I rheo

In u genu Reo, ci hè solu un tipu di pianta - rhea capiculata, chì apparteniu à a famiglia di cumigna. A terra natale di a pianta sò i boschi tropichi di u Mexicu è l'Antille, riccu in umidità. Duvecu induve u nomu di u genaru Reo hè micca cunnisciutu, ma sta pianta altru nome - u rougnu di Mosè, chì si sparse in i Floristerie.

L'apparizione di sta pianta hè cum'è una dracaena o una cisterna. Comu pianta ornamentali, hè spargimentu in i tròpichi attornu u mondu, ma hè faciule cun libertà. Hè crèsta bè in i cundizzioni di l'ambienti. A fiora di sta piantagione pò continuà in tutta l'annu, se crea cundizioni favurèvuli per questu. Fassi creà da i bè cù assai foglie foglie. A pianta hè abbastanza senza pretensione, l'unicu ciò chì esiste un regu regulare.

I Pianti Rheo sò spessu usati in medicina. U zuccaru di sta pianta rindisce a pelle è proventa vermiculità, perchè in Messico, hè utilizzatu com'è un rubio. In Cuba, u ghjocu hè usatu per annunzià i sagnanti di l'encenura, è a scorchizza di i malati respiratorii.

Tipi.

Cumpulari di Reo ( Sinônimo: rheo mottled, Tradescantia platy). Hè una pianta perenne è pianta cun rizoma è brevi studii. Fulghjini i manni sissili è mancu più minimu di a pianta s'incurderanu quandu creceranu, è i più alti - in a cima di u dispuntamentu principali - formate una bella rosette. A forma di e foglie hè lineale o lineale-lanceolate, sò à trenta centimitri di longu, è quattru à setti centimetri anchi. U culore di e foglie hè variata: u verde giallu o scuru in u cima cun un tinte metalizatu, è tonalità prugettu roppa o purpura in u fondu di a foglia, è à certe volte in làssula. A volte, ci sò e foglie strisci. I fiori sò picculi, bianchi, trinomistichi; sò in solitu mulinu in l'axilità di e foglie in a inflorescenza. A pianta fala in tuttu l'annu. Si cresce in i bogai humitalesi, in i boscchi nantu à u mari, nantu à i banche di fiuma è di e rochie. Hè spargugliatu in u tròpicu cum'è una pianta dicurativa, ma à u listessu tempu si stende.

Ci hè una forma di giardinu di sta pianta, a diferenza di quale hè chì anu stati lungo longitudinali nantu à e foglie.

Cura di a pianta.

I pianti rheo chì prefittàvanu a lumera diffusa, senza dirighji à u sole di u sole. U megliu locu per Rheo hè a finestra in u ovest o est. Se a pianta hè cultivata nantu à u latitudu sudu, hè chì duverebbe esse distanza da a finestra o deve esse chjusu da i raghji diretta cun un pappu o carta.

In u vaghjimu è l'invernu, i raghji di u sole ùn sò micca ciaccanti cum'è in l'estiu, perchè pò esse posta nantu à u latru sudu. Ma avete esse evangelizate i lochi scuri, e foglie pò esse svinatu. A temperatura ottima per questa ora di l'annu hè 17-20 ° C, ma a temperatura di temperatura di 12 ° C si deve esse evitata, è in l'estiu a pianta hè cusitu à 20 ° C-24 ° C.

L'acqui di e piante interni in primavera è l'estiu hè abbundante quandu a secche di nutriente hè seccu, perchè securite in un o dui ghjorni hè assai dannuu. In u vaghjimu è u invernu, reginu moderatu, u ghjornu dopu chì u sustratu si secca. Se a tampiratura di u cuntenutu hè sottu 14 ° C, hè bisognu di mantene a mozzu moderatu.

L'acqua per irrigazione - un pruduttu è ben stabilitu. Doppu di rinsegna, dopu a meza ora, hè necessariu di drenà l'acqua da a panina. Quandu s'isula, sere esse segregati è umdi etertivi di a terra.

Rheo hè sempri megliu in camere cù alta umidità, ma à u stessu tempu ponu tollerà a bassu umida. Hè dispunibule spressa a pianta ogni ghjornu, in particulare in l'invernu. Sì l'aria hè inzucatu secca è calda, ponu ancu mette u pezzu in un palettu cù fretu furiosu, ma u fondu ùn deve micca toccu l'acqua à u listessu tempu.

Sì una puttana hè cultivata cù una sola machata, i so rivolti spine hè simplicemente cut off.

Da u principiu di primavera à a fine di l'estiu, a pianta duveria esse furnitu di fertilità ogni dui simane. Adulti fertilizzanti per u travagliu di u follatu d'acqui.

I pianti ghjovani sò trasplantati una volta à l'annu in April-May o principiu di l'estiu. I parcorsi d'adultu necessitanu un trasplante moltu spessu, circa tutti i trè à cinque anni. Hè dispunibule cresce u rheu in cuntrolli di plastica, cum'è megliu rete l'umidità di a terra. L'azuristi sò superficiali, chì face a necessità d'avè largu, ma micca prucessi prufessi.

U so sustegnu vole esse arricchisci cù l'humus, mentre ch'ellu deve esse chjucu è solitu. Appropritu hè un sustrato di terre di grana, fronda, humusa è turfata cun u parcellu in proporzione: 1: 1: 1: 1: 1. A bona drenagazione hè necessaria, postu chì u territoriu deve esse humite, ma l'stagnazioni di l'acqua è di u silt di terra ùn hè micca averebbe.

Reo sò e piante chì riproduenu vegetativamenti da e tinghje da a cima di a pianta o rimette. Per ottene ottene, unu deve pessimu a prima riserva da sopra. Quandu si sfondate e vegetali vechji, u rizoma pò esse divisu.

Dopu trasplante di cuttings duveranu stà mantene da dui simane in sand, a temperature deve esse circa 22-24 ° C. Seranu sticci è dopu chì si ponu pona in un pezzu.

Se vulete cultivà sta pianta, avete da piglià precautions. Perchè u rheo pò causà malatie di a pelle, cum'è dermatite in cuntattu.

Diffusioni in u crescente.