Biografia di l'attore Dmitry Dyuzhev

Tutti sapemu Dmitry Dyuzhev. È tuttu perchè a biografia di l'attuali cumporta una film cum'è a "Brigata". Ma, sicuru, da u tempu chì sta stampa hè stata presa, a biografia di Dmitry hà cambiatu in parechni manere. Questu hè chì avemu parlatu nantu à l'articulu: "A Biografìa di l'Attore Dmitry Dyuzhev".

Cusì, cù ciò chì principià, parlendu di a biografia di u pruprietariu Dmitry Dyuzhev. Forsi, avemu da principià, com'è sempre, da u nascita. In a famiglia di Dyuzhev l'anzianu, u ghjornu glistosale hà fattu u 9 di lugliu di u 1978. U patri Dmitry, Petru era un attore. Si graduó da a scola teatrali in Astrakhan. A strada, era in questa cità chì passà a zitella è a ghjuventù di Dyuzhev. A biografia di u so babbu cumprendi assai viaghjatori à e diverse cità di Russia. Dad sempre hà pigliatu Dmitry cun ellu. Dunque, per u futuru attore, u mondu di i sceni sempre hè statu natale, cumprende è piacevule. Ma, cum'è a biografia di Dima ci conta, prima ùn hà micca vulutu diventà un artista in tuttu. Invece di a carriera di l'attore, u zoppu eletta per ellu stessu u travagliu di un marinore, un guvernatore, un maestru. A strada, Dyuzhev anu vulutu à entra in l'scola navali, prughjettiva casi documenti, ma, a fine, cambiò sempre a so mente. È noi, per suprattuttu, sò assai cuntenti à questu. Dopu à tuttu, siddu Dmitry divintò mari, u cinema ùn anu persu senza un attore bellu e talentu.

Per questu, di sicuru, bisogna avè aghjustà à Papa Dyuzhev. Hè quellu chì pudia cusì cunvince u zitellu chì a vita dramatica hè un conte di fata chì pò creà nantu à ellu stessu. Nun hà mai fattu u so figliolu seguità à i so passi. Ma, a fine, Dima analizò tuttu è accunsenu chì a professione di l'attore pò dà alloghju chì hà sunnatutu. Ghjè ghjucatu, pudete esse un marinore, un maestru è un polizia. È ancu assai più carattari, chì in a so vita ùn hà mai esse diventatu.

In generale, i genitori furnianu Dima assai. À a strada, a so famiglia era purità, perchè l'omu era struitu in rigore. Nun fu mai un buggettu. Di sicuru, ùn penserete micca cusì una volta, annunziendu a maiò parte di i so caratteri. Dopu tuttu, in principiu, Dmitry hè ghjuntu furtunatu in u rolu di caratteri negativu. Mentre a ghjente ùn interessa micca in a so biografia, parechji pinsamu chì era u solitu alcoolicu, addicultore è ghjurnale in a vita, cum'è nantu à a schermu. Invechjenu chì Dmitry era sempre l'oppostu cumerciu di l'eredi negattivi, chì ellu fece. U zitellu era sempre tipu è giustu. A scola hà studiatu beni. Hè veru, in i primi classi, u zitellu hà avutu prublemi cù i so studii, ma, perchè tuttu facia sempre bè cù ellu. U picciottu graduatu da l'scola di i zitelli talentu, hà decisu d'andà à Mosca per accede in l'università di u teatru. Parenti decide chì u zitellu deve supportu è andò cun ellu. Per l'aligria è l'orgogliu di u so babbu, u zitellu hà facilitu per visità in parechje istituzioni teatrali, ma, a fine, hà decisu d'studià à GITIS. Dima decide di ellu stessu u dipartimentu di u direttore, u studiu di Mark Zakharov. Di sicuru, anche u so talentu, Dmitry ùn sviluppau nant'à a so evoluzione cum'è una piacevule. Pruvò per arrivà à i castings, ma era assai tientu è preoccupatu. À un pocu tempu ùn era micca fattu nuddunnu. Allora ellu hà fattu u prughjettu Boris Godunov. À u listessu tempu, u zitellu hè stata offerta per un rolu in a serie "Bayazet", ma ellu riceve perchè u fucile in u prughjettu di TV è a participazione in Godunov hà accadutu. Hè assai probabbli, Dmitry hà fattu u dirittu. Dopu tuttu, se nun avianu micca rifiutatu di Bayazet, u probabilmente chjucu, ùn avissi mai avutu u gruppu di a Brigata. Hè stata assai tempu da a storia chì Dima hè ghjuntu in li prucessi dopu chì u partitu era ovviamente micca u megliu bonu, ma, in seguita è fiertà, hà cunfessu tuttu à u direttore. Ellu parlava cun ellu, dumandò di a so zitiddina, nantu à a vita è hà fattu u rolu di una mosca. Hè bè, Dmitry ùn pinsava micca più di più. Ma, sicondu a diri, a maiò bona furtuna veni imprudente è imprudentamente. Prestu, Dima hè dichjaratu chì hè unu di quattru amichi - u chjucu, chjocciante Cosmos Yurievich Kholmogorov, u figliolu di un accademicu, chì vole viglia a vita per ch'ellu ùn ci era nunda di ricurdà.

Dima ùn piaci micca veramente u so Cosmos. U fattu hè chì ùn hà mai capitu è ​​soprapi parechji. Dima ùn anu mai capu à offend una persona, per fallu bisluvostu cum'è questu, è, soportamente, per a morte. Cusì, prima di u ghjucatu di Djuzhev cunsultate cù u prete, è ghjùnsenu cunvince chì u rolu deve esse dispunibule cusì chì a ghjente ùn vole micca diventà cum'è u spaziu. Ma, ùn importa ciò chì parechji persone anu in amori cù u so caratteru per a so dispusizione, u so sensu di l'umuri. In modu, sti qualità sò tutte e cumpatamenti cumpletu da Dima.

U filamentu in a serie hè stata complicata. Ma, questu Dyuzhev era assai aiutatu da a so papà. Dedicò a Dmitry, aiutau a volta di a casa, hè stata cun ellu, cumu megliu per ghjucà questa o quella scena. Dopu a liberazione di a "Brigata", quandu Dima fubbe divinutu literatu in una settimana, Dad era assai orgogliu di u so figliolu talentu. U so babbu era sempre cun ellu. Hè per quessa, perchè u babbu un pugnu terribili era a nutizia di a morte di u papa. In generale, a storia di a famiglia di Dyuzhev hè traggica. A stu puntu, u zitellu hà sempre un omu orfanu. Ma hà avutu una sorella più nova preferita, mamma è patri. Ma, a zitella murìu di càncanu, u so babbu ùn pudia stà a morte, è prestu prestu a so mamma, hè mortu da un attachete massiveriu. In questu momentu, Dima ùn hà micca vulsutu respirar o vive. Hà un shock. Ùn puderia micca fà nunda. A questu momentu Dima fu salvatu da a chjesa è à questu ghjornu quede un persona profonda religiosa.

Dima hè tuttu. Hè dinò una famiglia. Dighjà a so famiglia. In u 2008, u zitellu maritata una bella ragazza Tatiana. È digià u 8 d'Agostu, Dima è u figliolu di Tanya Vanya nascite. Allora Dmitry hà per quellu di vive è ciò chì aprezzà. A so moglie adora i so omi, ella ùn hè micca piace una alma in u so maritu è ​​u figliolu. Sè pussibule, Tanya è Vanya viaghja cun pane à u filippu. Se parlemu di novi rolli, Dima, finalmente, accuminciò a ricivete rolli pusitivi. In l'ultimi anni, hà starratu assai cummedi. Inoltre, Dima avia un rolu seriu. Allora pudete esse cunfiduzia chì issa Dmitry hè un omu felice chì si trova in vita, truvò a so felicità di a famiglia è pò esse fieri di i so roles in u film.