Cactus mexicanus figghiu periculu

U genus Opuntia (latinu Opuntia Mill) hè distribuitu da a zona steppe di u Canada à u Sud Argentina, senza e scatuli tropichi umdi. Stu genu cumprenni cunsati di 200 membri di a famiglia di cactus. Preferite cultivà in Sanguine, boschi di pinzeru, deserti è semi-posti. In Russia, ponu esse truvatu in e regioni Caucasu. A patria di a maiò parte di i fichi hè u Messicu è cusì sò spessu chjamati cacti messianu.

E maiuri piume d'altive ùn pacenanu in un ambientu roomy. Ma se piatti in bagnarate grandi è i sopra à u giardinu in l'estiu, ponu esse formatei in petra rosse simplicante cù petali pezzi rossi, gialli, bianchi o nuvole in i segmenti laterali. Stamens sò curtu, sò torciati quandu si tocca. U fruttu hè un bacca, bè meaty cun semillas ligeri. I Seeds sò simili in talla à un granaghju di lente. Per via di a cunnessione di razza ossificata, a so germina hè impussibile in i cundizioni di u clima europeu.

Opuntia anu una faccenda chjave: da frutti senza frutto, rizze è fiori novi pò sviluppà. Stu fenominu si chjamava proliferazione.

Istruzzioni urgente

E cattivà evoluzione hè perghjuntà adattà à una salda di freti in tempi di u ghjornu, chì si sviluppa in semi-pratiche, in piste di muntagna è in steppi.

Illuminazione. In l'ambienti interni, u cactu mexicanu di u filu spusculu precisa boni d'illuminazione è accessu à l'aire frescu. Hè amata a luci diretta brillanti, ùn ci hè bisognu di ombrezza. Il luminisione ideale per quessi cacti hè un cuntenutu apertu nantu à i balconi sudu è sudueste. Puderanu cresce nantu à i finestri di a orientazione orientali è occidentali. U cuntenutu di u fiancu perchinu nantu à a finestra sittintriunali porta a perdita di l'apparizione naturali per a mancanza di luci: a pianta hè stirmintata, ùn si fiurisci. Per evitari avà, hè cunsigliatu per installà una lumera artificiale. Dopu l'invernu, quandu ci era parechje ghjurni di ghjornu, ghjè necessariu di adupirà a pianta à a righura diretta in a primavera. Quandu s'expone a figa perchè à l'aria aperta, attentu di sunburn. Quandu u caprettu formate, ùn hè micca cunsigliatu per mudificà a pusizioni di a pianta, chì questu puderà guariscenza à a perdita di fiori.

Regime di temperatura. À l'estiu, a figghiu spinosa prefessu a tampiratura in u 25-35 ° C. Se ùn hè micca possibili d'esposerà a pianta à l'aria aperta, a spaziu avevamu spessu sottumessi. In u vaghjimu a temperatura di l'aria hè pocu pressu per preparà u cactu per u periodu di restu. Duranti u periodu di restu, a figlia perchinu hè stata guardata à una lume, ma locu frescu è seccu.

A temperatura ottima hè:

Accurate observancia di u regnu di tempurita hè particularmente impurtante in u vaghjimu è l'invernu, perchè l'aria calda, cù a mancanza di luci, ùn permettenu micca a piccetta per andà per u periodu di restu, è daranu à a deformazione indissintava di a pianta.

D 'acqua. Opuntia hè un cattu chì deve esse abbastanza abbundante durante i tempi caliu di l'annu, è assicurendu chì u tarterezzu sdegnu à settimane di u regnu. Hè ricumandemu l'acqua da quì sottu, perchè e catene ùn cadunu nantu à u zuccaru di a pianta, chì pruvucarà incù a porch cu particles calcàtichi. Questu ci ponu micca una viulenza di respira è stimula a furmazione. In rivolti severi calori si deve esse ridutta. Perchè u metabolismu di cactus in u ghjornu hè soprapiutu, è in a sera hè rinuvatu à u pienu, hè cunsigliu per l'acqua di a pianta dopu à 17 ore. In u tempu di vaghjimu è invernu, i cactus sò in un periudu di u restu, è l'essereali ùn hè micca necessariu, solu per i cattivi novi. I signe di u fattu chì u cactus avia bisognu à l'acqua hè a perdita di u turgor è a manifestazioni di u soggiu di u troncu. Allora pudete deve cura à dà a pianta una piccula parte di l'acqua. Ricordate chì à 10 ° C è sottu à a figa perchinu ùn hè micca capacitu per assouvrir l'acqua. Regiu a questa temperatura hà da danà a pianta. Duranti a stagione di staggione, u primu regu hè realizatu cun cura usendu una piccula cantidad d'acqua. Per fà questu, deve esse bè fugliatu è un acidificatu pocu cù l'acidu citrico - in u calculu di 0,5 cullenade per 7 litri d'acqua.

Top dressing. Cù u principiu di a stagione di u crescente, u cactu mexicanu deve esse alimentatu un ghjornu, usendu un fertilizante especial per cactus. Ùn vi ricumandemu di nutriscia in un periudu di restu per impediscenu un creazione indettendu. Ricurdà chì in i fertilizante minerali per cactus, a quantità di nitrogenu deve esse menu relative per altri elementi, perchè l'excurità nitrogenu provoca a decadenza di e radici. Aghjunghje à a seguita proporzione: N (nitrogenu) - 9, P (fosforu) - 18, K (potassi - 24. Ùn hè cunsigliatu l'usu di fertilizzanti organici.

Trasplante. U tempu di trasplante hè sceltu per esse indipindente è dependa da e carattaristichi di l'spezie è e cundizioni di u so crescente. U mumentu giustu hè quandu u cactu "pours" è prumove in creazione. Semu devi esse ricordati chì in a presenza di cappi in prickly pears, u trasplante sianu postponate finu à a fine di u fiore. Young cacti sò cunsigliate per esse trasfurmendu ogni annu si ne necessariu, e piante adulti - ogni 3-4 anni. Ricurdà chì ci hè bisognu di trasplantà da a terra secca ancu in una secca. Dopu u trasplante, u primu regrossu hè solu 5-7 ghjorni. A selezzione di terra si deve trattata cun atenzioni. Solu devia esse nutizieva, bien permeate à l'aria è l'umidità, avè un pH in a variazione di 4.5-6. U mischju solitu utilizatu pè cacti ùn hè micca adattatu, postu chì si conduciu à l'ineducazione di u crescita di u ficu. Hè ricumandemu d'utilizà una mistura di sodu è fogli di a terra cù a rina è argilla resistente in una ratio di 1: 2: 1: 1. Una bona nutrimentu hè l'aghjuntu à u sustratu di un carvizziu pocu o ghjuvellu anticu, l'ultime hè utilizzatu principarmenti in u cultivo di vecchi pichi.

Riproduzione. U metu vegetativu di piccatu hè multiplicatu da e raccogni. A tecnulugia di ripruduzzione di zite hè pocu sviluppata. A vera vantaxe hè chì si sparghje ghjunghje in spiegazioni è credi lentamente, ma à u stessu tempu sò oghji grandi è resistente.

Pesti: mealybug, scab, spider mite, whitefly.