Biografia è vita persunale di Vyacheslav Tikhonov

Tutti sapemu è amò Vyacheslav Tikhonov. A biografia è a vita persunale di Vyacheslav Tikhonov sò interessanti per tutti, perchè i ricurdativi da a zitella. Di sicuru, hè a biografia di Tikhonov chì cumpresce u rolu di u Stirlitz vulgari. A so destinazione è a vita persunale sò interessanti per i fanali à questu ghjornu. Ma chì sapemu di a biografia è a vita persunale di Vyacheslav Tikhonov?

U Principiu di a Grande Route

Data di nascita Vyacheslav - u 8 di ferraghju di u 1928. A famiglia Tikhonov vene da u Posad Pavlovsky di a Regione di Mosca. A vita di l'attore spuntatu di i ghjoveli più ghjusti, i figlioli di i travagli. In u iniziu, a biografia di Vyacheslav ùn hà micca annunziatu chì diventerà un grand actor. À u zitellu, Tikhonov avia u stessu divertimentu cum'è l'altri figlioli è i adolescenti. A so vita passò per e strade di a so cità nativa. Prima di a guerra tuttu in Vyacheslav era senzilla è ligera. Ma dopu ci era una tragedia persunale di ognunu è à a listessa ora milioni - a Siconda Guerra mundiali. Fortunatamente, Tikhonov era sempre ghjovanu per andà in l'esercitu. Dunque, u papa fece un ghjovanu à una scola vocational. Ma a simpatia persunale di u zitellu ùn era micca in tuttu. Ancu s'ellu ùn hà micca resistutu è travagliatu com'è turner metal. U fattu hè chì Dopu a zitiddina Vyacheslav hà capaci di fà tuttu nantu à a casa, è in particulare piacevuli à creà una cosa cun e so mani. Fici spessu. Ma, à u stessu tempu, anche di una ghjovana età, l'attore si stalla sempre à u cinema. Allora cun piacè di piacè riesce diverse pelicules heroichi. I so atti cchiù amichi era Zharov, Cherkasov, Babochkin è Aleynekov.

Juventude è studii

Quandu a question hè divintata da quandu Slavik facia, i so genitori cumincià à dissuasallu. U so babbu era un meccanicu, è a so mamma era un maestru. Ùn avianu micca viscuvi spettaculi speziali in a carriera attuale è volenu u figliolu inseritu in l'academia agricole. In a famiglia, disputi è discordia cumincianu, ma avà era avutu l'altagna. Era veramente una donna sàvia è bona, perchè puderia cunvince i so genitori ch'elli deve permettenu à u zitellu à fà a so scelta per ùn avè micca ripputà tutte a so vita chì ùn li permettenu micca per esce u so so grande. Cusì, era grazia à l'avutru chì a so biografia hà sviluppata cum'è averemu.

Dopu avè ottinutu l'accunsentu di i so genitori, chì era spressu in silenziu, Vyacheslav fu à Mosca. Quì hà intenditu à entra VGIK, ma ùn pudia micca passà a funzione. Hè un gran colpu per u ghjovanu. Sbarcò in li lacrimi in u passaghju di a scola. Forsi, qualchissia hà cunsideratu chì questu hè una debule per un omu, ma era ella chì hà aiutatu à u tutore chì hà da capisce à esse studiente di sta istituzione d'educazione suprana. À quell'èpu tempu u corridor era u prufissori Bibiukovu. Parrava cun Tikhonov è, a fine, hà scrittu à u cursu, p'aspittendu u fallimentu chì hè accadutu durante l'esame di ingressu.

Travagliu

Dopu avè studiu à VGIK, u zitellu hà principiatu à travaglià à u Teatro-Studio di l'attore di u cinema. Parechji di i so cumpagni di colombiu immediatamenti accuminciaru a ricivete rolli in u filmu, ma in Tikhonov anu vistu solu una bella apparizione è prestu pocu attenzioni à u so talentu. Per quessa, u ghjovanu raramente venenu attraversu roli interessanti in quale puderia palesanu tutta u so putinziali. Questu duranti quasi deci anni. E si un altru attore puderia ricurdà stu tempu, cum'è per l'annu perdutu, Tikhonov perchè ùn avete micca. U ghjucò in u teatru, è ellu piaciu à ciò chì avia fattu. Per esempiu, in u 1950 pigghiau u rolu di Bear in l'obra "Miracle Ordinariu". Assicurò perfettamenti in traduzzione nantu à u palcuscenicu u caratteru di stu carattaru bellu è ambicu.

Se parlemu di i pelle in u quali Tikhonov hà ghjucatu, allura u ritrattu "Guardia Ghjuventù" era u primu. Sugiu Volodya Osmukhin à l'ora di studià à VGIK. Era un gran debut. In generale, vale nutà chì hè stata cun "Guardia Ghjuventu" chì personali famosi è talenti cum'è Nona Mordyukova, Clara Luchko, Victor Avdyushko, Sergei Bondarchuk, Inna Makarova inizenu a so attività di carriera. È Tikhonov stessu ricivutu un Premiu Stalin per sta pintura. Dopu questu, Tikhonov hà pussutu persone è persone per un tempu. Iddi discurrenze in certi patti è ùn anu micca una prufundità speciale. Hè per quessa chì parechji anni Tikhonov ùn pudia micca esse elabureghja da u so talentu. Dopu pigliò un rolu in u ritrattu "Ghjera in Penkovo". Era ella chì hè divintata u primu rolu chì porta a pupularità.

Ancu l'apparizione di Vyacheslav era chjaramente micca adattatu per u tractor di tractor, era quellu chì puderia ghjucà un rolu in tale manera chì a ghjente entende chì tipu di patimentu mentale chì u so caratteru passava. I heroi di Tikhonov anu statu sempri romanticu. Ma u so romanticismu è liricismu mai parevanu pretentiosi è pretentious. A peculiarità di i so eroe hè chì sò ghjente persone chì sperienze u sensu deep in a vita di u ghjornu. A strada, Tikhonov stessu crede chì questu rolu hè u so travagghiu megghiu travagliu in u cinema. Allora a pelicula "Ùn avemu l'Lunedì" hè stata liberata. A film nantu à u maestru di storia è a so classu tocca l'ànima di l'audienza.

Se parlemu di u rolu in a film "Guerra è pace", Tikhonov ùn hà micca particularmente amà. E li critichi ùn anu micca assai pusitiva annantu à u so Bolkonsky. Vyacheslav pensa chì ùn hà micca capitu è ​​s'hà verificatu u so eroi, perchè ùn pudia micca ghjucà cum'è in a realità. Ancu iniziò à pensà à firmà l'attu, ma rapidamenti ricusatu l'idea stuposa. Inoltre, prestu prestu a Stirlitz. Hè stata una film di un scout, in u quali Tikhonov hè statu capacitu per fuglià e pathos è cliche chì altre tipu di quadri di u genre amparò. U so Stirlitz era veru, sinceru, sensu è travagliu. Un'altra prima maraviglia di questu l'actor hè "Bim Bianco, u Negru". Hè assai forte, tristu è piercing chì nimu chì hà guardatu d'ellu ùn pudia sfavigliate e so là. Tikhonov s'hà prestu realizatu u so rolu, essendu pudè no solu per capisce u so caratteru, ma dinò l'amici cù u cane, chì era u so cumpagnu principali. Hè per quessa tuttu hà vintatu cusì sinceru nantu à a pantalla. Tikhonov hè stata casatu duie volte, a so prima donna era Nona Mordyukova, ma u matrimoniu ùn hà micca travagliatu. Da u secondu matrimoniu Tikhonov avia una figliola Anna.

In l'ultimi anni di a so vita l'attore talentu ùn hè micca attu à u filmu, ma ancu hà sappiutu in "Curnutu da u Sun-2". In ogni casu, prima di l'premiere, ùn hà micca campatu, dopu avè mortu u 4 dicembre di u 2009 da un attache cardore.