Cunsigliu di esercizii per e donne embarazione

U Pregnancy and birth is a difficult process for the female body. Ma hè pussibule di facilità u prucessu cù l'aiutu di un cumunità speziale di esercizii per e donne incinta.

L'impurtanza di l'educazione fìsica durante a gravidanza.

Duranti l'epica di u gravidenza, ci anu bisognu di esercitivi fisichi privati, chì pruteghja a capacità fisica di u corpu, dà un sensu di felicità, à migliurà a cundizione generale, u soffrenu, l'aptitudu è a crescita e cundizioni per u cursu normalu di u gravidenza è cusì assicurendu u sviluppu tutale di u fetus.

A classe hè assai impurtante è impalpable per rinfurzà è a prisenza di a salute di e doncela expectante. Osservazioni amparanu chì e donne chì sò ingaghjati in u cursu di a gravidanza cù i ghjurnali specìfichi di gimnastica, u travagliu più più faciule è più veloci. In u periodu di pienu è dopu à a nascita di un zitellu, anu cumplicità più frequenti.

In a cunsultazione di e donne, e doncelles expectante sò avvienienu chì l'eserzioni sò deve esse realizatu solu in quelli casi chì u gravidenza prucede positivamenti. Un ghjocu especiale di esercizii cù un ingruvamentu pusitivu hè particularmente utili per i femine, guidendu un stilmentu sedentariu o sedentariu.

Contraindicazioni à esercitassi.

  1. Malatii di u sistema cardiovascular, in cunjunzione cù un disordine circulatori.
  2. Tuberculose, ancu cù cumplicature cum'è pleurisy, etc.
  3. Tutte e malatie infieramativi, cum'è endometritis, trombophlebitis, i malatie di rino e vuccata, cum'è nephritis, pyelocystitis e nephrosis.
  4. Toxicose di e donne incinta, sparghjera durante a gravidanza.

E exercici fisichi sò più crescenti per gastà in a mattina, dopu à u sonnu, mentre a ropa di a donna incinta sia d'esse còmula. Per fà eserciziunamenti, una stanza cu bona ventilazione, l'illuminazione, apposta furnitutu per esse l'eserciti hè datu (possibbilmente in una cunsultazione femine). Eserciziunamentu di eserciziunità trà e femine chì sò ingressu in a cunsultazione di e donne, basamentu pò esse realizatu da dui maneri: sessioni di gruppu è ind'è individuali in casa. Cù u ultimu mètudu, a mamma expectante hà visita u genicologu di quattru ghjorni è rende da a fisica fisica, è u duttore a circonda porta a survigazione medica è seguisce a curretta di l'eserzioni.

Un metudu specialu di l'esercitivu terapicu per a femini in embarazendu hè statu sviluppatu, chì hè simplice simplice, micca difficult to assimilate, ma efficace à u stessu tempu. A scelta di esercii prufondi nantu à quelli tipi di esercizii chì sviluppanu respira, rinfurzanu i musculi di u perineu è l'abdomen, chì participanu attivamente in u prucess genicu. E cumezzii di esercizii spiciali per i femine cù e diverse periodi di gravidanza sò fatta: menu di 16 simuli, da 16 à 24, di u 24 à 32, da 32 à 36 simane, è ancu in i tempi di u secondu, tercu; quartu, quintu; sestu, settanta simeria dopu a nascita. Allora, chì cumpresi un settimane di esercizii per e donne incinta.

U primu settimana di esercizii (gestation period 24 - 32 weeks).

  1. Arranzione iniziale: standing, mani nantu à a cintura. In asprazione, fate i coli, raghjunghjenu a testa, u torsu liggeru à dàchju. À l'exhalazione ritornu à a pusizione originale. Repetite almenu trè à quattru volte.
  2. U arrange iniziale: u standu principalu, mani nantu à u cinturione. Cun tranquillità, anch'è respiru, pusau una perna in fronte è cose, è dàchitu à u ghjinochju, cù l'altra cima nantu à a mane. Dopu à vultà in a pusizioni originale (aghjurnà u troncu verticali, a volta hè diretta). Repeat alternativamente duie, trè volte à ogni peddi.
  3. Arranzione iniziale: mani nantu à a cintura, principal stand. À l'exhalazione, in avantaghju trasmintatu da u ritrochju inalatu à a pusizione di partenza. Repetite trè o quattru volte.
  4. Situazione iniziale: standing, pene anchure à l'ispalle. Inclinate à a riga di u ghjornu, cù relaxazione di i musculi di a cinta di u saccu. Allora nantu à inalità si ritornu à a pusizione originale. Repeat alternativamente trè o quattru volte in ogni direzzione. Questu esercitu face chjappà in ghjinochje.
  5. U arrange iniziale: standing, pene anch'ellu à l'ispalla, l'armati à u bòte dà à i codo. Turne u vostru corpu à u left, sparghje i vostri brazze anch'elli apartonu. Allora nantu à l'exhalazione ritornu à a pusizione originale. Repetite alternativamente dui o trè volte in ogni direzzione.
  6. U arrangiatu uriginale: ghjornu nantu à i so back, i peri chjapputu nantu à i ghjinochje, e mani sò situati longu u zuccu. Aghjunghjite a pelvis, per retraient l'anus. À l'exhalazione, bassa a pelvis, rilassate i musculi di u perineu. Repetite trè o quattru volte.
  7. U arrange uriginale: chjinata nantu à a spada, mani in u troncu. Cù respirazione tranquilla, sullivate a so vintesa, doblegatu pocu in u ghjinochju, da turnà in a so pusizioni originale. Ricere ripetendu dui o trè volte à ogni pedi.
  8. Situazione iniziale: assicuta, peri stinnilicchiati, enfasi nantu à e mani darrere. Cu la tranquillità, anch'è respiru, i ghjorni chjudaranu i ghjinochji, dopu chì i chjassi sò intrezziunati, andonu dopu cunnette, dopu chì pudete ritornu à a so pusizioni originale. Repetite trè o quattru volte.
  9. Caminava per un minutu in un passatu moderatu (armi è torsu rilassatu, respirazione profunda).

U secondu settimana di esercizii (u periodu di gestazioni 32 - 36 settimani).

  1. Postu originali: stand, mani in cintura. Cù respirazione tranquillamente, pusau una perna in fronte è cimienta, dàcenu à u ghjinochju (l'altru pede si mantene nantu à u pediceto), è riaghate, torna in a pusizione originale. Repetite alternativamente 2-3 volte per ogni unità. Cù stu sercitu, u corpu hè cunsigliatu per mantene a dirittu, a diritta diretta.
  2. U mudellu originale: mettite nantu à a spalle, mani pusati in i bandi, in altizza cù i palme. Turnu u corpu in corta à a manca, mentre chì a pelvis pruvalla à spedinu in u locu, a manu ghjustu da mette à a manca. Cû inhalazione, tornanu à a pusizione originale. Repetite a volta tres volte in ogni unu di i partiti.
  3. Situazione uriginale: mettite nantu à u to dorsu, aghjau i peri in i vostri ghjinochjati, è bassu i vostri brazzi à u troncu. Quandu inalanzate, susciteghja a pelvis è, siddu pussibuli, rende in l'annu. Cù l'exhalazione di a pelvis, fate è rilassate i musculi di u perineu. Esercitu per ripetiri trè, quattru volte.
  4. Situazione uriginale: mettite nantu à a spalle, e mani sò impostu à u troncu. Cu la tranquillità è anch'elli respira, arrassu u rimette à u ghjornu righjuntu, liggeru apicultore à u ghjinochju è da ritornu à a so pusizioni originale. Repetite un per un tres volte per ogni pedi.
  5. Situazione uriginale: mettite nantu à a spalle, e mani scherza nantu à u troncu. Cun tranquillità, anch'è respiru, fate i vostri pierri in i vostri ghjinochji, fate vicinu à u to stomacu, è dopu, cù e mani nantu à e so pedi, dissi i vostri ghjinochji à i lati, poi purtate i vostri genolli è tornanu à a so pusizioni originale.
  6. Dopu à 30 seconde, camminate in un passatu moderatu. À u listessu tempu, u troncu, e mani sò relaxati, u rispiru hè tranquillu.

Questu cumplicatu di l'eserciziu fisicu ùn solu rinfurzeghja a salute generale di a mamma futura, questa hè a donna pregunnida, ma ancu contribuisce à a migliurà di u travagliu.