Cultivo di laurella di i nobile in casa

Lu nomu Laurel hè cunnisciutu per cocchi fragili foglie. Senza una lampa di rodiera hè difficiulmente imaginate parechje platti caliu - soprattuttu sopopi, soppa di colti, borsch. Tuttavia, ùn avete bisognu di cumprà stu stagalu. U cultivo di laurel di i nobili in a casa permette di furnisce di tecnulugii di qualità fresca.

Lavr el Noble

In a natura, un laurel nobile hè una pianta perenne di u 18 metri d'altura. I so ghjovani foglie è rizzi sò usati cum'è spices (foglia), anch'elli anu pruprietà curativi. A maiò parte di l'olii essenziali in i casci s'acumule in u vaghjimu o invernu. Trimate i rami cù i casci di una pianta di 3-4 anni è stenderete in l'ombra per secà. Quandu i foglie seques, sò stati scatti è guasi in sacchetti di lino. A un certu tempu chjappà in un terzu di a curona. È un annu dopu, i novi foglie sò colti da a stessa pianta - hè crisciutu cusì veloce.

Sta pianta hè unpretentiosa, facilità à tollerà a poda. Perchè, in u sudu, hè in qualchì volte per i bercelli, dà una forma assai diversa, in parechji stanza. Laurel hè una pianta noble è resistente à a sicura. Piena solu à 15 gradi sottu cero. A drier l'air, a più bassa a temperatura pò traspurtà. U l'arbre falce si cresce in quasi ogni terra inutili chì anu aghju inglesi, ma prefiere neutru o pocu alkaline.

Laurel in casa

Foglia di foglia: cultivatu in casa

Laurel noble cresce in casa. Ùn ha micca scantu di cumbugliu. Cusì, in l'estiu, hè esse espunutu à l'aria aperta, cù un pezzu tutale di u sole. L'unica condicioni per cultivà un laurel - avà deve esse riabilitata, evitendu l'insuffrillazione di u locu, è spulva regularmente e foglie. À l'estiu, i pani eranu spuljati per quessa l'acqua inserisci in prufundità in a curona. Questu aiuta per prevene l'apparenza di e parolle, in particulare macinati. Quandu s'aghjera, l'acqua hè aghjuntu à l'acqua (media cullizzioni per 1 litru). Pijanu laureles in u sole è in l'ombra, ancu in u sole, hè megliu.

In u invernu, u laurel hè più còmico à una temperatura di 13 °, ma tolera diprissioni è di 2 a 5 gradi. Sì a temperatura di l'ambienti hè più di 18 gradi, inveci a pianta spiegata spessu. Se no, a causa di a siccità di l'aria, i foglie di u laurel di i nobili cumincià à cascarà, chì spessu succorsi. Cù cura debbuli, solu l'alivi chì cadunu crescenu per più di trè anni. Fulghjini cume i spezia corsi cose chì creceranu à una durata di più di 10 cm.

Traspurtimenti laurel in a primavera, elettu un pattu 2 cm più grande chì l'anzianu. Quissa limita u crescita di u sistema radicali, è da induva u crescita di u machu stessu. In u fondu di a pignatta sò stati scurdati rotulati è a grande sabbia di 3-4 cm di capa per drenaje. A mistura di a terra hè furnita da sod, terra ferita è sorra (2: 1: 0, 5).

Formazione di a pianta

Cogni un laurel pò esse in una attività interessanti. Dopu tuttu, u listinu di i nobili pò esse dati una forma! In u sudu sò parechje parchi cù animali petate, figuri, cunfrisgiunati di stati villi viventi. In casa hè ancu pussibule formate diverse cumpunimenti di i lourdes. Per questu, a pianta sarà spessu sottumessa. Ciò beddu belle in a forma di laurel o piramide.

Formate a corona per sta principiu in a primavera di u seculu annu di a vita. A parti suprana di u risordu principali hè cutatu à una altezza di 10-12 cm sopra a superficia di u latu. Dopu à questu, 2-3 rizculi cresce da i riti. Quandu sò quessi rimanni sò 15-20 cm long, sò stati chjudiati. Cusì, l'arburette crescenu 8-10 cm per annu. Pudete configurà in forma di un zanca.

Ripruduzzioni di laurella di i nobile

I piantini di Laurel sò megliu utilizatu à e cundizzioni di vita in una stanza quandu si propaganu da e cummerciu. Per plantà e sere, sò rilassati da a polpa, perch'ellu retarda a so germina. Quandu si assecenu, i pomi pò perdià a so gjirma, dunque si sò abiti in u vaghjimu. Ma s'ellu ùn ci hè nisuna pussibulità, è a ghjallinemu à a primavera cun sprinkled sand in un locu friddu. I sementi sò impanzugati in un tavulinu cun una mezana di turf, foglia terra è sabbia (1: 1: 0, 5), coperchio cuparti da un film o vetru. Arrasseghjinu più veloce in temperaturine quì 18 gradi. Quandu i piantini crescenu è sò dui foglie, sò stati posti in un patrone di 2x2 cm o in tappeti. Puderete, pona nantu à testici distinti.

Aduprate da a propagazione di i stampi di laurenti cummincianu in marzu è d'aprili. Cuttings for this cut in a durata di 6-8 cm da a zitara, ma micca lignificati rimjieti. Quandu si cresce e taglicini sottu, u metuulu seguente hè stata utilizata: u puderiu porta casi finu à a fine, è poi stalla parighjanu a cortezza cù i tessuti adjacenti. Questu hè cum'è un pianu sottu à u node più bassu. Inviate i manoli più minimi.

Chjave di Cuttings. Per quessa, i stimulanti di u ciclo si usanu, per esempiu, rootweed (i scontri di raghjoni sò ridotti in u prugnu crescente in a parti infermale, è l'eccessu pò esce fora). Cuttings sò stati in sabbia, grained à una prufundità di 1-2 cm d'acord à u schema di 10x10 cm. Per mantene l'umidità di l'aire, un saccu di polietilene hè stendu da l'altitudine. Perchè ùn ùn tocchja micca e cuttuli, pusò pegs - converte un minico. In un mesi, quandu i scogghi si sò stati radicali, si sò stati posti in pote cu un diametru di 7-9 cm, usando a stessa messaia di u mischju chì di e piantini.

Propizziu curatori di a laurella di i nobile

Lu nomu Laurel hè stata utilizata solu com'è super cose. Havi puru propietati medicinali. In particulare, in a casa di u luglio purifica l'aria. U so aroma hè utili per spasme di u festu, cù infezzione di i tratti respiratorii è biliary. Per fà a fragrance più forte, laurele si trova vicinu à a finestra, duie volte à settimana, regnu cù una suluzione di glucose (5 ml per 5 l d'acqua) o l'aspirina (5 g per 1 l). À a humidità alta l'aromaticità di e piante s'incentora, perchè un pezzu d'acqua hè posta entre e pianta. Quassu vulete eliminà e foglie morte. Usanu laurel ùn solu com'è spice, ma ancu per u trattamentu di l'artrite reumatoide, gout, paralizia flaccid, u spasmodic pain è diabetes mellitus.

Nourriture laurel chì hè noble in casa, acquistà una pianta uttamente - assai fragranza, bella è curativa.