Biografia Pelevin, fatti interessanti di a vita

Biografia Pelevin interessa in qualchissimu chì amassi a bona littiratura. I fatti da a vita di sta persona si sò intravati cù u so travagliu. I fatti d'incontru qualchissimu pudete amparà infurmatu nantu à ellu, aiuta à capisce i so contativi, novelli è novelli. Biografia Pelevin, fatti interessanti di a vita - hè u tema di u nostru articulu.

Allora, chì circa a biografia di Pelevin, fatti interessanti di a vita? Prima, partemu di u mumentu chì quandu a biografia cumencia. A biografía cumencia cù nascita. U picciottu Vitya hè natu in a famiglia Pelevin u 22 di nuvembre di u 1962. A famiglia di Pelevin hà visu in Mosca, a capitale di Russia. Hè stata questa storia interessanti da a vita di Victor hè locu. Eppuru, prima ùn anu micca interessante. Comu in a vita di ogni persona moderna, tuttu principiava cù a scola. Allora era a MEI Università. Dopu, Vittoriu finita i studii di postgraduate, è dopu avè intesu entra in l'Istitutu di Gorky. Da questu mumentu è cose accadìtevi. Per esempiu, Pelevin hà travagliatu cum'è currispundente per l'annu in a rivista Face di a Face. Perchè, per una bona vita, ùn era micca un pocu pianu, Pelevin si aghjunta à l'unione di i ghjurnalisti.

Allora volta un pocu è amparate i fatti nantu à a scola di Victor. A so scola numera trenta-unu era in u centru di Mosca è era notu forti di seriità. Ci pupulati anu bisognu bisognu di cunniscenza in tutti i sugetti, è, in particulari, in inglese. Hè stata in questa scola, solu un coppiu di categurìa più vechja chì a persona chì tutti sà chì sà. Eranu Anton Tabakov, Misha Efremov, Sasha Basov, Sasha Messerer, u nipote di Stalin, Seryozha Alilluvev, a figliola di Nikolai Slichenko, i figlioli di u vicinu ministru di l'internu di l'URSS Vasily Trushin. A strada, a mamma di Pelevin hà travagliatu in sta scola com'è ripertoriu di studii è insegnatu in inglese. U so babbu era un maestru in u dipartimentu militare à u MVTU. Bauman. Ancu à a scola, Pelevin piace à inventà una grande varietà di storia. Qualchissia puderia truvà una ghjamba, ma invece, Victor ùn hè micca menti. Bastava inventà una cosa chì pareva esse cum'è una vita vera, ma à u listessu tempu ùn era micca in tuttu.

Quandu Pelevin studiau à l'Ustitutu di l'Energia di Mosca, era assestato è hà ricivutu un diploma riligatu. In a vittura graduate Victor hà travagliatu in u prughjettu di l'electricità di un trolleybus di cità cù un mutore asincronu, ma, in fine, ùn principia micca per difenda a tesi, dicendu chì ellu avia tecnulugia sustenevuli è vole ingrandà a literatura. Allora, in l'estiu di u 1988, Victor Pelevin ciau i so studii di postgraduate è applica à l'Istitutu Literatu Gorki per un dipartimentu di currisponde. Ci hè statu nutatu cum'è un giovane sperativu talentu, chì, in ogni casu, hè sempri circannu d'ellu, perchè ùn manca l'esperma di vita. Tutte e so opere sò chini di filosofia. Ma, sta filusufìa si basa più nantu à e so presuppiunitzioni è l'osservazioni, in quantu micca di i veri avvenimenti chì l'accadì. Mentre studia à l'Istitutu Litterariu, Pelevin hà iniziatu à publicà i so stori. In u 1989, a storia "Sorcerer Ignat è u populu" hè publicata, è in u principiu di u 1990 - l'articulu "Guessing on the runes". Pelevin hà publicatu u so travagliu in a journal Science and Religion, a través da quale pruvò à entre in l'Union di i Ghjurnalisti.

Quandu u scrittore di scienza ficiru Edward Gevorgyan hà purtatu a sta rivista, chì prestu cume avianu fattu chì u formatificazione di u ghjurnale hà dettu a cambià. Era tuttu in u ghjovanu Pelevin. Ùn era micca interessatu di scrivene à l'atheismu sciuttu, ma un ghjovanu talentu hè stata felice di creà storii è articuli nantu à temà di antropofia, a teosofia, agni yoga, hermeticismu, è articuli dedicati à Blavatsky, Castaneda è Krishnamurti. A vita in l'Unioni Suvietica era vicinu à a perestroika, perchè tutti cuminciaru à parlà è scrivite nantu à ciò chì era statu stupidu, sbagliatu è pruibitu prima.

In u 1991 Pelevin vinni espulsu da l'Istitutu Literariu. In u so casu, una frase strana era scritta "per a siparazioni da l'istitutu". Per dì à a virità, era difficiule di capiscenu, in quale "appiertamentu" l'amministrazione di sta fossa era purtata. À quellu tempu, Pelevin cuntestava constantemente. Fù u editore di u dipartimentu di u prufessi in a Den publishing, chì allughjò diversi camere in l'Institut Literariu. L'editoriale hè stata urdinata da u cumpagnu classista di Pelevin, Albert Yegazarov. Hè ancu, cum'è Pelevin, era assai interessatu in u misticismu è diversi insegnamenti secretes. I guardii giovani publicati Brodsky, Afanasiev, Jacques Berge è Louis Pauvel. Allora, l'editore hè statu cambiatu u nome di "Raven", è, à a fine, hà cuminciatu a purtari lu nomu "Mite". Questu hè cumu si ferma finu à oggi, pubblicazione diversi libri nantu à magia, oculismu è esotericismu.

Dunque, quandu l'edituriale solu apparsu, Vittoriu è Albert anu impiegatu seriu micca solu per publicà l'opere di l'altru, ma dinò in scrittura propria. Per esempiu, scrive u libru "Magia Roja", chì narratu nantu à a sucità Soviètica, cum'è l'ultima societaria rituali di a terra. Si avemu parlatu di Victor com'è una persona simplice, e so amici hà dettu chì sempre hà sappiutu esse risuscitatu da l'acqua, anche u fattu chì hà pruvucatu tutti i cunflitti. Perchè ùn era micca avutu.

A strada, Pelevin era un mirtu attraversu karate è hà amatu per vede e so tecniche. Ma i so amici à l'editoriale dicenu chì ùn hà micca avè a stessa forza chì hè creditu à certi literari. Per esempiu, dopu chì u direttore di a publicazione Dima Vlasov, chì era insegnatu à cummattiri a strata, vinni scunfigatu, perde in a prima battaglia è ùn pruvate à surprise à nisunu cù e so tecniche è capacità di u karate.

In u 1992, a storia di Pelevin "Aumont Ra" hè publicata. Dopu questu, Pelevin addivintà una persona famosa è ogni annu, cù ogni novu è storicu stampatu, a so fama criscia è criscìu.

Pelevin hè una persona stranona è strana. Per esempiu, quandu s'hè sottumessu à a pubblicazione "Aumont Ra", ellu chjamà un amicu per dumandassi se chjamà u travagliu o micca, è rapidamente, perchè ellu appena suspende in una caverna è circa i moschia. Hè cunsideratu magichi com'è i so maestri è hè ingaghjati in divinazione. Spessu, pari chì crede in tuttu in quale scrivets. Ma, nimu ùn cunnosci micca questu, perchè i grandi magi ùn sò sempre o micca "micca di stu mondu" o di grandi charlatani, è nimu hà mai caputu chì oi veramente sò.