Houseplant cyclamen

U genus Cyclamen hà à cinquanta spezie di pianti chì si appartenenu à a famiglia di primule. U territoriu induve sò stati scupertu per esse l'Europa Centrale, è ancu Asia Minor. Cyclamen hè una pianta herbáceva, perenniale, chì tenenu una radica tuberosa, chì hè ungiuggeru pocu. Foglie in questu sò radichi, cù tinexichi longu, inturniatu rossi, verde. I fiori sò stati nantu à pedunculli longhi, è anu una figura aspetta.

Ci hè una parolla chì una casa vitalevule hè difficult to grow indoors, ma hè luntanu da a verità. Sì ci hè cultivatu cumu secondu tutte e regule, perchè i piace i pruduttori per un tempu assai longu. I prublemi ponu esse risultati cù culori chì anu compru in a tenda.

Cura di a pianta.

Illuminazione. Per tuttu l'amore di sta piantagione per u lume, ùn micca micca traslassine i raghji di u sole da esse direttamente. Se parlebbe di u mondu di u mondu, sò megliu in u punenti è à l'est.

Regime di temperatura. Se parlebbe nantu à e cose optimale per u crescita nurmale è di u fiore, pò esse diventate in questi d'estiu è invernu. À l'estiu, hè vulinìbile di postu in una stanza cun una temperatura di + 18-25C, è in l'invernu deve esse una sala luminosa è fresca cun una temperatura di + 10C, ma micca più di + 12-14C.

D 'acqua. Quandu u pianta di l'impiante si deve esse acquistatu o abbastanza o moderatu. Ùn permettà micca infruinzari o assecenu u paese. L'acqua adatta per a irrigazione hè bè cerva è suave. In quantu u regnu, si deve esse fatta cun cura, cù a punta di u pezzu; Ùn permettà micca l'acqua di entre cavalli è tuberi di a pianta. Per quessa, pudete acqui e trasversu una paletta. Inoltre, a pianta ùn pò micca surviglià l'acqua chì entra à u core di a pianta, postu chì u tubbu puderete ferisce. Se parlebbe nantu à a temperatura di l'acqua, duveremu esse un pocu di gradi less than a temperature in a stanza. Doppu di rinsegna, dopu à una ora o duie, l'acqua da a panetta, se hè quì, deve esse esse sfucata, altri, e razzi cose accumincianu a putenza. Dopu chì a pianta inettala, a freccia di regu pò esse riduzzione, è da u verdu di estiu, ùn hè tutalizatu micca sguassatu quandu i foglie sò gialli è secconi.

Quandu u tempu di l'apparenza di u caprettu vene, a pianta di ciclamini hà deve sprachjata. Dopu a so aspetta, i spraying hè stata per impediscenu a so pudè. Sì avete bisognu di crescate l'umidità, in a paletta pò putate musciusa mossa o argilla dilata (culori ci hè ancu fitu). Ma ricordate chì u fondu ùn deve micca toccu l'acqua. L'acqua di a pioggia serà più bonu, ma pudete dinò l'acqua filtrata è stagnante.

Top dressing. Quandu u follatu accumincia a prisenza nantu à a pianta, ma ùn ci hè micca un prublemu, a pianta deve esse alimentata da u fertilizzante minerale; freccia di fertilizazione - ogni 2 simane. Cyclamens amu u fertilizante organico. E cù l'abbinimenti di nitrogenu, avete da esse attentu, ùn pudete micca aghjunghje in gran cantità, perchè pudè spiegà i tuberi radichi.

Florimentu. Cyclamen hè una pianta chì sviluppa circa 10-15 anni è ogni annu finu à 70 fiori ponu appare. Quelli fiori chì ani dissenu e sfundate, puliti cù un pedicle. Quandu una pianta digià a cumincià à marchjà, i.e. si sdrughje è fede torna giallu, hè necessariu di trisce à l'arrache (ma micca cut off). Dopu à questa rupture site spruvà u puzzu abundante di u carbonu.

Riproduzione. A ripruvizione di ciclami hè assai difficiule in casa. Sperma si propaganu dividendu u tubbu. Ci hè una variante di ripruduzzione è di sardi, ma hè un prucessu assai longu.

Per fà e so sazii sani in casa, poi a polinizazione artificiale (cruciveraghju) hè necessariu. Puderete piglià un sbagliu cù un sbagliu, l'utilizanu per piglià u polu di una pianta è u situate nantu à u pacche di una altra pianta. Serà bonu per alimentà i ciclamini in questu tempu cù u fertilizante fossu-potassiu.

U megliu per a simminzioni hè agustu, perchè in l'estiu, sta pianta hè un postu di reste.

Prima di siminari, i zoni sò spese indiscriminati cù una suluzione di zuccaru (5%) è pigliate e zitelli chì anu falatu à u fondu; E semivaghjoli chì sò friquintate micca bè. A volte, i zitelli sò imbottiti in una suluzione di zirconi.

Per u sustratu, l'ingredienti lighjini sò presu. Una mistura di terra di furna è turba, in una ratio di una a una, o turba è vermiculite, seranu adattati in a listessa ratio.

U sustrato hè umanu, in poi a sementi sò stati disposti nantu à a so superficia è sprinkled cun una capa di a terra 0.5-1 cm di grossu. Per ghjunghje, e manufatti ùn anu micca bisognu di u lume, perchè pò esse cuparti da una film chì ùn emetti micca lumine. U megliu di a temperatura hè di circa à + 20C, à una temperatura di sopra à i graneddi pò "sughjò" è a girmuzzu si ferma. A tampiratura ùn avvicineghja è sottu à + 18С, cum'è e mane di pezzu. Ùn vi scurdate di monitorà u cuntenutu di umidità di u locu, è peri puliticamenti hè necessariu di ventilà u cuntinuu cù e sementi.

U tempu di ghjineraghju standard à a temperatura ottima hè di più un annu. Dopu a zucchina, a film hè scurazione da a superficia, è u cuntinuu hè colpi in un locu chì hè bellu illuminatu, ma senza u sole direttu. A temperature deve esse bassa, circa + 15-17С.

Dopu l'apparizione di i nòguli cun 2-3 foglie in i pianti, è ghjeneralmente in u dicembre, sò posti in un pezzu, induve hè una terre di lamina (2 parte), torba (1 parti) è sona (0.5 parte). Nòduli saranu cuparti di a terra (l'adulti ùn avete bisognu di fà questu). Dopu traspurturatori in una nova mistura, dopu à una settimana, hè necessariu aghjunghje un fertilizante, chì deve esse diluted da a meza. A solu di 0,2% di sulfuric ammonium (2 grammi per litru) serà adattatu è dopu à 0,1 anni aghjusta 0,1% nitru di potassju.

In a primavera, e piantini sò trasfurmati in testichi à sputichi.

I ciclamini cultivati ​​da e sementi fiuranu dopu à simu in circa 14 mesi.

Precautions.

Cyclamen, è sopratuttu i so spezie - ciclamen persei, cuntenenu sustanziosi poisonous. U più grandi cuntenutu di i tuberi. Stu poison pò causà vòmitu, diarrea o cramps.

Difficultà di cura.

A pianta pò esse attaccata da un ravizzone di uva. In questu casu, i so ghjunghje riparanu è mouru. Per quessa, hè bisognu di verificà regularmente a terra per a prisenza di larvini culurati, cù culori marroni.

Se a cammara hè a humidità alta, è a tampiratura ùn hè micca assai alta, in seguitu nantu à i fiori è di e corpi spessu prende una putenza grisa in furia di cumbattimentu.

In più di a bolla, a pianta hè suggetta da u danni da un arganu di ciclami. Trasfurmendu in questa forma di cambià - distortu, o micca criscenu; i fiori partenu per sfinisce, gulate è pedunculli caldi. Sì a pianta hè infettata cù una tick, andà da esse spurtata, perchè ùn hè impussibile di disperse di a tick.

Cyclamen ùn pò purtà à u calore, cusì à i tempuri superiori + 17C, quandu l'aria hè calda è secca, i foglie sò gialli è caduta è a pianta falesa. U stessu succorsu si ùn ci hè micca abbastanza da l'acqua di a pianta è si stalla nantu à u sole.