Cantante Varvara, biografia

Cantant Varvara, chì a so biografia hè scritta da sutta, nascìu in Balashi, in u 1973, u 30 di lugliu. U so nome veramente Elena Vladimirovna Susova, prima di u so matrimoniu - Tutanov. Certi precondizioni per u fattu chì una modesta chiusa Lena serà in u futuru un cantante sexy cun un nome brillanti di Varvara, ùn era micca.

Tempu d'Infanza

Ùn li piacia micca l'escola di Lena, in l'istituzione educativa generale, hè stata attraduta da un gruppu di ballu è lezioni d'educazione fìsica. Per fà e lezioni, migliurà a cunniscenza, i so genitori a sfurzanu. E u distinu di u vecchiu accordione, chì u missiavu avia datu u so sorte. Hè stata scritta in una scola di musica per esaminà abilità musicale in a ragazza.

Famiglia

U cantore hè in una famosa famiglia, hà quattru figlioli. À quandu è ghjera maritata, ma u matrimoniu ùn avia successu. U sicuru matrimoniu incù l'affari, Mikhail Susov, à u cuntrariu, hè assai successu. Michael era un omu di i so sòveri è divintò per ella un supportu in vita è in creatività.

Creatività

Prima, Varvara si graduó da a scola musica. U passu prossimu era per studià à l'Uffiziu di Gnessin, induve hè statu insegnatu da Matvei Osherovsky, chì hà urdinatu una famosa produzione in Odessa - "L'Opera Threepenny". Osherovsky era un omu eccintricu: li tirava li so scarpi, è avete l'attrenda più di una volta. Ancu in l'opereta Elena ùn l'avete micca solu per a so vulintà - volia creà senza direttori è pruduttori, volia a libertà. Cchiu` appressu, quandu travaglia in u teatru di i renditi popperà Leschichko, si sia graduatu di GITIS in l'spezialità di "Artist of Musical Theatre" (in absentia). È quandu partite di u teatru, accuminzava una carriera solo.

Dopu l'estiu di u 1991 è finu à i mo ghjorni, Varvara hà travagliatu in u teatru statali, hè un solista-vocalista. In più, ella hè u direttore articu è u direttore generale di u so centru di produzione, chì hè chjamatu "Art Center" Varvara ".

Dopu un annu di travagliu, in u 2001 Elena, cù l'empresa "NOX Music" pubbricau u so debut album, chi era chjamatu "Varvara".

Eppuru u cantu di l'album sò "in furmatu", ùn anu micca usatu successu trà l'oligaturi. In u radiu, solu uni pochi canzoni da l'album anu fattu esse rotati: Varvara, On the Verge, Butterfly, Fly to the Light.

In u 2002, u cantante hà ricivutu un propositu inespettatu per ella. Norm Bjorn, chì hè u fundatori di un studiu suedfu sucu, invitò Varvara a grapì diversi cumprissioni cum'è cù l'orchestru symphonique di Svezia. Questa cooperazione cunclusiva cù a liberazione di a canzona "È Behind", l'stile di a cumulazione hè in moda da poveru r 'n' b. U restu di i canzoni per u second album u cantante decide di ricorda in Russia.

Secondu à Varvara, a so passioni principalu hè u clips. Ella dice chì sempre hà sunnitatu di canti è di fà clips per sti canzoni, perchè elle pudete manifestà cum'è una veru attrista.

Ntô marzu di 2003, u second album di Varvara, intitulatu "Closer", hè stata liberata, u liberatu di questa copia hè stata fatta da a cumpagnia "Ars-Records". I canzoni anu registratu in u studiu Fratelli Grimm - l 'arrangamenti è u sonu di stu studiu sò più adattati per l'idee di u cantatore.

Se parlemu di l'ultimi quattru anni, Varvara hà alluvice quattru à solidi. I rigistri cuntenenu cumpunimenti chì l'audienza di parechji paesi cunnosci. In l'ultima dècada, una gran varietà di festivals musicali, visita guidata, concerti beni faciuli invitatu assai canterò per participà in avvenimenti. Oghje Varvara hà urganizatu i cuncerti festivi è ancu rapprisentati l'arte musicale in Russia.

In u 2005, Varvara à a Selecione Naziunale di u Canzoni Eurovisionu Internaziunale di Cunsigliu divintò un finalista. Allora vincìu u primu locu in u votu à u dirittu di rapprisintà a Russia à a celebrazione di l'anniversariu di u Festival d'Eurovisione in Danimarca, chì era a durata cinque annu. U votu hè statu guvernatu in Internet da u Club Internaziunale Ogae.

Dapoi u 2006, u cantante hà una stesa di strada stretta per i paesi europei, cusì l'acquesti l'abitanti di altri paesi cù a creazione etnica di a cultura di Russia. In u 2009, Varvara prisenta u so novu prugramma "Dreams" in Londra, era in u Festival di Cultura Russa.