Rhesus-cunflittu - complicazione di gravidanza

Rhesus-conflict - una complicazione di u gravidenza hè pocu rara, ma assai formidibile. Sì avete u sangue Rh-negativu, avete bisognu à tutti i raccordi di u duttore per pruteggià u vostru babbu.

Rhesus factor (D-antigen) hè una tecnulugia speziale chì hè nantu à a superficia di i caghii di u sangue di sangue (cilivi di u sangue di sangue - cilamentu di u sangue chì portanu l'ossigenu à i tissuti). E persone cun questa presentazione di prutezione di i sangue di u sangue, rispettivamente, sò Rh-posittivi (circa 85% di e persone). In casu di sta protezzione senza assenza, u sangue di una tale persona hè chjamata Rh-negativa (10-15% di a pupulazione). Rhesus appartene à u fetu in i primi staddi di a gravidanza. In u stessu, un fattore Rh negativu ùn ponia micca micca periculu per l'omu. Questa hè solu una di e caratteristiche di u corpu. A so astuzia, pò manifestà durante a gravidenza di a mamma futura Rh-negativa.

Risk group.

Hè incinta i mummia cù u sangue Rh-negativu, chì i mariti sò trasportaturi di un fattore Rh positiu. In questu casu, u so zitellu puderianu un gen Rh-pusitiu (chì hè più forte) da u babbu. Dopu pò esse un cunflittu rhesu, o l'incompatibilité per sangue trà a mamma è u fetu. Cù u fruttu "negativu" di a mamma "negativa" di u cunflittu ùn sera mai risata. In certi casi, u cunflittu si una donna, per esempiu, u sangue, è u zitellu - II o III. In ogni casu, l'incompatibilita di u gruppu di sangue ùn hè micca periculosa cum'è in u factor Rh.

Perchè u cunflittu?

Fighjulà per quà hè questa complicazione di u gravidenza in Rh-cunflittu? Duranti l'urtulenza, l'eritrociti cù u factor Rh di u "fetu posittivu" intrinu in u sangue di a mamma "negativa". U sangue Rhesus-pusitivu di u zitellu hè per l'organiziu "negativu" di a mamma per una proteinu straniera (forti antigen). U corpu di a mamma hà cuminciatu a produzzione d'antichi d'antichità particulares à u factor Rh, chì significheghja chì u corpu di u zitellu. Sò innocu à e donne, ma sò distrutte i sangue di u sangue.

Periculu à u zitellu!

Disintegratazione - l'hemolisis de l'eritrociti porta à u sviluppu di a malatia hemolitica di u fetuu, questu causa di danni à i riti è u curu, l'anemia si sviluppa. Sì i ciumi di u sangue di u sangue anu persu in custruzzioni, u liver è spleen pruvate à cumpilà a so riserva è crescenu in grandezza. I signali principali di a malatia hemolitica di u fetus sò un augmentu in u fianu è spleen in questu, chì hè stabilitu da ultrasound. Inoltre, l'inguernu acuminatu di u fluidu amnatuicu è a pianta anch'ella sò sinjali di malatie hemolitica di u fetus. In questu casu, u zitellu hè natu cù culuriti i bianchi di sangue, chì hè l'anemia. Dopu à u nàscita di l'anticume di a mamma in u sangue di u zitellu, cuntinuanu duranti un pezzu u so effettu destruzzione. U zitellu hè una anemia hemolitica è ictericia. Ci sò trè formi clinichi di malatie hemolitica di i culmi novi:

Forma Igoctice hè a forma clinica più frequenti. U zitellu sò generalmente nascuti in tempu, cù un pesu di corpu normalu, senza cunsultore visuali di a pelle. Oghje u 1u o 2u ghjornu di a vita, ci hè ictericia, chì hè prestu in rapidità. U culore giallu è avè u fluidu amniòticu è a caterva originale. Ci hè un aumentu di u fianu è di u bile, ci hè una lignita inchjata di i tissuti.

Forma anèmica hè a più benigna, si trova in u 10-15% di e case è si manifesta da palmu, pocu aptitudu, letargia, liver enlarged e spleen, anemia, u bilirubinu moderatu.

A forma edematosa di a malatia emulitica hè a più forte. Cù un cunflittu imminativu inizjali, ponu avè un incontraggiu. Se u gravidenza pò esse trasmessa à u ghjornu, u zitellu nasci cu l'anèmia severa, l'ipoxia, i disordini metabolichi, l'edema di tessuti è l'insufficiency cardiopulmonary.

U sviluppu di a malatia emulitica ùn hè micca sempri determinata da a cuncintrazioni di anticorpi isoimmuni (da i so propidi, i so antichi propidi) à a mamma. U gradu di maturità di u corpu di u culmu hè impurtante: a malatia hè più seria in trapi premature.

A malatia hemolitica di i culminati cù incompatibiltà sicondu u sistema ABO avanza un poveru più faciule chì in u Rhesus-cunflittu. Ma cù i malati maternali durante a gravidanza, un occasione di a permeabilità di a barrera dentale pò esse e poi pò esse furmatu a furmazione di formi più severi di a malatia emulitica.

U primu di gravidanza hè salvu

Sì una certa quantità di "pusitiva" di u sangue fetale sia ingressa in u corpu di una mamma "negativa", da poi solu u so corpu cumincià à pruduce anticorbe. Ci hè una sensibilizazione di u corpu di a mamma, com'è "irritazione". E sta "irritazione" cù ogni tempu, questu quì, cù ogni gravidanza, aumenta. Dunque, in a maiò parte di i casi, u primu alloghju cù un fetu "positivu" per una mamma "negativa" passa quasi senza devviamenti. Cù ogni ungazaldi sussegwenti, u risicu di sviluppu Rh-cunflittu hè assai aumentatu. Per quessa, hè assai impurtante per spiegà à a donna "negativa" l'effettu di l'abortu nantu à a so gestazioni dopu. Increpi drammaticu u risicu di Rhesus-cunflittu.

Ci vàcimu analisi.

Invece Rhesus cunflittu hè una cumpatizione di a gravidanza, ma cum'è avemu digià sappiutu, solu un zitellu soffre. Dunque, a ghjuridizione di a gravità di stu cunflittu à a cundizzioni di una donna incinta ùn avè micca sensu. A futura mòmia ponu sensu grandi, anu un excelente aptitud è bona salute. L'analisi sò assai impurtanti in stu casu. Quandu una donna pregnant hè registratua in a clinica di donna, u primu a cosa ch'ella hè di definisce u gruppu di sangue è Rh possesità. S'ellu casca chì a futura mamma hè Rh-negativa, dopu hè assignata un analisi per a prisenza d'antichi. Sì ùn si trovani micca i cure antibodyti, ci vole à piglià queste analizia ogni mese, per a so puntuale. Se si anticorrupti si trovanu, l'anticorpi per una donna fatta in casu sò deve esse pruvati più frequentemente. Sicondu elli, u duttore determina u titulu di l'anticorpu, chistu, a so cuncentrazzioni in u sangue, vede ancu s'ellu ci hè tendenza à aumentà cù u tempu. Se u titulu di l'anticorpu aumenta, a donna pregnant s'impegna di a malatia emulitica di u fetus. A donna hè injected with antiresus-gamma-globuline è d'altra droga chì aiuta à a reducione a furmazione di l'antichi.

Mamma hè assai latti.

In seguitu, era legatu chì una donna chì hà avutu un Rh rhesus durante a gravidenza ùn pò micca amantatu u so picciottu, perchè l'anticidizioni sò cuntenuti in u so latte maternelle è aggravate a cundizzioni di un caratteru "positiu". Questu ùn hè micca solu. Solu, ùn hè pussibile alimentà di duie simane una donna chì hà avete Rh-cunflittu è u zitellu nascì cù a malatia emulitica. U restu di e zicchini, chì avianu l'anticisturi durante a gravidanza, ma u zitellu nasciu sanu, ponu alimentà u zitellu cù u latte maternelle, ma prima inject Antiresus gamma Globuline.

Intunate in u megliu.

Sicondu statistiche, solu in u 8% di i casi, a mamma Rh-negativa puderia avè un babbu Ritu Positivu. E assai i mariti Rh-negativu anu purtatu è dani nascita di duie è trè babii sani. È solu u 0.9% di e femini cunsumati garanni una cumplimenti di u gravidenza - Rhesus-cunflittu. Allora, ùn aghju micca preunienti à i prublemi, se truvate chì avete u sangue R negativu. Se seguite tutti i raccordji di u ghjinògliu, fate a prova à u tempu, u riscertu di cumpetizione in Rhesus-a mamma negativa è u so ziteddu Rh-positivi hè minimizatu.