Cambiamenti in u corpu durante u gravidenza

I cambiamenti in a natura è u cumpurtamentu di una donna incinta, sò diventate una parlata di l'abitanti di i cittadelle - i chistini sò generalmente fatte nantu à stu sughjettu. Omi, anu da esse rireranu assai menu menu ch'elli anu bisognu di l'almenu una volta u so influenza di un fondo hormonal! Sutta l'influenza di l'hormone in u sistema nervatu cintrali di una donna, ci hè un "pregnant dominante".

U cambiamentu in u tonu di u sistema nervoso autonomi induve mare, irritabilità è even scuru. U primu trimesteru hè più spessu accumpagnata da un aggravamentu di i tratti individuali in una donna. Ùn avete messre per cambiassi di l'umore! À u tempu, tuttu hà tornatu à u so cursu uriginale. À u sicondu trimesteru, l'expectante mamma hà adatta gradualmenti à a so cundizione, diventa più calmu. In u terzu trimesteru - preparanu pè i nuvelli annunzii - vi cuntene à l'idee nantu à u zitellu, i temerà ricuddete, è avete aspittavvi à l'aspettu di u to babbu. Chì sò i cambiamenti in u corpu durante u gravidenza?

U corpu è l'aspettu

In i primi tempi di a gravidanza, l'expectante madre ora è di novu mi sguardi nantu à u specchiu per marcà i cambiamenti in u so aspettu. U primu à risponde à a vostra nova cundizione hè a glàndula mamaria: da a sesta 6a a a 8e simana sò perseguite è crescente significativamente in grandezza, a pigmentazione di i capelli hè più pronta. Di u principiu di u seculu cinestru calostru pò uttanu à esse attribuiti - questu hè normale, ùn hè micca scantatu! U zanùtu serà allunatu à a 18-20 semaine. L'aumentu di pesu hè irregu: in u primu trimesteru, pudete sculaccià solu 1-2 kg, ma in a seconda è terza "catch up" (10-12 kg).

Organi Genitali

Cù l'iniziu di a gravidanza, i principali cambiani sò oghje cù l'utru. U so pezzu da u 50 g à i generi crescenu à 1000 g. A mucosa di u vinu genitali da i primi ghjorni di cuncepzioni hè diventata "sperma" - per via d'un suministru di sangu. A peddi è a mucosa di i genitali esterni sò pigmenti, in parechji casi acquistendu un tintu blu. A sizzioni di i genitäti durante a gravidenza pò avè un arriciu specificu. Stu prublema hè rimindevule cù l'aiutu di rinforzii prudutti ienichi. U mucosa densa accumenza in u canali cervicale, furmendu un plug slimy (u so propiu hè di prutege u fetu da effetti avversi da l'esternu). À u terzu trimesteru di gravidanza, u cervicu hè allughjatu è diventa più vulnerable.

Sistema endocrinu

Da u primu ghjornu da u mumentu di cuncepimentu, l'organiziu riceve informazione annantu à questu avvenimentu cù l'aiutu di sustanzi biologichi attivi essenziali - hormone. In u primu trimesteru, a rispunsabilità per u mantenimentu di a gravidenza hè soporta da l'ovari, à dì u corpu amarantu furmatu nantu à u situ di u follicle riunatu. L'hormona di a pregadenza piantae prublema crea e cundizioni per aghjunghje l'ovu fetu è più avanzezza normale di l'embriione. Partendu da a 12 simana, a placenta ripens, chì libera l'hormone necessari per a prisirvazioni di a gravidanza. I glubuli di u sistema endocrinu accuminzanu a travaglià più attivamente: glànduli tiroïde è adrenale. Grazie à questu, tutti i microelements necessarisi è i sustanzi biologicially attivi sottu u fetus.

Metabolismu è organi di secreziunzione

In u corpu di una donna cù l'iniziu di a gravidanza, parechji prucessi sò simultaneamente: un augmentu di u metabolismu è l'accumulazione di nutrienti per u fetus (proteini, grassi è carbuidrati). A futura mamma hà bisognu di più oxigenu, perchè ùn ora ùn hè micca solu l'ella, ma ancu migghiuri. Hè necessatu puru attentu à a vostra dieta. Ci hè una tendenza à stinzia.

Cumu i travaglii di u rinu

In u corpu di una donna incinta, u sodiu hè reticulatu - questu hè necessariu per mantene l'acqua in u corpu, chì entra in l'apparatu di ligamentu à suduce l'articuli pélvique. U cambiamentu di u metabolismu reaghjscunu à l'urina. I rini anu da travaglià più indà per lavà a fugliada immediata di dui corpi: una mamma futura è zitella. Avarete bisognu chì avete da passà à u vetru più freti. In i primi tempi di a gravidanza, u flussu di sangu in i rizzi di u riti, chì face a formazione d'urina più intensa.