Cumu cura di i piaghji di pianti interni

U genus Pachystahis (latinu Pachystachys Nees.) Unisce 7 - 2 spezie. U genus hè rapprisintatu da e perennifoli periuni è arbusti chì si appartenenu à a famiglia Acanthus (Acanthaceae Latin). I vegetali sò largamente spustati in zoni tropichi di l'America Centrale è Sudamérica è i boschi di Chjesa di l'India.

U genu hà ricivutu u so nome da u grecu "pachys", chì si traduce com "gru", è "stachys" chì significhe l'orella. Pahistahis sorpresii cù a struttura di u so inflorescenza. Brlattuli brillanti sò u culore giallu o giallu-aranciu è sò cunfurmati. Sti sti zucchioli, picculi foglie bianchi chì sgradanu, furmendu una inflorescenza spicata circa 10 cm longu. Inflorescenzi di 15-20 pò spuntà in una sola planta. I pahistahis ùn si sò longu, ma ancu after afterering and falling flowers in inflorescences ferma una figura decorativa per parechjimi ghjorni. Hè pussibule di ottene un periudu di longa allora d'aprili à agostu.

Pakhystahis grandi pianta, à 1 m in altitudine, hà rimettu chjughu finitu. I fogli sò grande, ovale, apuntentate à a punta, culore verde scuru, situatu sottu. Esternamente, i pahistais hè simile à l'appillazioni, anche si ùn hà micca sti lochi decorattivi. I Pakhistahis sò senza pretensione, è faciule fà cura per i pianti. A cultura biennale hè cunsigliata per u circondu in i cundizzioni di l'ambienti, cum'è cù cultivazioni prolongati chì a parti inferma di a pianta hè forse espunenti, è perde a so attrazione. S'è vo site u patrone di sta pianta maravigliosa, pudete bisognu à sapè cumu nantu à i parcorsi interi pahistahis.

Tipi.

Pakhistahis giallo (latinu Pachystachys lutea Nees) - un mità-arbustu circa 1 metru altu. E risultati finiscenu, in u fondu di lignificà. L'alivi sò culori verdi scuri, elongate-ovale cù cunsiglii anguli. Dimensione di legno: 14-20 cm di durata, 4-7 cm in larghezza. Pahistahis giallo - una pianta di eternu, cù e formule di bè aspetta à deci deci inchudi inchicceri. I fiori bianchi sò una forma sorpreneur: sò bisessuale, incisedly incisa, per quellu chì s'assumiglia una piccula aperta. Sò aperti à u turnu, principiendu da a basa à a cima di a inflorescenza. Cerati di questa spezie sò grossi, gialli brillanti, perchè ellu riceve u nome di a spezia. Figuralizatu da un periudu frazile in primavera à u vaghjimu.

Cura di i pianti pàstichi.

Illuminazione. Pahistahis amassi a luminosità diffusa, evitendu u sole di u sole. U megliu postu per u so mantenimentu sò i finestichi uccidintali è orientale. E in casu d'impegni nantu à u ventu meridionale, pudete creà a prutezzione di u sole in a forma di carta trasfurmata o di tela. In u invernu a pianta aduprende boni illustrativi.

Regime di temperatura. A primavera è l'estate, a pianta prefere a temperatura di circa 20 ° C. Se a temperatura supera i 24 ° C, l'umidità in l'ambientu deve esse aumentatu. In a stagione fredda, a temperatura recomenata hè di 16-19 ° C. Pahistahis ùn ci piace micca un aria assai cálida, perchè ùn pudere micca circà ghjustu vicinu à l'apparizione di calori. Avè chì ancu chì a pianta averebbe bisognu d'aire frescu, hè assai temerosa di corrudi. U primu reazzione à un scrive hè un inesperu chì cede o fogliu.

D 'acqua. A primavera è l'estiu, hè cunsigliu per aduprà e pachistine abbastanza, finu à chì a cima di u latru di a terra. In u invernu, a regola hè ridutta à un mudernu: regguardate dopu 1-2 ghjorni dopu a prima capa di u sustrato si secca. Ricurdà chì in ogni casu hè impussibule di umitu di u sustratu, u spaziu deve esse humite. A pianta riflissione fermamente per l'assecamentu di a Terra Coma.

Umidità di l'aria. Pahistahis ampara alta humidità, perchè deve esse spulatu pericamenti per tuttu l'annu. Per fà questu, utilizate acqua bien spaziale o filtrata. À l'internu siveru in u locu, hè cunsigliu per sprime 1-2 vittori à ghjornu. Per aghjà l'umidità, mette u pezzu nantu à una paletta chjesa di bagnata mossu, muschio, o culi.

Top dressing. A robba purtava hè fatta una volta in 2 simane, riperighjate annantu à l'acqua neve. A principalità hè aduprata a mulleina o l'addevu di fiori complexi.

Formazione di a corona. Coperta per queste pianta interni cumporta una pruninzia è prischipku puntuale, u scopu hè di creà una bella corona. Forme a pianta cù un ghjovanu età. Questa bisogna hè stata per u fattu chì in l'abitazioni naturali di i pahistaghji pruvucannu per u so postu sottu u sole, cusì crescenu rapidamente senza gastru pudere di branching. È solu righjunghja almenu 80 cm in altitudine, a pianta accumenza di ramu. In u casu di a cultura di u paesistu, a furmazione di a futura corona cumincià à u primu anni di vita di a pianta nova. A prima pruning hè cunsigliata à una distanza di 11-15 cm da u pianu. Questa operazione hè simplice: da i fileri laterali un terzu paru di sprechjite sò spaccati ancu, è cù u livellu quì di rimesse. In fine, avè fattu stu prucedimentu 3-4 volta in u primu annu, cù l'invernu, ricevi una pianta cù 9-12 tappe. Dopu à u periodu di l'invernu, avete trimatu o prishchipku tutti i consigli. Dàccu chì ogni unu di queste cume ponu à darà un minimu di dui rimudici, avete avutu un paeshianu cù 18-24 cimi. A so una pianta deve esse preparata per fioritura. Avè chì i prugne sfondate si separanu in dui è poi sussuranu novu. In a primavera di u annu vince, bisognu di ripetiri l'avicole.

Trasplante. Pahystahis ci anu da esse trasplante in a primavera di quellu annu, dopu addevi. Per questu, hè utilizzatu un sustrato di a cumpunimentu seguente: terra di terra di torcia (2 parte), torba (1 parti), foglia (1 parte), humus (1 parte) è sile (1 parte). Hè ricumandate per aghjunghje fragments di carbone di u mischju. Ricurdativi chì pahistahis prefiere a terra umida, cusì avete bisognu di installà un bon drenaje per evitarle souring. Propagate pahistahis principalmente vegetativamente (esqueux).

Difficultà di cura.

Se a pianta falla fogli, allura u pahista è questu in un scavu. Un altru ragunamentu pò esse riabilitariu insuficiore di a pianta.

Sì i pumati di e foglie seques, è e foglie cumencia à ghiacciate, a so stanza hè un arzu assai secu. Spruvià a pianta ogni ghjornu, altri ùn esterà a fiura.

Se u pachystachis spoga a parti più nica di u troncu, deve esse rejuvenzione in a forma di una poda corta. U cut off rivolti pò esse cutatu è piantati.

Sì e cuttati sò cuminciati à marchjà è ùn averanu micca a longa, tagliate a grande parte di a mezza stanza è mette e cuttuli in un locu caldu.

Pesti: biancu, scab, pulcino, armi spinoch, mealybug.