Vladislav Surkov: biografia

Ci sò dui versioni di u locu è u tempu di nascita di Vladislav Yurievich Surkov. Sicondu una sola versione, nascìu u 21 di sittembri in u paesi di Solntsevo, in u 1964 (regione Lipetsk). Sicondu a seconda versione, u so veru nomu era Aslambek Dudayev è ellu vinia dui anni prima in una di e paesi di a Repubblica Autònoma di Cuzia-Ingush.

Surkov hè sustitutu capu di l'amministrazione di u capu di statu, assistente di u prisidenti russiu prisenti. In u passatu, Surkov hà statu un impiigatu di grandi impurtanti - Mikhail Fridman è Mikhail Khodorkovsky. Prima accede in l'amministrazione di u presidente Yeltsin, era in u 1999. Allora travaglia in parechji prughjetti glubale chì anu adduzzu à rinfurzà u postu di u presidente Putin. In particulare, in u 2000 è u 2005, sò creati dui movimenti di u ghjovanu: "Caminendu Together" è "Nashi"; à l'iniziu di l'anni 2000, participò à a creazione di u blocu elettorale Rodina è u partitu puliticu United Russia; In trè anni hà travagliatu nantu à a creazione di u partitu "Fiera di Russia". Sicondu parechji esperimenti, issa vi tutta tutti temi di u persunale di u Guvernu di a Federazione Russa è i media.

Da u 1983 à u 1985, Vladislav Yurievich era nantu à u servitariu urgente in a unità speciale di u GRU (Main Intelligence Directorate). Dopu chì finu à u principiu di l'anni novu era u capu di diversi organizatori è privati. In u 87 anni diventa u capu di u dipartimentu di publicità di u Centru Strumentu Cientificu è Tecnicu (Menatep Center), chì hè stata creata da Khodorkovsky à u comitatu di distrettu di Frunzensky di u Komsomol.

Da u 1991 à u 1996, Surkov hà a capu di u dipartimentu per u travagliu cù i clienti è u capu di u dipartimentu di publicità à Menatep, chì unisce l'aiuti finanziari è finanziarii, è più tardi u bancu MENATEP, chì, com'è cunnisciutu, era capu di Khodorkovsky.

I seguenti dui anni Surkov fù numinatu à u postu di sustitutu capu, è dopu u capu di u dipartimentu per i relazioni publichi in l'empresa "Rosprom". Da u principiu di u 1997, si n'andò à Alfa Bank, chì era da esse guidatu da Mikhail Fridman. In questu bancu, Surkov hà fattu u primu vicedirettore di u cunsigliu.

In u 1998-1999, Vladislav Yurievich era u primu capu diputatu di OAO ORT, in più, hà serve com'è director di relazioni publica in a listessa cumpagnia.

In l'annu finita di l'anni nordu graduatu da u Dipartimentu di l'Ecunumia di a Università Internaziunale di Mosca.

A principiu di u 1999, quandu Yeltsin era quì nantu à u postu, Surkov hà pigliatu u postu d'assistente di u capu di l'amministrazione di u capu di statu, è in Augustu addivintò sustitutu capu di l'amministrazione.

In a primavera di u 2004, Vladislav Yurievich hà ricevutu u postu di sustitutu capu di l'amministrazione - un assistente di u presidente. Mentre mantene sta publicazione, Surkov hà datu a supportu informativu è analiticu, è risolviu e prublemi di urganizazione di l'attività di u capu di statu nantu à e prublemi di pulitica domestica, è dinamicità è di l'internaziunale.

In u vaghjimu di u stessu annu, Surkov hà travagliatu in OAO AK Transnefteprodukt (TNP), ellu era elettu presidente di u cunsigliu, è in l'invernu di u 2006 resignò da u postu à l'ordine di Fradkov.

A participazione più attivu di Surkov in i prughjetti pulitichi, chì u goalu era di rinfurzà a pusizioni di u presidente russu, secondu i media, era quandu crea i movimenti di u ghjovanu "Nashi" è "Going Together", è u bloc Rodina. Hè cunsideratu u principale creatore è ideologu di u partitu principali di Russia - "United Russia". Inoltre, sicondu parechji media, hà ghjucatu un rollu in a creazione di u Partitu di Rodina, u partitu di pensioni è u partitu di vita (l'alianza di sti partiti compete à u principiu politicu di u paese, riceve u nomu "Fiera di Russia"). Cusì, "Russia Fusta" diventò u sicondu "partitu di putere".

Parlendu di a so vita persunale, Vladislav Yurievich hè maritata è hà un figliolu. A so moglia, Julia Vishnevskaya, hà iniziatu a creazione di un museu unicu di doll in Russia. A so moglia è u figliolu di u 2004 viaghja in u Regnu Unitu, in Londra. A stampa pubbricau dinò infurmazione chì Surkov hè in divorziu, è da u 1998 viiu cù una muller civile, cù quale sò dui figlioli.