Blefarite in l'ochju di u zitellu

A Blepharitis in u zitellu di u zitellu hè una malatia durante a quale l'arghjintivi di e parolle si sò ingiurati, in u risultatu di quale anghjulanu è si saranu assai rossi. A volte, in più, pò aghje parechji sori, crusts e scabs. Più infurmatu nantu à sta maladie è si cunsiderate più avanti.

A maiò spessu, sta casta di u visu ciperta i zitelli. Di solitu sò immedutamenti affettati da i seculi - l'alta è più sottili. Ci hè dui tipi principali di tali malatia - ulcerativa (ulcerosa) è blefarite non-ulcerosa.

I causi di blefaritis ulcerative si trovanu in l'infezzione in i follicle ciliary o glándula glandula. I forma di non-ulcerazione sò più frequuti in u scontru per a dermatitis seborreica o di una reazzione allergiunale chì affecca u scalp, e cella o l'uce.

Lice pò causà ancu un tipu micca ulceru di sta malatia, è ancu allergie à i cosmichi.

I sintomi principali di blefarare sò:

1) Intagliamente è inchinu di e parolle.

2) itching, ardente, vermiculate di l'ochji;

3) irritazione sottu a testa bassa (similari a l'accumulazione di rina o zogna sottu);

4) Coghju di ghiaccio.

Duranti a malatia, l'ùacchi ponu esse sensibule per sensu sensu di l'ingressu di lumicità luminosa nantu à elli, l'acqua e ferite. Cù blefarite ultraconale, si ponu durà, durduvule, saranu cuparti cun una crosta secca, dopu a rimesa di quale a prugna purga è infundata.

A forma non-ulcerazione hè distinata da u fattu chì l'arghjintedda di e parolle chì sò cuparti cun un "cascaru" di grassa, scalini, chì, in ogni modu, hè faciule da eliminà da a superficia di a pelle. Hè un problema, una purificazione purificata da a vuccata è a pelle à intruduce ponu aiutà. Hè assai impurtante per cumincià u trattamentu più prestu pussibule.

Se a causa di a blefarite hè una infizzione, u trattamentu deve esse fattu cù l'antibiotici. Se pareva comu risurtatu di una reazzioni allergique (eye make-up, ambrosia), u più impurtante hè di eliminà l'irritante, per esempiu, per lavà i pncevuli cù l'acqua e sapunni neve, impediscenu di a pelle cù l'ambrosia.

Sì a pelle hà principiatu à scurza nantu à a testa, vicinu à l'ochji, anziane, u medica pò cunsultà l'utilizazione di una crema spiciale pour rubbing o shampoo per i prugetti higiènici. Sì l'ùtili di u zitellu annunziate per i pirocchi, u duttore prutege un gruppu di droghe per ghjuleghja (per esempiu, l'usu di un shampoo di zuccheriu speciale da pirozzi).

Ogni manera, invece di i medicazione chì avete prescrittu, deve averebbe puliticu è l'area irritata di u pelle à u tempu cun l'aiutu di i capelli di i zitelli cù l'effettu di "senza lacrime". Pudete dissolve una piccula cantata di stu shampone in acqua è utilizate un fasciu di cuttuni per lavà in pezzi di l'ochji di u zitellu.

Qualcuni tipu di blefarite puderanu causarle una recahjulazione, sopratuttu se u zitellu oghje sempre in cundizioni chì anu causatu. Fortunatamente, cù a forma non-ulcerative di blefarite, a nunda pò amargà l'ochji. Ma a so forma d'ulcerea, se ripetite spessu e ùn dura micca longu, pò purtà à l'aparenza di cicati nantu à e parolle, pruveni a perdita di cissotte è ancu l'ulcera corneali.

Hè per quessa hè cusì impurtante, dopu avè scopre i primi sintomi disgustati annantu à l'ochji o parolle, piglia immediatamente cunsigliu un duttore per un diagnosi puntuale è u trattamentu. A Blepharitis in un zitellu pò esse cunsideratu, perchè ùn avete mai practiced l'auturegbià! !! !!