I vassalli sò spizzate nantu à i so pedi

Tutti i secondi persona facenu un problema chì i vapore sanguinsu nantu à i peri. Questu problema vene in casu principale in e donne. Ma ùn tutti ùn si tratta di rivolverà stu prublema, anchi li vascii scupperanu causatu incomodità è questu hè assuciatu cù u fattu chì parechji ùn simu micca cunnisciutu cumu cun quistione.

Perchè e quelli chì e pate eranu i vapuri

E parolle vascular hè ancu chjamatu telangiectasia - queste sò a vigna di sangue subcutaneu dilatatu, vini o arterii. Puderimi sò blu o culori rossu è in parechje formi. Per parechji raggiuni, a ghjente pò splatterà e vapuri in i vaddi. I donne sò a splutazioni di i vapuri in sangue comu risultatu di i scunballi hormonal. Questa pò esse durata durante a gravidanza, per via di nascita. Hè ancu per quistu di aborti, ovari, fibroidi. I vapuri ponu a soffrenzione di l'hormone sessu femminili. Pianu spessu incù un'immagine hormonal in u corpu per u cunsumu di diritti hormonali. I battelli nantu à i so pedichi pò esse danucati per una sguilla prolongada è eccessiva in i peri, in omi è donne.

I battelli sò rivoluti per feriti (sprains, morbidi, fractures, etc.), per un forte entusiasmu per u solarium. I casi di tali svolge pò esse frostbite, scorcizii scuperti, è ancu una viulenza di e funzioni di a permeabilità di i veli di a pelle è l'indebbulimentu di e so pareti. Inoltre, i veturi nantu à i pierre eranu casi tutti quelli chì soffrenu di varicesi.

Sì ùn avete micca attentatu à l'apparenza di i navi bursted in i so gammi, anu da esse cumpari cù un "grandi swing", perchè deve esse identificatu a causa di a so ocurrenza è fede ridere da ellu. Perchè, in casu di stu prublema, hè megliu cuntattu cù specialists. Ma ci hè un bonu puntu - u metudu di falesa di i vapuri sputichi ùn depende micca di a causa di a so presentazione.

Cosa mette puteva ridiriri di vapuri scupperanu cu li gammi?

Oghje ghjornu, parechji manere di rimette di spots blu o rossi. I specialisti sò attribuiti diversi prucessi in l'instigazioni medichi. Un tali prucessu hè a microscleroterapia. In questa manipulazione cù agulla prima, una sclusione speziale chjamata sclerosant hè injected nel vini subcutanuzzi. In u risultatu, l'aghjustamentu di u vaghjolu ghjucu andà dopu un tempu chì a tina rimine. Questa procezione hè abbastanza longa, pò durà da a meza ora à una e meza - hè dipende nantu à a zona di a ferite.

In a medicina estetica, hè utilizzatu un novu scopu: hè un elo-coagulation. Questa prucedura in u laser è l'energia luminosa, u currente biologicu d'alta freccia. Ricercizzavanu i vapuri fugliale nantu à i so prufundità di l'energia attuale o lumera, è a prufundità di impacte deprezza da a dimensione è a cumplicità di i spazi vascular (per ogni individuali).

Hè ancu utilizzatu per rinfurzà l'effetti di un laser capilarità bursting. Duranti stu trattamentu, u travagliu laser avè un effetti benèficu nantu à l'emoglobina. Hè l'hemoglobina chì accumule l'energia è a trasfigurazioni à u muvimentu vascular. Malgradu u fattu chì sottu a influenza di u laser, un vasu agranditatu sparisce, cuminciassi, morbidi è cicati pò esse. Malgradu tutti issi prucessi, ùn ci hè garantitu chì i reticulume vascular in i peri ùn formanu micca.

In più di prucedure speciale, puderete dispunibule di e vapuri in burrasca è in casa. Un bisognu bisognu per riddà per quellu prublema di turpentine. Cù l'azzioni regula di i bagni turpentini, u sistema capilarità in una persona hè neta è restituita. Per quessa, i vapuri dilatedu scalculendu pocu.

Ci hè ancu parechji esercizii chì ponu esse realizatu in casa. Tali exercici sò diretti à attivà a circulazioni di sangue in i capillari microscòpichi. Queste sò esercizii chì sò realizati stendu nantu à a spalle, facenu e so pedi. In u ferà, hè necessariu di realizà diversi movimenti flapping cù e so peri in tale manera chì a carica principale cascata nantu à a manna, i malonori è i peri. A carica deve esse notu. Ma u più impurtante, per parischeghjani i vini in i so ghjambi, avete bisognu di eliminà a causa di a so apieza si contactanu à u duttore.