Misterioso e misterioso Al Pacino

L'attore americanu famosu è u diritturi Alfredo Ghjinnaghju (Al) Pacinu era più ricurdatu da i roles di gandanti - Tony Montana in u film Brian De Palme "Scarface" è Michael Corleone in u trilogiu di u famosu Francis Ford Coppola "Padrune". Hà fattu u so debut attuale in u filmu in u 1969, quandu hà primu toccu un rolu di sustegnu in a film "I, Natalie". In u 1971, l'attore hà pigliatu un rolu decisivu in a film "Panic in Needle Park". Fu doppu stu dramma ch'è l'attore hà avvistatu à Coppola, è ci hà amparatu cun ellu cum'è un gangster.


Americana è Italiana

Cum'è un zitellu, l'attore avivanu sempre in u Bronx, induve, sicondu parechji, centuie di naziunalità immedatamenti mischinu. U passatu preferitu di u zitellu à a sera, era chì ellu piacia à scalà u teatru è à sente à ogni tipu di ligame chì vinìanu da a finestra aperta di e case. Dopu un ghjornu assuatu à a scola u zitellu hà guardatu à u rumuriatu Italianu è hà pensatu d'ellu stessu: "ma ancu sò ancu Italiano!" È per oghje, chì ghjera richente di l'anormali, u Signore Pacino prova comu spessu per visite a Sunny Italy.

Per via, a mità Italiana Alfredo Pacino hè appare nashvet in America, in New York. U successu u 25 d'aprile di u 1940. U zitellu era u solu figliolu in a famiglia italiani-italiani Salvatore è Rose Pacino. Quandu u zitellu hà fattu dui oghje, i so parenti divurtu. Rose Pacino, avendu pigliatu u so zitellu, trasfirìu a viglia cù i so parenti in u Bronx. À quellu mumentu di a vita, era assai dispirata: trè camarii per 10 persone, una dieta d'acqua è acqua, è in u rolu di l'educator una ferma stretta cù un omu peculiar. Ma sti stessi cosi ùn impediscenu chì u zitellu sia truvà u talentu di l'attore, chì si sviluppau à u mumentu di a cumunicazione tra u zitellu è a so tende (cumunicazione cù l'aiutu di gestiti è espressioni facial).

Tuttu u so isolamentu di u spaziu esterno è internu di u zitellu svilate à a so imaghjini alla turbulente: Alfredo Pacino amava à dilla à u so cumpagnu di classa cumu si a so zitiddina hè chjucchjata di tutte l'avventura pocu cumuni. In un puntuu u maestru sintia sti cosi è anu toccu à u fondu di u so core, decide di mandà u futuru attore à a scola per u studiu di l'arti. U rolu di u primu figliolu di Alfredostal era a voce: sottu à l'scena, u zitellu era dumandatu à ripruduce u sonu chì a persona pruduce in u mumentu di nausea severa. U zitellu hà fattu. Ma accussì maestosu chì tutti scurdanu di a rapprisintazioni è corse per aiutà u ghjovanu pocu attore.

Dopu quellu ci era un studiu d'attu, una dramatica in u palcuscenetu teatrali di Broadway. Chistu pò ancu cumprà u primu premiu per u rolu d'un addictu di droga in u ghjocu sottu u tìtulu "Un tiadoru usa una corbula?".

Al Capuchcino

Era questu suprannuminatu chì dava l'amatori attori per u so amori incridibile di u caffè. U so noma hè un nùmmulu infinitu di tazzi un ghjornu. Un 'amori per u cafè à u Signore Pachinu nascit à u mumentu di ghjucà in petite rendimenti in cafesi è cinte cinqui. Spessu hà spesu a notte in u spalle di a cafeteria è bevirava solu cafe. A strada, l'alimentu in quellu tempu era digià valtu per l'attore iniziale hè caru, ma i calati caliati eranu prattu assai pokramanu.

L'attore Chris O'Donnell, chì era u partitu di Al Pacinopo in a film "The Scent of a Woman" di a so amica-cafeina, risponde cusì: "Owl" di Pacino hè a so natura. A so aspetta sempre ricurdeghja, cum'è s'ellu avia assai affari di fà cù ellu. Nantu à u settore, vene sempre cun e parolle: "Ddiu, ùn pudia dorme per un secunni!" Sicurazione, quale avete dùbitu. Ùn aghju micca vistu qualchissia cumu, dopu à mezzanotti, beie café cù litri! ".

U fattu curiosu hè chì u caffè hè statu a biera più forte chì l'attore usa di vint'anni. In u periodu da trentena à quaranta anni Al Pacino ùn solu ùn consuma micca, ma ancu utilizatu droghe, spieghendu di tuttu ciò per u fattu chì ellu circate di superà u sviluppu di a so fama è di calmà i so nervi sfruttati.

"Centu piedi sopra a terra di assicuranza"

A l'ora di filmi, l'actor hè sempri riunificatu cum'è un eroi. Questu scanteste ancu i so culleghi in u dipartimentu d'attu. U so cumpagnu di AlPachino in a film "U Mari di Amore" Elen Barkin hà cunfissatu chì Pachinoquets hà sappiutu da scantari, chì e so mani eranu stracciati pè un pezzu. Unu di i diretturi chì offrenu l'attore à ghjucà u banditu, hà dettu: "Ci hè tanta venza oculistica in questu l'omu chì hà sappiutu di distrughjisce a linea più estere allora chì u visoru pò sienti còmicu. Certu, aghju capitu ch'ellu hè un attore è esce realizatu u so travagliu, ma mè stessu era scary da a so reincarnazione ... "Pacinone solu entra in u rolu, ellu viottu è mor in questu. A l'ora di u roghjoni di u thriller "Serpico", l'attore cumunicatu cù copii reali, è ancu a prucessione di veloce pruvatu à arrestà un chjucu. Quandu u ghjocu era ghjucatu, hà riescatu à spiegà à u so cunniscenza u cuntrattu difficiule, ma pigliò u documentu cù e mani, s'hè rializatu chì ùn era micca un avucatu. Ma ghjucanu un corpu nordu in a film "L'odore di una donna", quandu partiu da u situ di filmaghju, l'actor fell and damaged its eyes. Dopu stu incidente, Al Pacino hà dichjaratu chì, mentri preparava per questu rolu, era pruvatu di scumparià a vista, cusì à u mumentu era, pudete dì, persiane per via di ciò chì ellu scurdò di scacciallu l'ochji. Intrinsenu u re, pare ch'ellu scurdà di tuttu u circondu. E so morbidi ùn sò micca cinematichi, ma più reale. Durante u travagliu in a film "In u ghjornu di a lotta", l'attinente scava è spalle a bocca. E pocu prima di u filmu di Justice per All fellia, u gunner caderu in a carta Carlito's Way à u so ochju, descargò una pistola (furtunatu chì i cartridges eranu stati). E, finarmenti, l'acqua da i filmi di u famu Copolly, quantu aghju persu perchè persu in i fili, chì dopu à volare in u focu di focu, aghju pigliatu un bumbuni enormi.

"Amuri ùn sape micca è hè stata distrutta"

Quandu u cunversu torni à amà, Al Pacino sempre cita questi parole di Shakespeare. A so vita pirsona di l'attore ùn particularmente ùn piace à parlà, perchè tutti sò sempre turminatu da quistione di quale hè a donna vicinu per ellu, in l'isula chì pareva publicu. Tutti e donne sempre volenu vede stu maritu semicu. L'attrice Beverly D'Angelo hà stata cun ellu durante 5 anni, ma l'actor l'abbandunò. Per una durata decada, Diane Keaton era in u so core, finu à ch'ella li dumandò à cottoghja di u babbu. Al Pacino hà da trè figlioli. U primu zitellu, a ragazza Julia, fù datu da Ghjana Terent, chì era un maestru di dramma arte. Ma solu per ricanuscià a so paternità, l'attore passò l'esame di DNA. E in 2001, Beverly D'Angelo li detti dui gimmi - Olivia è Anthony. À u mumentu, hà fattu per fà tuttu ciò per dedicà a maiò parte di u so tempu à i so figlioli.

In u 2011, u Servizio di Impreziu Internu per l'attore hè statu un paese, per u so vastu statutu di cane per i tassi impagati. AlPachino Al Representante tuttu u culpiu hà trasfiriu à l'ex-cummianu di cummerciale Kenneth Stahr. In u corsu di u viaghju, hè stata scunnisciuta chì questu omu ùn avia micca solu u pedagled Segioru Pachinu versu u dito, ma ancu Sylvester Stallone è Uma Thurman. Per via di u risultatu, i carichi annantu à l'attori eranu abbandunati solu.