Cumu fà scantallu u zitellu da u pezzu bè

I primi 2-3 anni di a vita di u zitellu sò determinate da u so sviluppu di l'abilità mentali è fisica. Hè cugnumatu chì l'alimentazione naturale à u periodu hè cunzidiratu u megliu alimentariu. Ddi picciriddi chì ani ricivutu u latte di maternelle prima di l'età di 1 annu è in età, in l'avvene avè una interaction estreta cù a so mamma, menu spessu, l'altri si ponenu malati, si sò aperte è amici.

Ci sò parechji opinioni cun l'occasione di l'ameglie. Certi medichi è ghjinutologi chì creanu chì u zitellu riceviarà u latte da a mamma, finu à u più pussìbule, perchè ùn hè di pricable, l'altri tende di crede chì l'ameglie hè necessariu per i primi sei misi, è a ghjente decide se perdurà o micca. Inoltre, ci hè una parolla chì solu e so figlioli ci anu da essiri allargate per più di 2 anni - i carusi anu crisciendu longu di a zitella in u futuru, se continuanu a prucità di più di dui anni.

Ma prestu questu u tempu quandu hè necessariu di stà cura a so picciuttedda. Naturmente, questu tempu ùn hè determinatu micca da u zitellu, ma da a mamma, chì hè riffette di e circanzi esterni. Ma micca sempre fatta da u babbu passe naturali, certe volte prufunna stressu à u zitellu. Succe chì per a mamma, porta ancu più emozioni. Cridemu chì pudemu darà cunsiglii utili à nantu à a manera di scorcherà u zitellu correlemente.

Hè megliu se u so figliolu hè appiicatu à u pene finu à trè volte di ghjornu. Questu avete aiutu à pocu à pocu à pocu pressu da u pettu. Se u zitellu sò aplicati solu quarchi volta (dopu avè alimentatu da l'buttiglia, u sguardu), è in a so sughjornu, hè prestu prestu à a scumunicazione da l'ameglie. Hè impurtante chì micca solu u vostru zitellu, ma duvete esse prontu per esse scatate da u pettu.

Mamma hà bisognu d'avè sensu spavintosu chì u zitellu hè scantatu da a picciuttedda duranti una lactation stabile, chì hè accumpagnata da stagnazioni di latti in i canali di i glanduli mamari, hè necessariu d'escizià a latta da u mumentu, forsi l'evoluzione di mastite. Ùn hè bisognu à questu tempu per piglià à u pittammu - a circulazione di sangue in i glànduli mamari hè rotte, i canali sò stati tuttonati - cusì aghjunze i sensazioni anu aghjustatu. Duvutu à u sviluppu di l'edema, a inflamazioni di u pene pò piglià una forma infettata. Pudete esse tombatu per questi malati cù i glanduli mammarii, cum'è cuminciate à scanzari u zitellu di u pettu durante u involució. Naturale megliu per voi è di u to figliolu sarete, se avete una ricunniscenza da u ghjinògliu. Duranti a lattazioni, pò esse aiutatu da i medicazione speciale chì u vostru duttore prescriva è duna cunsiglii per evità di sensazioni sproporziori.

Se un zitellu cadernu o cume o rinforza, ùn hè micca cunsigliatu per inizià u prucessu di scarnate. Inoltre, ùn cumincianu micca à scumunicate, se ci sò cambiamenti in a vita di a mamma, è da quì u zitellu: u cambiamentu di residenza, u tempu chì a mamma si preparava o oghje ghjuntu à travaglià. Per ùn avè una infestazione gastrointestinali, stopping u zitellu da appiecà à a mussera ùn deve micca cumenciu in a staghjone di l'estate.

Pudete scunvià u zitellu, a sustituiscevi cù altri prucessi - ghjucanu, manghja - cusì avà pozzu alcunisce una limitazione naturali. A mamma pò offre à darà u pane à u so figliolu più adultu pocu dopu si pò piglià un hobby interessante - per vede u libru, di ballà, à guardà a finestra (a vostra fantasia cuntinua a lista). Sempre truvate una occupazione, almenu visuale, perchè u zitellu ùn pò micca fà fà facilmente di voi "preda facili". Pruvate aduprà ropa ind'i strettu, perchè u zitellu ùn trovi u più difficultu d'alcuni u to pettu. Apennà, u desideriu di u zitellu in l'attachementu à u pettu subarti, è pudete furnisce un pausu in a so prisenza.

Change the habit of laying your child. Chì a to mamma o u babbu fate per voi. Sustituisce a simula cù una formula di lignu, kefir o u vostru farru espressu. Hè vale da cumincià cù l'alternanza d'una buttiglia cù latte è pettu, anu a rivoltamente u numeru di aduprà u zitellu à u pettu. I più di i zitelli in maiò pò dì chì a mamma hè stana fatta è sughjettu, o pruvate micca di lascià u babu di u zitellu in una altra stanza, suppostamente aprire a stufa, lavate i pratiche si l'avanna o u papà ùn hè micca vicinu. Ogni annu sùbitu annantu à u mumentu di a scumunica, è prubabilmente pocu dopu à u ritornu di l'altra stanza, vi vede cumu u friddu u carru dorme dolci in silence è tranquillità.

Chì un omu di i vostri parenti rimpiazza solu durante a notte novu di u zitellu. Sò persistenti! Avete bisognu di sacrificà uni pochi nuttati, ma benissimu in a notte u vostru babbu ùn devi micca bisognu di una mamma. E si u zitellu in a matina vulia chjuderà u so pettu, pudete appena abbuffanu, dicendu chì a mo mamma hà hà svegliatu è "sempri dorme".

Ottuchayte u vostru figliolu da a vostra prisenza constante cun ellu - sò spessu da vista di u zitellu, lasciate per un tempu cù i genitori. U abitudinu di applicà à u pettu di a mamma si lamparà da ellu stessu. È se u zitellu ricorda ancu questu, puderete venerà cù varii argumenti, cum'è per esempiu, u latti di a mamma ùn hè micca cusì diliziosa cum'è prima.

Assicurativamente micca accettabili sò mette di scarnate, cum'è scorciate u pettu cù qualcosa priziosa à u gustu! Dopu tuttu, u pettu di a mamma per u zitellu hè a garanti di affidabilità è tranquillità, quandu si pò assicurà a sicura assuluta. Ùn senti micca listessi cunsiglii da e persone chì ùn sò micca cumpetenze in l'aspettu psicologicu di l'interazione di u zitellu cù a so mamma.

Qualchdi ricumandenu simulà l'alluminità cù una buttiglia di latte espresso sottu u ghjuchendu. O puscia un pappagallo in lu pettu, dicendu chì u latti hè oghji pè u cat. In ocasu, tali mèttivi sò effittivati.

Hug your baby più spessu di i soli, carìstenu cù quasi scarnate, perchè hè un periodu stressanti per u zitellu. Succe chì cù l'excommuniazione rapida, u zitellu prova di rifurmi u prucessu abituale cù l'abitudini simili - ellu hà da succorsu di parte di robba, i so diti, capricciosi pari. Avete bisognu di sacrificà u vostru tempu è i principii per a gràzia di u bonu di u to babbu. Avete bisognu di più pacienza per u travagliu seriu, ma u travagliu temporale, u risultatu da chì sarà per voi è u vostru figliolu una recompensa