Pepiniere: Mandevilla

Rod Mandevilla (Latin Mandevilla Lindl.) Hè da circa 30 spezie di e cose in a famiglia Cutler (Latin Apocinaceae). I crescenu in l'America tropicale. I rapprisentanti sò arbusti è semi-arbusti, trà e quali ci sò stump plants. I fiori sò rosa, biancu è russu. E li genaru hè stata datu u nome in onore di u diplomaticu britannicu è u famusu giardinu Henry Mandeville (anni di vita 1773-1861). In seguitu, certi membri di a famiglia Mandeville pertenenu à u genu Dipladeniya (Latinu Dipladenia ADC), perchè qualcunu pò sente sente Mandeville chjamatu dipladeniya.

Mandeville hè cultivatu cum'è una unica pianta ornamentali, è in un gruppu cù altri variità, cumminendu in diverse culori di fiori.

Rapprisbenti di u clan Mandeville.

Mandevilla Boliviana (latinu Mandevilla boliviensis (Hook. F.) Woodson, (1933)). Si sviluppa in Boliviana, prefessi i forze umdi tropichi. Hè una pianta incantata cù rami lisici. E staghji sò assicurati, petite (finu à 8 cm), verde, brillanti. In pedunculli in generale sò 3-4 fuglioli, cresce i pedunculli da i peccati. I fiori anu una corolla bianca in saucer (finu à 5 cm di diametru) cù un tubu cilindru; baruni di culuri giallu. Abundant flowering hè osservatu in i periodi di primavera è di veranu. Un sinonimu, sicondu una classificazione obsolet, Dipladenia boliviensis Hook. f. Bot. Mag., (1869).

Mandeville hè excelente (Mandevilla Latin eximia, Woodson, (1933)). Si cresce in u Brasil, prefessi i forze umdi tropichi. Hè una pianta rive cù rame liscia di culore rougesanu. I Foglie di Mandevilla sò bè ​​sbagliati, circa 3-4 cm in lonxitude. I fiori sò stati situati in gruppi di 6-8 nant'à i cisti, sò culuri russetti-russi, in diametru a 7 cm. U tubu corolla hè cremosi, u calchju hè russu. U nome synonym hè Dipladenia eximia Hemsl. (1893).

Mandeville Sander (latinu Mandevilla sanderi (Hemsl.), Woodson, (1933). A terra natale di sta pianta hè Brasil.L'especie hè morphologicuamenti vicinu à l'spezie M. eximia, ma sò caratteristiche caratteristiche sò latte dilate allargate à l'apex, circa 5 cm. rosa, cun un diametru di circa 7 cm, a basa di u tubu corolla è u bogione sò gialli, cù un arcu caricu-russu. U nomu sinonimu hè u latinu Dipladenia sanderi Hemsl., Gard. (1896).

Mandevilla hè bella (Latin Mandevilla splendens (Hook. F.) Woodson, (1933)). U sicuru nomu di sta pianta hè Dipladenia splendens. Si sviluppa in u Brasil, a preferenza hè datu à i piogliate. Hè una pianura incantata cù rami lisici è rimjiet. Fulgii enormi (10-20 cm di durata) anu una forma ellittica, apuntata à l'apex; à a basa cù u cori, cun vinu pronunzianu. Grandi fiori sò cullate in un pappellatu fugliale per 4-6 pezzi, in diametru di 10 cm. U culore di fiori hè rosatu, rosati intensi in l'area di a farina è bianca fora; nantu à e cime di i petali sò rossi. U nome synonymous hè Echites splendens Hook.

Mandeville hè solitu (latinu Mandevilla laxa (Ruiz & Pav.), Woodson). Patria di questa spezia hè Sudamerica. A pianta hè grande, curling, cù una forti rami, chì righjunghja finu à 5 m di altitudine. Above, i foglie anu un corru intensu è verde, da u fondu - un grigio-verde cun un focu viulente. A forma di e foglie sia oblenu-ovale, in a basa in forma di cori; in i punti di i lenzi sò signalati. I fiori sò cullate in un cepu di inflorescenza (circa 15), sò corrugati caracteristici, culori bianchi crema; micca più di 9 cm di diàmitru.

Regoli di cura per Mandevill.

Mandeville è i pianti daveru, chì sò bien tolerati da luminiscenti è di u sole. In ogni annu, in u veranu, quandu u crescente questa pianta nantu à i ventali meridionale hè cunsigliata per rilassate à u sombre À u Mandevilla è u ventu uccidintali è u nordiculu pò sinte una mancanza d'illuminazione. Hè ricurdatu chì quandu hè cultivatu nantu à i finestri di u latru meridionale, i pianti sò à pudè accessu à l'aire frescu.

L'ottima ottima per Mandeville (Diplanzu) hè 25-28 o Quandu u annu sanu. In ogni ghjornu, in u invernu, ancu cun cuntenutu bellu, ma in l'acieddu seccu è senza lumicinu supplementu, a pianta senti incunificata. Perchè, in l'invernu, hè cunsigliatu per urganizà un periodu di reste per Mandeville. Per fà quì, posto a pianta in un locu frescu (circa 15 o C) pianu bellu pianu chjucu è rinisciutu solu dopu à u siccu pienu di secredu. Mandevila favore abundante reguera in a primavera-estiu. In u vaghjimu, l'acacia seria ridutta, particularmente in u casu d'invernale. In u invernu, l'acqua hè raramenti, solu dopu a siccariri lu locu. L'acqua di a pianta cun acqua brutta. Hè ricunnumintatu diluir 1 g d'acidu citrico à acqua di acqua (per 1 litru di acqua).

I pianti di Mandeville prefettenu l'alta humidità. Spraying si deve esse realizatu regularmente cù acqua stava da un petit pulverizante. In u invernu, i piante sò particularmente esigenti per a umidificação di l'aire.

Per alimentà sti paisoli di casa segui fertilizanti cumplessi duranti i periodi di crescente attivu micca più spessu ch'è una volta per a simana. In u casu di un invernu prublematoghju, hè cunsigliatu di firmà alimentazione à l'agiu à settembre. Questu facenu pussibule à i rimorii à migliurà megliu davanti à l'iniziu di l'invernu è ùn mancunu a manufattu l'annu dopu.

Mandeville hà da esse cutjate pericamente, è fate megliu in a seconda mità di u vaghjimu. A pianta ùn deve esse micca più di dui terri di a lunghezza tutali. In casu di trimming ramifiche rimesse, seguitate a stessa regula è micca cutatu più di dui terri di a larga da a furchetta scelta.

Siccome chì i piatti di mandevilla sò stiff, ùn deveru micca fà scelte di pruponenu. Pruggisilli Mandevilla hè cunsigliatu per esse trasplante in tutta l'annu, adulti - in a primavera, se ne necessariu.

Mandevilla prefessu sustrattu nutritiu, friable, ligne à acidezza cun l'addiventazione di sabbia. Hè necessariu per assicurà un bon uceanu à u fondu di u tank.

Riproduzione di e piante.

Propagate Mandeville, in particulare per cuttings. Cuttings pò esse tagliatu l'annata, ma hè cunsigliu per fà questa nantu à a primavera. Prima hè bisognu à selezziunà un zucchero cù un paru di foglie, tagliate sottu à u filu è u cullucinu in un cuntinuu chinu di purità turna. Allora aghjunghje l'esurtazione cù una film per creà un micro-verde. A sucetà hè stata in u periodu di circa 1-1,5 mesi è à 24-26 o C. Dopu a furmazione di i primi tempi, a film deve esse eliminata, è dopu à 3 mesi u stagione cù e radichi sianu devastassi sò traspurteri in contene di 7 centimètre. Hè necessariu di sceglienu a cumpusizioni di u sustrato: 2 parte di lenza di lita, 1 parte di turf, 1 parte di turba è 0.5 partiri di a rina. Ci hè ancu una seconda varianti di u sustrato: 1 parte di turba, 1 parte d'humus è 0,5 parte di rame.

Attenzione: Rappreżentanti di a famiglia di Kutrova, cumpresu Mandeville, cuntenenu una sustanza venenosa in tutti i parti di a pianta.

Pesti: pulifichi, vermiculite, scab.