Biografia, Tatyana Dogileva

Doppiu i rossi in i persone massicule anecdote. Ma hè una donna chì pò scrive poema è scrive poesia. Ella stessu teatru in u teatru, in u cinema è hè assai populari. Questa hè a famosa attrice Tatiana Dogileva, chì in 1984 hà sappiutu cù Vladimir Bortko in a film "U Blonde hè vicinu à u cantonu". Ma micca solu questu rolu hà fattu a so popularità. Allora, u tema di l'articulu di u ghjornu hè "Biografia, Tatiana Dogileva".

Infancia

Tatyana hè natu in una famiglia sovietsu tutta in a cità di Tekstilshchiki, vicinu à Tambov u 27 di frivaru di u 1957. I travagliati in a pianta, però sò sempri senti chì i so figlioli debite esse graduate. Per quessa, da a zitella più antica hà fattu tuttu ciò chì era permette di fà stu sognu veru. Tatyana hè stata fatta in ginnastica artistica, coreografia. E à l'età di 14 hè stata ammessa à u studiu di un ghjovanu attore, chì hà travagliatu à a Televisione Centrale. A vita di l'artista era curiosa è interessante à a chjera, attraversu è fascinatu. Biografìa è Dogilev hè un rimuriu di emozioni è passioni.

Anni studienti

I so sònnii, cum'è i so genitori di i so genitori, eranu cumpiiti in u 1974, quandu Tatyana, dopu a graduazione, appiicatu à tutti i teatrini Moscu. E anchi si i capipasenti di u studiu, in a quale a zucnaria era impussibili, ùn sò micca cunsigliatu per elettu una professione attiva per una parsona inghirusi, a sfurtia a ferita à ella in GITIS. In i so anni studianti, Dogiliev hè statu sparatu in episodi. Per i principali caratteri principale, hè stata cunsiderata micca bè cum'è abbastanza, caratteri di comedia, ancu u so rolu. E quasi appena Tatiana hà dettuna chì u so rolu - u rolu di u secunnu pianu. U primu rollu primariu di Dogilev hà sappiutu in u direttore Yu Pobedonostsev in u filmu "Stowaway Passenger" in u 1978.

Dopu à a cunclusioni di u GITIS, Tatiana Tatiana spusò, ma u so matrimoniu durò solu trè mesi. A vita creativa per l'attrìzia era più interessante è più impurtante. Hà intrattente à u teatru.

I travagliu in u teatru

A strada di a scena teatrali hè stata aperta da Mark Zakharov. Prima di nutà u so caratteru straurariu, è hà avutu un rolu in a dramma "Lenkom" "Cruel Games". U so carattericu era Nelka bruttura, stu caratteru apertu a veru natura di l'attrice. Tatiana hà datu u teatru sette anni, chì travaglia da 1978 à 1985. In parallel, hà riesce bè in roles fili suvietichi populari "Vita privata", "Vasily è Vasilisa", "Unexpectedly-Negative", "Hotel Eden", "Bee", "One in a Million", "The Groom from Miami", "Promise amuri "," porta Pokrovsky ". È certamenti tutti ricorda u rolu brillanti in a film "U Blonde hè vicinu à u cantonu".

In ogni casu, ancu dinò, è avà l'attrice hè preferitu per sparà u paese teatrali. E ancu s'ellu mai rifiutà di sparà in u filmu, in tempu è era invitatu tuttu è menu. U u teatru hè veramente a vucazione di Tatiana Dogileva. E a so educazione hè più more tiatrali ca cinematograficu. Ci hè nantu à u palcuscenicu ch'ella hè capaci di palesu tutale di l'imaghjini, s'apprimau da u rolu è di u purtonu à l'auditu.

In u 1989 Tatiana Dogileva hè stata premiata u titulu onoratu d'Honore Artist di a RSFSR.

E funzioni di l'attu di Tatyana Dogileva anu vistutu novu nantu à i critichi in u 1992. Allora, per u megliu rolu femminiliu, hà vintu u Premiu Kino Prevenu. Stu premiu li purtò u rolu di Katya, una infermiera in a film "Afghan Break" di Vladimir Bortko.

Una volta, dopu avè lettu a traduzzione russa di a tragedia di Eschylus "Oresteia", refusau di dumandà Elettra cù u famosu direttore tedesco Peter Stein. Un pocu dopu Tatiana era surprised when she called again and offered a role. In particulare in stu prughjettu, Dogileva hà ghjiratu cun Ghjenu à Elena Mayorova è Igor Kostolevsky parechji paesi, sò stati ligati da una speranza forte.

Un travagliu in l'ottimisimu, in u 1998, Tatyana dicidi di sensu in i scarpi di u direttore è hà iniziatu a dramma "Luce di luna, una luna di miele", chì si estremita in u Teatru. Ermolova. Ùn avete micca successu cun critichi, ma ellu avia piaciutu assai l'audience. Dopu un pocu tempu, Dogileva hà fattu esse u direttore di duie serve di più. Questa hè a "Passion di Mosca" basatu in l'opira di Ostrovsky "Not All Cats Shrove" è "Non rinunce à amori ...". E dopu ci hè statu a dramma "A donna hè aspetta, u clarinettu hè ghjucatu ...". A Riparizzioni attranu i salotti sali è si passanu bè cun successu finu.

Carrera Doguileva in dui mila

In u 2000, Tatiana hà ricivutu un altru premiu - hè stata premiata u titulu di Artist di Persone di a Federazione Russa.

I paesi lontani sempre cunfirmati cù u so romance. Forsi queste perchè Tatiana senza esitazioni accunsentì à intervene in u prughjettu di televisione "L'ultimu Hero". Visità in l'isula disabbitata arghjava nova vitalità, l'impresione fermeranu massa, ancu hà scrittu poema dedicatu à sta Isula.

L'energia indomitable è u desideriu di pruvà si in un novu campu pusonu Tatiana Dogilev per creà a so propiu film. Dopu un rigalu duru cù u pruduttori, l'attrìzia hà sappiutu per sente cum'è un direttore cinematograficu. À u studiu «Mostelefilm» Tatyana hà filmatu u filmu "Lera", chì in u 2007 anu premiatu un premiu à u festival di film "Golden Phoenix" in a nominazione "U primu debutu comu direttore".

Avà Tatiana hà sunniessi di ghjucà u rolu di Arkadina in a "Cumpagnia" di u Chekhov. Stu caratteru hè più attrattu à l'attrice. Probabilmente, cù a so energia, u so desideriu di l'azzioni, l'imaghjini di Arkadina fiscale qualcosa di ella. Forsi, i sòni seranu cumpiitu qualchi.

U so seconda scelta di Michael Mishin Tatiana videndu prima u filmu di a film "Wind Free". Per via di questa famiglia, i relazioni cumincianu. Michail hà allughjatu à a so prima moglie, micca à volta, ma a festa hè stata aduprata. È prestu, in 1995, a famiglia era rimbursatu da a figliola Katya. Malgradu u fattu chì u so maritu spessu viaghja, Tatiana ùn era micca in ogni ghjornu di ellu. In più, 18 anni dopu, in u 2008 u so matrimoniu sficcianu.

A filmografia di l'attrìghjina hè più di ottanta pitture, è u travagliu di l'attore ùn hè micca calculatu. In l'ultimi anni, l'attrice hè diventata un participante attivu in i movimenti suciali. Cusì in u 2010 hà cunceltu a custruzzione di l'hotel "ThreeTeets", chì fù spedutu da u studiu di N. S. Mikhalkov in Maly Kozikhinsky Lane. In u marzu di u 2011 liberatu un messagiu video chì sustene i difendenti di u boscu Khimki. Questu hè cusì una versatile, sorprenente, forte è romantica Tatiana Dogileva.