Biografia di Yankovsky Oleg

Oleg Yankovsky hà avutu una vita interessanti è rolli astratti. A biografia di Oleg hè un pochellu paradosu in qualcosa, è in qualcosa solu special. Per esempiu, a biografia di Jankowski nota chì hè noble hélicuu. In questu casu, a biografia di Yankovsky Oleg hà iniziatu in una di e vacanze Soviètica. Questu hè, in u so modu, paradossale. Eppuru, quantu sapemu di a biografia di Oleg Yankovsky?

Allora, cuminciamu cù e razzi nobili di Oleg. U patri di Yankovsky era un figghiu polannu. È hè per causa di questu chì u babbu di u babbu era accusatu di fabricà i càrbiti è mandatu à i campi di Stalin, unni mortu. Dopu tuttu, u babbu di Jankowski era un omu bravu, capu-capu, u patrone di u Sankt Gregoriu. Ma doppu l'arrestu, a mamma di l'artist s'hannu compostu chì avia necessariu d'ocultallu tuttu, perchè ella anu distruttu per tutte l'archivi. Cusì a biografia di u chjamatu hà cuminciatu cum'è a storia di a persona più simpla. E sta preghiera annantu à u vintisimu terzu di u ferraghju 1944 in u Kazakistan.

Principiu di a biografia

Oleg hà vivutu tutta a so zitiddina in a cità di Dzhezkazgan. Era un picciottu di strata cumuna, ellu hà cummattutu è ghjovi un football. Nuddu avia dettu chì era di una famiglia intucanti è aristocrática. Sì, Oleg ùn hà micca vulutu. Hà vrigugnatu di a so avutru vistutu, cum'è si era una nurmanna, cù un pappu, anche s'ellu ci era vechju è dilapidatu. Ellu ùn hà micca cridutu chì a so mamma è a nanna anu realità assai nobili chì trovani assai difficiuli di vive cù u fattu chì anu bisognu di vive in una stanza chjuchjata, per portà cose à i buchi è ùn pò esse di pudè à i zitelli allu vulete. Oleg hà avutu un fratellu è a so sorella. Per quessa, una famiglia numerosa era difficiule d'alimenta. Ma, quantu era, ùn importa ciò ch'elli ùn vanu micca, a mamma ùn hà mai pensatu à vende a so biblioteca. E i Yankovskys avianu una verra grandi è villi di i libri. A so famiglia sia assai, sapia assai, parlava diversi lingue. E, sicuru, eranu chjaramente micca piacè di ciò chì era successu in u paese. Oleg anu vistu, hà intesu, è da pocu averà accadugliendu è capisce quale era, è quali sò e so radichi.

Quandu Oleg grown up a little, a so famiglia si trasfirìu a Saratov. Sta cità hè sempri cunsiderata cum'è una di e cunguli culturali di Russia. A mamma di Oleg hà sempri adurata u ballu è in u so ghjovanu hà sognente d'addiventà una ballarina, ma a famiglia ùn l'hà micca permessu di fà. Ma però una donna per a vita hà preservatu u so amori per l'scena è sempre hà pruvatu d'insignà à i so figlioli chì l'arti teatrali hè bella è assai impurtante. Ellu hà fattu chì u fratellu maiò d'Oleg, Rostislav, andò à l'Esercitu di u Teatro Saratov dopu l'scola, avete una professione è hà travagliatu in Minsk, in u Teatru Russu. Era cun ellu chì Oleg hà cullatu à Minsk. Rostislav simplicamente vulia aiutà à a so mamma amata, perchè era difficultu per ella di crià tutti i zitelli. Dunque, cù a so mamma, si ne stava Olga è Nikolai, è Oleg hà cullatu à u so fratellu anzianu. Rostislav hà attaccatu à u teatru, quandu era necessariu di rimpiazzà un di i cantori malati di un rolu chjaru. Oleg hà ghjucatu bè, ma in quellu tempu ùn avia micca cura di u teatru. U zitellu vole veramente un capicucentu famusu o un attaccu. Allora pudia sparisce u teatru è andate à ghjucà. Rostislav facia assai ingeratu cun ellu per a so rresponsibile, è à a fine, hà simplificatu solu per ghjucà football, perchè chì u mo fratellu appena hà sappiutu esse almenu un pocu rispunsevule.

Allora Oleg hà tornatu a casa è cuminciò à pensà à quale saraghju diventatu. Iddu vulia passà à u mèdicu, ma eventualmente hà avvistatu chì ellu ama u teatru, è andò per fà. Ma l'esame anu allungatu, Oleg hè stata abbia perchè questu, ma decisa d'andà à u direttore per sapè in più di u teatru. Dopu un miraculu hà successu, averia chì Olegghje avia aghjatu. Per un bellu pezzu, nimu hà saputu chì questu puderia esse finu à ch'ella hè statu revelatu chì era u fratellu Kolya, ùn hà micca dettu qualcosa à nunda, hà intrutu in una scola teatrali. È quandu mi realizava chì u mo fratellu era sbagghiatu per ellu, ùn aghju micca dettu qualcosa. In fattu, sacrificò a so carriera per u cuncepimentu di u so amicu fratellu più chjucu, dicendu chì l'hà da farà studià, è hà da guadagnà u dirittu per sustene a so famiglia sana.

U studiu à l'escola di teatro ùn hè micca solu un bigliettu per a carriera attuale, ma ancu un cuntentu u passaghju à a vita privata. Ci era questu Oleg chì si cum'è Lyudmila Zorin. Eranu maritatu à bastanti ghjovani è si sò stati nziati per a vita, cum'è a mamma di Yanka l'hà insignatu. Sempre dicia chì un cumpagnu è cumpagnu si deve esse elettu solu una volta per a vita. Tutti i trè fratelli hà maridatu chì quellu chì ùn era ancu quì, è per vintimila anni. Hè stata ind'è e donne amate per a vita.

Lucky chance in Lviv

Doppu avennu graduatu di u culleghju di scuola Oleg ghjunghjenu à u Teatro Saratov Drama. A strada, vale nutà chì a vita teatrali di Oleg ùn era micca bellu cum'è una puderia pensà. A so Lyudmila era stella, è Oleg, à cuntrariu, cuntinumente hè firmatu à a parti. Finu à u mumentu chì u troupe partì à Lviv. Ci era quì, in u restu u locu, si ncuntrau Basov è l'equipaggiu di a film "L'Scudo è l'Spada". È l'avianu bisognu di un attore cù una face cusì clever cum'è Yankovsky avia. Allora, in modu imprecisu, Oleg hè nantu à u settore di a film. Pocu, dopu à u pittura "Scudo è Spada", ghjucò in una nova film - "Dui Companioni Serviti". Era un debut debbuli in u cinema è Yankovsky principiava per vede cunsevuli diretti. Dopu questu, hà ghjucatu assai roli interessanti. Tra di i pittimenti pò esse identificati cum'è «Racers», «Mirror», «Stella di a felicità fascinante», «U stissu Munchausen», «In amore à volte», «Lover». In più di a pelle, Oleg hà ghjucatu in u teatru, è s'ellu si hè prima nantu à a parti, diventa u primu attore chì hà ghjucatu i roli principali è hà fattu, sicuru, brillantement.

Per Yankovsky, a so famiglia era di grande impurtanza. Era prestu à furnisce tutte e cose di u so populu nativu. In generale, Jankowski era un omu bonu è brillanti. Ma, sfurtunatamenti, spessu Di Diu hà u megliu. Jankowski puderia micca supirari accussì una malatizza terribili com'è u cancer di pancreati è mortu u 20 di maghju di u 2009.