ùn si ricusà micca à vaccinà i nostri zitelli? A vaccinazione hè assai impurtante è necessaria.

In ogni casu, per esse di decisione per annunzià o micca, pudete ancu sapete da un altru puntu di vista nantu à a vaccinazione. L'aspirazioni si pruteggianu di e malatie malatie, ma ancu puderanu causà maiò perchè à a salute. Ancu sianu trattati cun preca in casu è prima di a vaccinazione cunsultate cun mèdulu. In my opinion, ùn sò micca vaccinati seguri. Prima, a vaccinazione hè una intruduzzione antinaturale cun l'immunità. Siconda, ogni vaccina cuntene una quantità di sustanzi sustanciali riescivi. Hè solu vendita di mercuriu o d'aluminiu. Terzu, certi vaccinati cuntenenu i cèl·lii embrioni umani, i. E. material abortu. Hè una vacuna contra rubèla è l'hepatitis A. U prublema hè urgente, morale. Dopu avè visita u pediatricista, dumandate à detallu di e malatie da quellu chì pensa à infundirli u zitellu, nantu à u cursu possu, risultatu è cunsequenzii di a malatia, se micca vaccinate u zitellu, è de sùbitu l'arricò. È dinò u gradu di probabilità di a riazioni in i migghiori à a vacuna stessa. Analise l'infurmazioni ricevuti è fà una scelta.

A vaccinazione pò esse singulari (per esempiu, contr'à u sàvice, a tuberculosis) o multiple (viral hepatitis B, polio, vaccine DTP contra pertussis, diphtheria, tetanus). Ci sò parechje vaccinationse perisce u corpu di u zitellu? Prestu nè. Dopu à 3 mesi di a vita di u zitellu trè volte cù un intervallu di 1,5 mesi comince per a vaccinate contra di difheria, tetanus, pertussis e poliomyelitis. Inoltre, in l'ultimi anni una vacuna inactivata (morte) hè stata utilizata contra a poliomagnitis, chì hè assicurata. Dopu una picca di gripe, assai parechji ghjorni senti una mala lisura, i musculi pò maldi è ancu frebba. Questa hè una versione accelerata di a malatia, chì aiutanu à evità una epidemica di staggione. L'altri vaccinati dopu l'inzignazione ùn si ponu micca sentenu à tuttu. U più sicuru hè cunsideratu chì a vaccinazione contru l'hepatitis B, chì hè fatta pè i zitelli ancu à u primu ghjornu di a vita, se duie risicu di cuntraienti u virus da a mamma. Ogni vacuna, cum'è qualsiasi medicina, pò causà reazzione in u livellu. Cumplicativi arise si u duttore ùn si pò piglià contraindicazione à a vaccinazione. Per esempiu, i pachuli chì sò sottu tratatu cù immunosupressanti ùn devi micca injectatu cù una bacteria di vita. In generale, e cundizzioni di e questi vaccini sò contraindicati, pò esse assai diffirenti: da ARI à immunodeficiency. In ogni casu, hè megliu cunsultà un duttore. Immunologi sò stati canusciuti di difenda di l'accusazioni chì e so vaccinazione si infundiscenu cumplicità. I statistiche inclusi ogni cambiamentu in u statu di salute in un mesi dopu a vaccinazione. E spessu ùn sò micca cunnessi cù a vaccinazione. In più di mandatori, ci sò parechje inoculatori, chì sò fatte in precisa agudo. Ogni sapiutu chì e vaccini sò contraindicati per i femini incisi, ma si un cane futuru hè mutticatu da un cane, serà necessariu di realizà un scrutiniu tutale è acquistà una vaccinazione contr'à a rabia. Inutili, u riscu di malàvule ùn hè micca solu a mamma, ma ancu u zitellu.

Una inoculazione per dui

I medichi dicenu chì e donne chì sò ingressu sò uguali cum'è i malati cù patologicu cruniale. Ùn hè micca maravigghiusu, dopu à tutta l'organettu di a futura mamma per dui travaglii, una enormi impunità dispunì, ancu nantu à u sistema immune. Ogni iniutu à e donne chì hà incubatu hè stata cun curazione extrema, datu chì questu pò influenzallu u zitellu. Ci hè un risicu, ancu se a donna era malatu cù qualcosa di trè mesi dopu à cuncepimentu. Per quessa, a vaccinazione contru infizzioni sò da esse prughjettati in anticipu, facenu u vostru calendariu. Tuttu dipende di l'età di a mamma. Quandu 23-25 ​​anni una donna ùn deve avè un ghjocu di vaccinations. Se ella hè anziana, avete da ripetite l'injezione di "zitelli" (rubella, varicallena, sarampelle, parotitis, diphtheria, tetanus, hepatitis B, pneumococcus, hemophilia). U zitellu riceve l'immunità di a mamma è serà prutesta in i primi misi di vita. Ma digià in u gravidenza, i vaccinati viventi ùn sò micca amministrativi, perchè u virus pò esse in u sangue di u zitellu. S'ellu ci hè risicu chì l'expectante madre hà pigliatu l'infezzione, incaricata una iniezione di l'immunoglobulini - queste sò antichi lesti chì pruteghjanu di a malatia. In l'ultimi mesi di u gravidenza, pudete aduprà una vacuna di rubeella se a donna ùn hè stata malata prima. Questa hè una vacca viva, ma di questu tempu u virus ùn hè micca minatu u zitellu. Senza una cartula di vaccinazione, un zitellu puderà esse rimessu u ingressu à un kindergarten. Ufficialmenti, era ancu presu a kindergarten è a scola. In ogni casu, in fattu chì ci saranu prublemi di prublemi cù l'amministrazione, in particulari cunziddiatu chì tipu di colpi avemu avutu in kindergarten. Pò esse prestu pè alcuni eventuali.

À un largu viaghju

Viaghjatori ma ùn sò micca cunsiderate cum'è pazienti crònii, ma ancu avè deve prestu assai curazioni à a vaccinazione. E questu ùn hè micca micca solu per viaghjà in paesi exotici. Per esempiu, l'hepatitis A hè statu longu pensatu com'è inoculazione, ma sta maladie hè sempri trova in i paesi di i tempi cali, per esempiu, in Turchia, Egittu, Spagna, Cipru. Willy-nilly ti dumandate da induve andà a prossima volta in vacanze. A vaccinazione da a febbra di u tifusu hè fatta pè i turistici chì viaghjanu à i paesi in sviluppu di l'Àfrica di u Nord, l'India, l'Asia Centrale. A febbra groga hè cumuni in Africa è in America di u Sud. A vaccinazione si face à una settimana dopu à u viaghju, hè abbastanza per vacunà una volta di quattru anni. A più cumune per l'encefalite bordughjosa pò esse infettatu quasi ogni munnu: da Karelia à l'Urali è a Siberia. True, a regione di Mosca è a Russia cintrali, a ticke hà micca fattu catturà per parlà di una epidemica. Ma se spieghjanu annantu à u boscu, hè megliu di vaccinà. U codice H5N1 di u pezzu di l'alivi hè sempre à sente, ma a vacca ùn hè micca sviluppatu. Tuttu ciò chì resta per i vitturi in l'Asia hè per evità l'allevamenti di a pistola è avè cura per cocre meat and eggs. Ora sapemu chì vaccinazione hè più impurtante per u zitellu.