Casamento inolvidable per una donna muderna

"Sò una sposa! Ma campu in questa capacità per 3 anni! Perchè avete bisognu di un vestitivu biancu chì pari un saccu cun una crema nucera! Ùn bisogna micca un velu! Chì faraghju cù i parenti chjosi? Intunimu feste è fate vacanze! "- tuttu questu" si pricipite "da mè quandu un amatu era di parlà di a casale. Sugnu, divuziunamente, un avversu di l'antica, bella è esperia da tutte e donne "nurmale" di u rituali. Ghjè accadutu cusì è prestu a festa in più inolvidable per una donna muderna - per mè!

U simbulu di innocenza

Allora, l'applicazione era statu sottumessu à l'aghjuntu, è avemu infurmatu u prossimu di parenti nantu à u successu eventuali. Ciò chì hà cuminciatu ... U prucessu hà sviluppatu da modu chì ùn pudemu micca rimettimu in opera: i propositi più impensables è i pretenzioni cariu di i so parenti. Se prima avemu discututu è disenu, ora cù l'aiutu di e mamma, dadi, untu, unchi, etc., hà cullucatu à accettazioni!


Una casali inolvidable per una donna muderna hà iniziatu cù a ricerca per un vestitu. Chì per elettu? Aghjunghjeite e cundizioni: prima, u vestitu ùn sarà micca biancu, crema o champagne, è sicondu, senza velu: micca nessunu, nè midi, nè à longa, nè, sò ancu un «simbulu d'innocenza»! Aghju sceltu u putitiu cù u mo maritu (p'aspittendu i rivindicazione chì hè un pessimu sensu). Avemu vinutu in u primu salonu di a matrimoniu in u nostru modu, è aghju sceltu un vestitu chì andò subitu in l'amore in quantu: era un pianu chjucu d'oru cù bè ghjandi nantu à una falda è un mini trenu. Allora era persuadulatu à pruvà à u velu, era un pocu "rvincatu", ma accunsentì - era bella è assai bè adattatu à u vestitu, è cusì l'armata pè u pittore hè stata cullata. Cusì, era listessa per andà in l'aghjuntu.

È cusì, in un vestitutu di cunzzazione cù un capelli beddi è un vechju nantu à a mo patria, aghju aspittatu per u me prumessa. Tamada, prima di esse esercitu per cuncreti cù u sposu è i so "fratelli", hà sappiutu a gridari: "Ehi, aiutate nantu à una sedia!" Ddiu, quale sede, perchè averà diventà? Noè ubbiditore. U mo nu cumpagnu era cunfunditu - intrì in l'abitazione è si firmò in l'intrata invece di vultà à mè è "cuncessione", aghju dettu direttamente chì mi pigliò, a so ssa futura, fora di a catedra. Dopu avè un champagne chì eseguitu eseguitu da a casa, perchè era ghjuntu tardu. Duranti a pintura, aghju agituata è ùn pudendu cuncentrazione, pruvatu à sente ciò chì l'impiigatu di u registratu avia avutu, ma i pinsamenti erani persequitanu constantemente in un locu, hè bonu chì a pregunta cusì grande: "Avete d'accordu?" Avia u tempu di sente è responde positivamenti.


Quandu avemu firmatu è scambià i aneddu, u mumentu stessu chì i "parenti chianci" hà vinutu per felicitarisimu hè vinutu. Allora pudava avè rializatu chì tuttu u chinu ùn hè micca ingannatu, per questu mumentu era necessariu di mette in un vistitu, simile à un bìaddu, un vechju è sopra à u teste cù i scarpi di taccu. Cumu si passava era cum'è un sònniu: patinage à a cità, ballu, felicità, admirazione, fiori, rigali è tuttu finisci à quattru da a mane.


Signu d'amore è cunsezione

"Cume si cambiò dopu à a matrimoniu?" - parechji di i mo amici m'hè dumandatu. Puderaghju risposta! sta quistione hè solu u seguente: nunda ùn cambiassi se a coppiu ùn avete bisognu di lexitimizza a so rilazioni. Viimu in un momentu chì a ghjente si prega di simplificà l'amore impurtante cum'è a famiglia, i rilazioni trà i cònjuni, tutti valenu a so indipendenza, a libertà è chì Diu impedite, se qualchissia invucassi nantu à sta libertà. Fighjatu cumu secondu i primi "vechji": Pò esse diventera una muggheri, micca una zitella à quale l'omu si ritrova è partighjone è vive, è da seguita, se "ùn avemu micca bè cù i caratteri", forsi putemu parti.

Puderaghju dì chì hè assai piacevule quandu chjamanu micca micca "a mo figliola" ma a mo donna, hè bonu per vede nantu à u ditaghju di l'arcu di a vostra diritta, l'annu - "un signu di l'amore è l'armunia", hè bellu di purtari u nome di u maritu è ​​in generale hè bonu per vede i parenti rinunziari chì aspittavanu stu momentu è hè felice cù noi!


New frontier

A festa di a matrimoniu hè assai impurtante. Hè a personificazione di quella frontiera chì separa l'estatus di una zitalla senza sapè da a responsabilità di a maturità. A persona si cummette à amà, assicurà è esse fiducii à quellu chì incitava u so destinu. Fendu custu ghjornu di sè stessu è di quelli chì avemu prisentatu à a festa à i so parenti è l'amichi, una persona cambia a so attitudina psiculoghula interna, pò piglià novi oblastu in a vista di e persone di impurtanza à quale ellu hà da risponde in casu di violazione di stu votu. Dopu tuttu, u matrimoniu hè una istituzione suciali, è u significatu di a festa di a matrimoniu in parechje maneri anu un focusu sociale.


Cumuni cumuni

Hè assai impurtante per preparà a festa di a nuvella: a costura o cumprà un vestitu per a sposa, selezziunate un locu per a celebrazione, cumpilendu una lista di invitati. Questu hè un prucessu chì pigghia u tempu è riformulant in a so intenzione.

In discussing issues, u groom è a sposa accumpagna l'uni à l'altri, pruvate à travaglià una opinione cumuni, una solu suluzzioni unificata di e prublemi, chì ghjè un tipu di vestibulu di a vita di famiglia.

Certamente, a memoria di celebrazione di a casale hè cunservata per parechji anni, è quandu i figlioli nascenu in u matrimoniu criscinu, hè assai impurtante per elli sapè cum'ellu hè "cun" cù mamma è papa.