Cumu fà scambià boni modi è pulizziunità in i zitelli in prighjilla

Avemu addivintatu assai simplicità: andemu in i pantaloni di u teatru, fate d'esse "ringrazialli" è dà a modu di trasportu, invece di i classici avemu avutu detective belli, è ravioli per quale i nostri zitelli sò micca cusì crescuti. Cumu pudè incunità una bona (è à u stessu tempu) i boni modi è u gustu bellu? Cumu ricerchjarà boni manerli è pulizziunismu in i zitelli di età antica in lega - leghjite l'articulu.

Ùn ci hè dubite chì hè necessariu.

A almenu per a prutezzione di i so fora di l'alcohol è di a droga. À u primu sguizzu, issu sonu stranu, ma ùn deveru una cunnessione entre a cultura interna di l'omu è l'addicenzi. Cusì, i scientifichi in English, avendu entrevista à più di un milla persone, hà sappiutu chì trà i fannii di a musica classica, solu l'1,5% di i rispondenti "sò amichi cù una buttiglia". Mentre u 24% di i fanatici di l'hip-hop è l'abballu musica musicali di l'alcool, i droga è cambiani l'associi sessuale, cum'è i guanti. Tuttavia, ùn hè micca una apertura. Ancu l'anticu filosufu chinese Xun Tzu hà scrittu: "Quandu a musica hè vacca è vicious, i pirsuni sò disposti è sdieri, salvatichi è digna di disprezzu". U stessu pò esse riferite nantu à i libri vacanti, u pelle, i ghjorni ... Per quessa, se vulete u zitellu un futuru megliu, principià u prucessu di "acculturation" urgente!

"Murka" o "U Cascanellu"?

Di sicuru, avemu averari bisognu cù noi stessi. Pudete cumpunisce l'appartamentu cù i libri in arti, mentre chì tù vedi "Dom-2"; puderete permettà u zitellu per fate u coddu nantu à a tavula, è ghjucale à a platea dopu à manghjà; pudete cumprà i clàssici ghjochi, è pudete esce cunsultate a chanson - assicuratevi: u zitellu ùn crede micca i vostri parole, ma u vostru cumpurtamentu. E dopu copià. Ùn hè bisognu chì parechji figlioli di attori, scrittori è artisti admettenu chì i genitori ùn hà micca appicciatu "acculturà" iddi - anu sempre avutu libri intimi in a casa, invitants interessanti è ghjè una bella musica sonata. A strada, à a musica. I scienzi sò pruvatu ch'è già in a 18-20 semaine di gravidenza un zitellu hè capaci di perceive music. Spécialement melodica, per esempiu l'opari di Mozart è Vivaldi. Perchè, se avete pianu di dà nascita à un altru babbu, infundete un bon gustu musicali prima di a so nàscita. In ogni casu, s'ellu era tardu cù a furmazione "di gravidanza", tuttu ùn hè micca persu. Includite e zitelli cù musica differenti - micca solu di i canzoni di i zitelli, ma ancu di classici, jazz, folklore. A cosa principal hè chì hè a musica di qualità, micca prudutti bè cunsumatori, chì sò ghjucati in tutti i canali. I sperimenti cunsigliate per inizià di jazz - hè più faciule per capisce, è solu puderete cuntene i clàssici. Fate à u zitellu chì sentenu a tag o un altra parte di musica in questu. Chì significà cusì stu travagliu, altri o fubbe sarà persu duratu l'aspertu. Ùn avete micca circà un significatu sicuru in u cantu di u nightingale - solu ghjochi di i trilli magic. Perchè u zitellu ùn hà micca persu interessu à a musica inusual, turnate in un pocu tempu. Per principià, sò da tanti o cincu minuti. Allora vi hà bisognu di scaricà. Fugerà u zitellu à inventà a so propria musica. Per fà questu, pudete cumprà in u mondu oghje una "orchestra" sana, accuminciannu da i canali è tamburi è finennu cun sintetizador. U vostru zitellu ferma diventeranu spiriminta cù u sonu. Scrivite l'eredi in a scola musica. Ùn àbbia paura chì ùn hà micca firmatu in matematica.

Quite contru!

Cunsigliu svizzeru è austrìacu hanu pruvatu chì e lezioni di musica dinu à apre a rapidamente a scienza esatta è lingue straniere. I ricchiaturi americani arrivanu à a cuncludi chì i strumenti musicali aiuta à i zitelli di 4 i 7 anni, ritentani in u sviluppu, attentativi cù i pari in littura è sopra à a matematica.

Tilting hands hè permessa

U zitellu sparisce rapidamente "cuncessione" cù u nostru gustu è i modi, sì lettu assai. Ùn sò micca magazines adolescent, romance novu è detti detectives, ma a literatura vera. Accustomu à leghje littaralmente da a cuna. Fate chì u zitellu ùn solu ùn anu u ghjacciu, ma ancu i libri chì ponu toccu, masticatu è ancu purtati à u bagnu (oghje assai libri sò venduti chì ùn deformanu micca di l'acqua o di denti di i zitelli) - u to figliolu s'accutarà à u fattu chì i libri accumpagnallu in ogni locu. Averete più tù stessu. Sì un omu avellu spessu si vede a so mamma è a mamma cun un libru in i so mani, a so manu hè ancu elettu à u libru, micca à u banku cù a biera. Lighje u zitellu prima di andà in dormire - ùn hè micca solu i zitelli chì l'aggradenu, ma ancu i figlioli più chjappi. Sì un figliolu o figliolu òdia i libri, chì ùn hè pocu cumuni in l'anni di transizione, sò cun un sistema d'incentive. Per esempiu, per u fattu chì l'adulescente hà principiatu à leghje più, permettenu andà à passà una ora è si pusava à l'urdinatore. Parechje urientanu: hè impussibule di imbulighjà un amori di leghje in questu modu. Sì, à u primu, u zitellu hà da esse stati suprani, ma ùn si trova ind'è u gustu. Hè impurtante solu di selezziunate per età. Allora, un zitellu di 10 anni ùn hà mai capisce "Crime and Punishment", ma "L'Adventures of Tom Sawyer" apprezzarà. Una excelente opción - audiolibri. U zitellu ponu esse l'ogetti, per esempiu, in a strada à a casuzza o à l'ore. A menu accessibile, ma micca manera menos effittiva di "acculturation" - vai à teatru, esibizioni è musei. Per chad era divertitu, sceglite ciò ch'ellu interessa assai. Per esempiu, i zitelli sò ghjornu da l'anguish in musei, perchè nunda pò esse toccu da e mani. In ogni casu, ci sò musei à quale sta regula ùn hè micca applicata. E l'urighjini sò assai più creati chì l'schema standard. "U famusu pueta nascit in un tali è un annu, murìu in tali è tali, è hà vivi in ​​questa casa". Inoltre, ùn pruvate à passà u museu tutale à u mumentu, soprattuttu s'ellu hè grande. Per esempiu, sì ghjuntu in un museu artu, sceglie un spaziu o indicancerà i zitelli some pictures chì hà piaciutu sicuru. U stissu scrittu à i teatrini. Vai quattru volte à settimana per i rendimenti di i zitelli - bustu. Chì ogni viaghju per u teatru fate una festa. Se tenete una tarea più difícil - per turnà un adulescente à un inveterate teatrali, chì s'assetta cun piacè in fronte à u televigilettu o vite per a strada, à primariu select youth theaters. I sò ghjovani sò impressed da intimità è di l'atmosfera spiciale chì regnanu quì. Bonu, pudete intruduce à i clàssici. Ùn hè bisognu à nimu chì hè cunsideratu chì l'assistenza regulare di u teatru pò esse equiparatu à a maiò educazione uritariu.

Ùn puderà esse più educatu?

Eppo supponi chì si puderebbe corriggerà u gustu di u vostru zitellu, è ùn sarà micca più "richezzatu" da u technu o caricaturu primitivu. Ma di i boni manerli anu da travaglià solu. Avà parechje libri in etichetta, cuncepitu per ogni età, sò publicati (per i più chjucchi ci sò cartoni chì sò dicenu cumu si cumportanu à una festa, à una table, in trasportu, etc.). U picciottu pudete assistisce à una scola di i boni modi (e lezioni chì ci sò sparte in i venerà oghje, perchè ùn interferiscenu micca a scola basica), induve anu apprezzendu l'eleganza, l'eleganza è a simplicità di a cumunicazione (micca cunfidati cun familiarità). Eppo, i fundamenti di l'etiquette, avete da esse stallate. U primu mandatu hè di memorizà i nomi di l'interlucutori. Un altru Roosevelt hà dettu chì questu hè u mezzu più sicura di guadagnà u favore di l'altri. U segondu mandamentu: Ùn si scurdate di salve à l'altri. Trè, gangbanged di quattru anni d'età, pò ancu esse spiegà chì chjamà "you", è quale - solu per "tu". Un sei mesi - per stira u manicu in a parola "hello" è l'onda addiu. Sì ùn hai micca insignà u zitellu i fundamenti di educazione à una tebbia età, da "à a prughjittava" vi piglià un zingzu annu sullennusu, abbaghjà sottu à u so nasu un displeased "hello" in risposta à un salottu di amici. U terzu lu cumandamentu hè di piglià u genere in contu. U zitellu sia bisognu chì in a stanza duveranu per sguassà u caprettu, chì e zitelli è e donne avemu bisognu à passà è chì a mamma aghjunghje à u so brandu intrevu quandu surtendu u busu o mantene a porta in a magazzina (hè megliu se tutte sse cose accade à u ghjornu di u figliolu di u babbu , è micca untu in un libro nantu à l'etiquette). A zitella hè studiata per apprezzà l'accetta di l'aiutu di u sessu più forti chì, per esempiu, un cumpagnu offre à a so cumpagnia di un bagagliu pisu o aiutà pusatu nantu à un mantellu. E più. Assicuratevi di un scontu annantu à l'età. I fugliali à trè anni ùn pò micca imparà una cosa appena: si tutti i membri di a famiglia sianu curtessi cù l'altri, u zitellu hà assorbutu i "parolle magichi" in u veru veru di a parolla cù u lettu di mamma. U preghillariu ami u ghjocu, cusì invece di muralizing boring, pensate di un conte di fata in quale pudete play diverse sceni, per esempiu, chì ùn pudete micca chjamà à nimu, chiancianu, rumpute ghjucate à l'altru, etc. U studenti d'u battaghju à u longu hè un esse ambizioso. Pò esse datu una "medaglia" per ogni scusa cortesa. A medaglia pò esse qualcosa di ghiaccio à vele. Daddies, capisce u casu, ùn ci hè bisognu - fate ghjuculate.

Pruvvista à u gustu

A maiò parte di i genitori guarantisci a etichetta di tabelli di tedesci: per esempiu, chì durante a cena ùn si pò micca esse distractatu da una TV o di u telefuninu. Ma u gustu bè cù u rispettu à l'alimentariu, sfortunatamente, ùn hè micca cusì inculcatu, perisce chì i zitelli manghjanu tuttu ciò chì vulete: patatine, cappuzzu, hamburger ... Mentre chì, ancu in l'America, "vutò" nantu à fast food, ora in Erodu di manera sana. È in parechji paesi di l'Unione Europea hè celebrata u ghjornu di l'Alimentarii sani, quandu i chefs di famosi ricevi stallanu di e pratite diliziosi per i zitelli di l'alimentazioni simplici. U scopu di l'accionamentu hè di cunvince i zitelli chì un coperto dispostu cù i so propri mani è assai tastier e più utili di sughjetti preparati. È chì i nostri zitelli ùn sò micca alimentati da e manciari rapidi è prudutti findi, cum'è in l'Occidenti, perchè ùn riceve un Festival d'Alimentazione Sante in a vostra casa? Dopu tuttu, chì, cum'è no a mamma, dicerà à u zitellu ciò chì esattamente i pruduttivi boni difenu di i mali è u boni gustu gastronomicu - da u male.