Oksana Bairak

Pruducente, scrittore, u direttore di a moda Oksana Bayrak - hè stata furmata una identità prufessiunali è pussibuli. Questa vanda donna incodied about two dozen films. Fù i più famusi: "Loafers", "Tuttu hè pussibule", "Intuizioni di e donne", "Infante", è di course "Aurora". Oksana hè sempre una donna giovane per parlà di a so biografia. Hè assai più interessante per sapè da e vicissitudes di e so rilazioni cù l'omi, nantu à l'estetichi di parting è di l'stupidità di i stereoti. À u significatu di a vita, finarmenti! Oksana hà una mente vivissima artistica è appartine assai i so penseri.

Partu deve esse bella

Oksana Bairak hè sicura chì hè necessariu di parte cù e cose belle. In quantu à metta. Parighji, Roma, Cannes sò citati per riunioni, passioni saturati in soli, una sedienta per feromoni è una umidità insatiable di i desideri. Se si ncontranu, site direttamente nantu à a strada. Nun l 'increscimentu.

Per partings, però, avete bisognu à cullà una cosa equitativa romantica, ma brume-marine, perchè e feromoni cugnomi sò stunnati di tristezza. A parte cun ellu, turmentatu da a disperazione di u malincipente, Oksana hà sceltu Dicembre è Jurmala. E ùn ùn fallia micca. Perchè in a galaxia ùn ci hè nunda Nebula più misteriosa. L'antichi duminiu camminonu da a spiaggia, dissolving in the haze, è a brisa di mare da u tempu à u tempu ghjunsè in i carriti di i salti è u mare. E sempre - un veredicte da a rupture. Immediate è irrevocabile.

L'omu chì in l'ultimi quattru anni pare chì Oksana hè megliu in u mondu. Si caminava un pocu davanti è passaviglianu gridò chì tutti i so falluti cù e donne venenu da a zitella. Ddu inattention è ancu crucifissa per elli hè a so vendetta peculiarea di u sessu debbule, risultatu da a so prutesta juventude contru u cumpurtamentu di u so babbu, chì, adendu adore à a so mamma, ubbeneva à ella in tuttu. Hè sceltu ancu chì in u so amori di dispusizione simili ùn sarà micca. Perchè ellu hè un omu forte. Dopu intesu u discorsu è a valutava com'è direttore, Oksana ùn pudia micca accunsentutu cum'è donna. Hè sicura chì u più altu ufficiu di u putere masculinu hè manifestamentu manifes fattu in permette chì una donna amata senti u centru di l'universu.

Un omu debbule hè una donna forte

Per Oksana Bairak, a nuzione di "omu hè forte" è "omu hè debbule" hè solu una tendenza di moda. Cumu identificà a misura, i criterii cù quale sti cuncetti ponu esse definite? Per esempiu, un omu hà u biceps, guadagna à l'annu. À u listessu tempu, stu listessu omu pò insulte, dimitisce una donna com'è una parolla è attu. Ghjè in u so casu ancu a formula "funzanti"?

In prima, l'omi fora nascuti à esse forti, ùn hè micca nunda chì u sessu masculinu hè chjamatu questu. Alas, a situazione ecunomica corsa, circundanu à usu socium formanu a so cunsulazioni. Parechji omi ùn ponu micca truvate in una nova e vita impignata, per a maiò parti incapaci di furnisce una famiglia. L'omi èranu cunfunditi. E quì nantu à u arena, chì hè abbastanza naturali, un cuncettu predefinitu chì hà preesta prima ancu un'altura polar - una "donna forte" - hè attivamente sviluppatu.

Finu finu à pocu tempu, una donna forte, u produttore è u direttore Bairak stissu affirmava chì u mondu hà vultatu. E e donne pigghiaru li reguli in i so mani. Iè, per esse dinù - 10 anni fà, ella stessu hà custruitu un studiu, fantasì, intruduce l'idee. I so mariti, i primi è i sicondi, spieganate in detail chì fà è cumu. In una parolla, Bayrak ghjustificava u so nomu, chì in u mondu turcicu significa "banner". Hà capitu chì era forti, è hà piaatu stu titulu. Quandu mi partare da i me mariti, pensavvi chì l'intrattenimentu era dovutu à u fattu chì ella cumencia à vive in un cumprumissu di dislike. Ora Oksana s'adduna chì s'hè spartutu per un antru in un altru raggiuni: hè stata annunzatu da una fatica salvosa da a so forza, a supranenza è a necessità di decisione.

- Oghje, quandu quandu, per annu, facia bagnu in una atmosfera d'assulutu assolutu, capiscenu u significatu di a question di a mo mamma. M'arricordu, tuttu quarchi: "Mamma, perchè ellu cum'è?" Perchè deve invintà tuttu u me? Perchè chì a "strateġija di partitu" si stende à i mo spalle frà. Perchè soiu, è solu à mè, furzatu à guidà à a vittoria di a nostra vita di famiglia felice? "A mamma hà risposta:" Avete mai pensatu chì hè tutta a to curre? Quandu avete cuminciatu cù i vostri giandarmi, eranu tutti forti, ùn eranu micca? Perchè avete bisognu à fà forte per elli? "Oghje aghju veramente un dicenu di un sage:" U debule di una donna hè in chanting u putere di l'omu ". Brillante! Siccomu tali "cancia" inspira a fiducia in un omu, si senti per esse u rè di u mondu, è per questu ùn hè micca, ma a donna diventa un forti, un tipu di cardinal grisu, è pò cuntrole l'omu più valenti in u mondu.

Oksana Bayrak hà avutu pensioni cuntrullati. Forsi queste hè forza per esse debbule? Pò dassi chì ci hè bisognu à pudè sculacciate sti pesti? Ùn simu micca ridotti, ma sexy apertenu i prupietà da a natura o da i labbra di silicone, à sente à ogni parolla di un omu? Learn. Pràtesi davanti à u specchiu. Pundu l'esperimenti nantu à u primu passageru, finalmente. E vi faraghju u successu! Ci hè un altu prumuzione per u salvadore di e virtutate. L'attrachju di l'stupidità di l'apparenza per utteri i so speressi cleverest è ricivete a so realizazione hè l'axioma di a felicità femminile.

Forsi si vale aduprà sperà: "Amate, ma fantasìammu, cumu pudemu esce di e difficultazioni? "Dopu tuttu, dopu à scandali numerosi, esigenzi, inconsistenzi, u principale hè distruttu. L'omu chì hà dettu novu "Amore! "E quale avete amatu, hè esse u vostru nimicu principale. E in u lettu cù u nemicu - hè scary.

Sempri a so propiu cundizzioni di l'omu è di u direttore Oksana Bairak, nè in amore, nè in a vita di a famiglia, nè in ogni relazione libera ùn ponu esse, in un sensu malu di a parolla, un cunsumante. Hè bellu, per suprattuttu, per cunsumalli l'amore di un omu amatu, ma avete da pagà per questu cù a stessa munita. Dopu scopre dinò in u conceptu di un omu forte è difettu.

Epilogue

Dopu à Jurmala, Oksana ùn era più vistu cun ella. È ricentimenti in una di e riviste belli pubblicati una entrevista cù l'ex Herou. Ci hè chì sia aghjenti à u so babbu per un esempiu di forza à trattà cù una donna. A forza chì manifestò in u fattu chì u patri hà permessu à a donna amata, tutti l'anni, per sente cusì cum'è u principali, l'unicu forte in u so debule, u centru di l'universu. Tutti i stessi, a vita mettite tutti i punti. E quiddu chì parevanu secondarie è sbagliate puderia esse u più sanu è più impurtante. A almenu, questa hè a pusizione di u direttore prufessiunale è a bella donna Oksana Bayrak.