Violenza contr'à e donne com'è problema suciale


L'amuri ùn pudete dì micca ciò chì seranu ore, ma per anni, ma di dicenu pocu, avete bisognu di esse capaci di amà. Ùn amà micca per ora, ma per anni. Per i seculi, avemu statu discutitu l'amore è u listessu cantu amu. Doppu l'amuri, ci sò assai inventati e assai repertorii. In amore there are many sides and many angles, and every day, when faced with something new, I hasten to share my thoughts and hasten to capture everything on paper with letters. Ci hè assai penseri è assai temi in u mo capu, è hè difficultu d'sceglie qualcosa, perchè tuttu chistu hè cusì vicinu da chì ùn avè micca sensu di dividisce. L'amuri hè un sensu like air, u respira l'amore, respiru in l'amuri di qualchissia, è respiru u nostru amori per quarcunu. Amatu bella, è sopratuttu quandu tuttu hè perfetta suavu in una relazione. È quandu l'amore ùn hè micca sicuru, è in una relazione, un omu ponu a manu nantu à a so donna? In ogni casu, issu articulu serà dedicatu à u tema "a viulenza contru a donna com'è problema suciale". Ùn aghju micca, ùn aghjunghje micca i stori reale nantu à a viulenza è i pinsamenti nantu à quali causa di viulenza è cumu per evitari.

Un omu siverziunale a manu nantu à a donna hè l'omu più bellu è più bassu, chì ùn deve esse uttenuta un grand titulu quantu omu. Un omu hè per quessa è un omu, perch'ellu puderia sopra è sopra i prughjetti di una donna propina. Un omu avevvi deve dura, ma, anche noi, i femine, certi volte sò cusì insupportabili è impurtanti chì, senza mane di pisanti, ùn puderebbe fà. E forsi ùn pudete fà micca, ma in i nostri fundazioni murali, a viulenza contru una donna hè stata rijesta o hè solu solu fissatu, affinchendu a turnà da un problema suciale in una norma?

Perchè parechje persone per suscitarà a so manu in contru una donna hè cunsiderata un attu pocu, per quali rispìattu questi l'omi, sò ragiamente cunsiderati chì sò omi forti. È quelli chì ùn sò micca difficuli è in i limiti di a norme per cumprenderà questu attu hè cunsideratu cunsumitu moralmentu, se ùn anu micca sparghje a so forza per a battaglia di e donne.

Aghju sò avè travagliatu cù i me vechji amici, hà travagliatu. Sò più vieja ca mè, è hà vìdenu assai cose in a so vita. Quand'elli mi dumandavanu si fussi ncontra cù una persona, i risponde à l'affermativu, è aghju cuminciate u mo fairy tale, un conte di fata in u sensu veru di a parola, sò cusì perfettu in relazioni chì quandu, quandu pensu, si scary. Ùn importa aduce chì e lingue maliciosi sò sbucchiati, ma grazia à Diu tuttu hè perfettu per mè. Idealmentu, micca nisuna norma, stabilitu da alcuna leone secula, chì l'opinioni cumporta una lege. No, aghju avutu i mo ideali è e mo lege, ancu s'ellu ùn hè micca un audi è ùn ci hè nant'à l'attu, ùn importa micca à mè, a nostra paura di mente è l'armunia in a nostra rilazione - hè cusì chì avemu bisognu di valore è ciò chì avemu bisognu. Parrannu cù i mio viddani cunnuscenza, avè amparatu chì i so anziani amate sò stati ripetitu sottumessi à a violenza, è avà unu di elle scorri da u conte di fata, teme à un bon principi di fabulosa, mentre chì l'altru hè sempre cercatu qualchì defettu in u so ideale. Listening to the story of Lily, cum'ellu u mo ghjovanu chì li piacia loca è cumu currittu dopu à u trenu quandu ella l'abbandunò, cumu si chianciava à a strada chì ùn pudia senza ella, era in chocu in shock. Scurciaranu dopu à u trenu, cù dumande à sughjate è ùn lasciarà solu à u cinema, o forsi ùn aghju micca statu à l'estazione per un pezzu. I, in un lupu chjude à sente à sente, pensu chì duvè una donna precisa? Quandu ella in u infernu, quandu u so amatu u so piacè, è encadenati à a battezza ùn ùn lascià in nudda, hà duie cun un conto di fata chì era purtata, è quandu viaghja cum'è un conte di fata è si porta in i so brazzi, ella si seduce nantu à un trenu split in un locu duru un mondu induve hè stata torna battuta, ma micca fisicu, ma moralmentu.

Sò adirziau cù u figliolu di Papa, u so babbu era u direttore di una fabbrica, è avia un attrezzu è un aud, ma ùn avia micca una ànima, u battagghiava è s'hè rimessu à quellu chì era megghiu. L'hà cunsideratu altru trofeu. E d'un certu modu fughjendu da ellu, ùn hè micca teme di qualcosa bè, ùn manca qualcosa. Sò nome, ùn mancà tali trattamentu cun ella, cruel è bassu. Cusì hà scappatu di u bonu. A donna ùn deve esse cum'è plasticine, micca per altri, ma per ella. Hè da esse rapidamente uttene à a bona vita dopu una mala vita, è da un malu chì cresce u esse in ogni modu pussibuli. Dopu tuttu, simu tutte e princesi, è meritanu u nostru prìncipe è u nostru bonu cunti di fata, duva ci hè l'amore è una cena pronta. E se pensate, a vita hè un conte di fata, solu un pocu fuzzy è micca curretta. In i nostri vider ci sò vilenu, cum'è l'anziani ghjucatori chì si sò micca stati à scuzzulate cun chute è ùn vi mancu a luminu biancu, cumu ci sò bruciati in forma d'amatori chì sò invechji fidatu chì custruiscenu totti intrigue sottu i so spalle è sordi in l'ochji. Ci hè ancu i prìncipi chì ci spiecanu da e mani di i villani, ma, sfurtunatamenti, a vita ùn hè micca cusì precisione com'è in un cunti di fata è tuttu ùn hè micca cusì perfettu, è ùn solu ùn sera fatta "è si sò stati felici dopu. A storia era nvintata da e persone per piglià a cura di e so ànghjuli ferita è i pardini, ma a vita pò esse rializà s'ellu ùn devi à teme l'amore.

U me segnu cumpagnu vive cun un maritu adattatu chì hè aspittatu per i so fideli cun una tavola cubbia è un bagnu completo. Ella sempre cercatu per e catece e fiaschi in ellu, cresce i tradotti è i disputa, ma tuttu ùn hè micca wait. In ogni unu de noi ci sò e difetti, ma questu ùn hè micca un piccatu, sò creati da questi, avemu tendemu à fà sbagli, perchè simu ghjente. Di sicuru, dopu una longa vita agoniziosa cù un mostru, hè difficiule per avè adduviutu à una bona vita, perchè hè stallatu ind'è ella, ma duvete bisognu à esse ricuperate. Avete bisognu di scurdà di u malu è per accettà u bonu. Ogni noi in a nostra vita hè inghjennatu in u so modu, è, dopu à tuttu, u paradisu avevamu, è tutti sò u so propriu paradisu. Aghju amparatu cù l'horrore mentre era scantu di ogni picciottu di a so manu, è ogni mumentu forti, aspittendu per successu, ma hè una fini à tuttu, una vita malva. Ogni omu hà u dirittu à l'amore è a felicità, solu ùn pudemu micca sempre accettà, perchè avemu a paura di piglià un colpu à a stima o di ritornu.

Iè, sò sempri ghjovanu, ma iu l'apprenu da i sbagli di i me amici adulti è amatori. Hè più vechje di mè per quasi deci anni, ma me enseinu, ancu inconsciente, ma l'avete realizatu, è aghjunghje chì ùn hè micca necessariu di vede malatu in bonu, cusì scrivu nantu à questu, chì cunsucenu "insegni". Ùn fighjate micca è ùn aspetta micca u male. Aghju apprizziatu u mo amatu, è spergu chì sò solu per ellu cun ellu. Puderete dì chì tuttu hè prestu bè per noi, perchè ùn avemu mai cussed per un annu sanu cù una cuda, ma vedemu tutti i ghjorni. A più spessu u vidu, u più sferattu. Aghju cuntentu ch'elli sia trovi u mo ideale, anche senza un attrezzu è senza un audi, ma sò fine cun ellu. Un penthouse è audi serà, ma dopu. Se mancu un penthouse è micca un audi, fate micca simplice, ma a cosa principalu serà, avemu avutu un futuru cun ellu. Ùn vulemu crede chì quarchi cosa hè piazzatu sott'à una bona cosa. Chì ùn hà micca vistu cum'è Brad Pitt, ùn hè micca u mo tipu, ùn ellu ùn sia più bella, è dete cun fermenti è cicatrixi in u so fàccia, ma speru chì a so fàccia hè a cosa peorata in a nostra rilazioni è in a mo vita. Sì avutu esse ticatu in u cerculu di i me amici, ora mi senti cum'è cusì, perchè sò ciò chì l'altri micca. Sapemu quantu m'arrisponde à mè, è l'avete in modu cusì. À mè, finarmenti tutti i stessi à l'opinioni di l'altri, sò orgogliu da ellu è mè. Fate chì ci sò diticci, perchè sò chì sò in mè. Sò in tutti i persone, è ùn sò micca ideali. Chì pensanu chì a so bellezza trova in un "monstruu", ma secondu ciò chì aghju trovu è apprizziu assai. E si altri figlioli aviani amparatu à vedenderà micca in l'esternu, ma in l'anima, dunque pensu, ùn anu micca averebbe cumpagni pezzi è ùn ci ne stava micca lacrime è diprissioni, ma ùn anu solu l'occhi luminoso cù a felicità è anzianu. Hè necessariu di essiri pussutu vede à traversu a fàccia, sia bella o micca, l'ànima deve esse bella.