E Stage di l'applicazione maquillaje

U culte di bellezza femina cuminciò parechji seculi prima di a nostra era. In ogni età, una donna hà pruvatu à esse bella, avvicinannusi di novi trucchi, appiegazione di i schezi è i scritti à a so fàccia è u corpu. Ci era un cumpagnu, attribuitu necessariu di l'impresa di a donna muderna. Per u maquillaje currettamente, ci sò parechje reguli chì avete bisognu di sapè è di pudè spaziu. U primu regula hè a strata successiva di l'appiccicate, u sicondu regule - tuttu s'hà sdirmatu. Ci sò ancu averebbe infurmatu:
• Prima di l'appiccicate a maquillaje, a pelle deve esse pulita;
• Sceglite i prudutti cirtonii appruduciutu à u vostru tipu di pelle;
• Quandu sceglie cosmetti, verificate a data di venite di u cusmeticu.

Cusì, nantu à a pelle limpida, duverete dumandà appiccicà una crema lenta. Questa serarà una bona fundamentu per un fundazione chì dura più longa è mantene a so struttura. In seguitu, avete bisognu di utilizà un scacchi liate, chì aiutà à a più di i difetti di picculi picculi, spots, parche chevalées.

Comu basa di appruvazioni di u maquillaje hè un fundamentu. Sò deve esse elettu da secondu u culore è u tipu di a pelle. Per pagliassi sicura, sò adattati cremasi di u liquid, per a basa addetta è sdegata in a forma di una crema spura. L'opzione ideale hè di teni dui culori di fundazione per a ghjurnata è di ghjornu, in dependenza di l'illuminazione. Quandu l'appruvamentu di u substratu, hè impurtante di ottene un tonu uniforme senza lie è maniche. Ancu s'è quandu u vostru complexion hè ancu, a pelle ùn hà spazii notori è inflammazioni, pudete fà senza una fundazione.

U prossimu siguiu di l'appiccicate hè di applicà a pratica. In u principiu di u ghjornu stessu duverà imprezzate, chì vi aiutau a so rinviata a crema di a face in a vostra riti. Assicuratevi chì u pugnu hè stituutu, senza manna in i dritti da a pelle. Durante u ghjornu di u maquillaje pò esse riittatu cù l'aiutu di u pinu compactu.

Ora puderete andà à i vellini. Eliminate i capelli eccessi cù pinzelle, però ricordate chì ùn pò micca mancu pede u cella. Purtate a to cecilia in un tonu più bassu chì u culore di i capelli nantu à e cellue. A linia di e cella d'esse lasciatu è arcuate. Hè megliu fà cagiunni culi in i picculi sfracicchi. Allora a ligna serà più naturali.

Allora pudete messà in l'ochji. Questu hè un stadiu assai impurtanti di appruvà a maquillaje. cù l'aiutu di l'ombra, hè pussibule per cambià significativamente a forma di l'ochji. Ricurdativi chì i culori gialli culleghje e parolle chì cippulinu, mentri l'occhi scuro dale l'ochji un'uscillazioni ecumenicu. Prima hè bisognu di appricà u tonu basu di l'ombra à i parolle, applicate un santu più fugliale à u cantonu di l'ochju, è applià i sfumaturi di culore perlone sottu e cecchetti. Semu devi esse ricordati chì u culore di l'ùmmira chjina attente à e cigli, chì, in stu casu, deve esse perfettu. A linia di l'ochji pò esse rializatu cù un lapis, chì in u coloru serà più oscuru ca u culore di l'ombra in u cantonu di l'ochji, o cù u listessu principiu di u culore chjave. Per a lampata lunata, hè megliu micca di utilizà l'eyeliner. Per queste scopu, u lapis sceglite bè.

A scena sussegwenti di l'appiccicate hè mascara. Aduprate 2 capiglii di màscarula nantu à i cissusità, permettenu di secchi, pudete applicà un altra capa. Per fà cresce l'ochji, ùn mette micca mascara nantu à i so bistiati di a piovità minima.

Pudete curreghjate a fàccia cun l'aiutu di rubi. U culore hè sceltu in u culore di u vostru corpu naturali. Cun blush, u principale ùn hè micca esse u overdue, ma per appiccicà megliu cù un grossu pezzu rotulu.

L'ultima tappa hè u cumpostu di i labbra. Per i labbra stizza, hè megliu d'utilizà un lapis per u contu di i labbra. Questu ci darà più voluminu. Per u travagliu di u ghjornu hè megliu utilizatu liposu fiat, per a sira di ottinore di liparpu di mudelli brillanti hè adattatu.

Hè tuttu. Ma ùn scurdate micca chì prima di andà in a maquillu di soiu hà da esse chjappu per impedisce l'averezione di a pelle prematura.

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ