I prudutti utli per a visione

Dieta - ùn hè micca una salute à i prudutti, ma a selezzione propria. Per rispettu di a visione bè, avete ancu osservà diversi reguli à manghjà. Per i nostri ochji, ci sò parechje fattori chì avè avè à avè a so salute. Per esempiu, luminosità di u sole, una longa seduta per l'urdinatore, fumendu. Una dieta sana è bona ùn viaghja micca solu l'aiutà à prevene i malatii oculardi, ma dinò solu sulitanu d'energia è energia.
Parechje ghjente cunnuscite chì e carotte sò utili per vede. Ma sò parechje prudutti chì anu aiutu à priservà a salute d'ochji per parechji anni. In generale, tutti e legumi è i frutti sò utili, ma di sustegnu a visione, ci sò parechji prudutti di basa.

Leafy vegetables
Ogni vintidui foddi verdi, cum'è col, spina, pereppi, arugula, cuntene vitamini A, B, C, K, calcium, magnesium, folic acid, iron, fiber. Lutein e zeaxanthin contained in sti ligumi hannu pruduzzioni antioxidanti, chì impedisce e danni à e ciloghja di l'età. A preghjunanza di tali ligumi in a vostra dieta dodie averisce a perdita di vista, degenerazione macular. I nutrienti di leghje frutte è pruprietà protettante contr'à e ferru retinali per u sole.

Bright orange color
Un altru cumpensu impurtante in a dieta hè fruttu è ligumi di u culore aranciu (carotta, patata, calabacina, patata, ferrie, mango). Cuntistà in elle beta-carotene, cura di a salute di l'ochji, i frutti è l'arbureti eliminate u sindromu di l'ovu di l'ochju, prutegginu a retina da cambiamenti ligati à l'età, aiutanu l'ochji ajustate à a scuru in a notte.

Pesci
U pesciu Oliu cuntenenu à l'omi omega-3, chì sò assai utili à u corpu in generale: per rinforzà a inflamazioni, per l'attività di u core è per l'ochji in particular. Preferitu pezzu o pesce frescu in oliu. Sì un pezzu cum'è salmuni, tuna, sardi, aringa, potaghja è cavalla hè un ghjornu per 100-200 g, da quì l'indispensabile di Omega-3 à u vostru corpu hè furnitu. Alimentazione 1-2 volte à settimana improvesa a salute, u benessimu è l'umore.

Broccoli
U Broccoli aiuta in a lotta contru u cancer, hè adupratu per trattà a malatia di u cori, infàrdie, impedite u sviluppu di u cangeru, cunsigliata à e donne embarassada. U bròcolu ponu micca solu à migliurà a vista, ma ancu prevene i cataratte. U bròcolu cuntene una gran quantitata di vitamina C (2 volte più di l'agrumi corsi), lutein è zeaxantina. Sò utuli à a lens di l'ochju. E i carotenoids custituenti aiutanu à prutezzione di i culi di u occhiu di i radicali liberi.

Granuli di granu
E sbuchjate u granu di trizu sò una gran quantità di vitamina E è hè un antioxidante. U fruttu curditu favore à u corpu tutale, regule u metabolismu, aumenta l'immunità, rinunece, alleva a inflammazione, normalizeghja a microflora intestina, sguassà u colesterolu, rinnuvevule l'aghizza vista, tratta l'obesità. A vitamina E impedisce u sviluppu di cataratte è a rivoltazione di a degenerazioni di età macular. Inoltre, sta vitamina hè ricca à l'amanduli, a pusterità, a castagna.

Fasgioli
Tutti i legumi ci sò aghjuntu à a dieta quandu ci hè scassatu di zincu in u corpu. Siccomu i fasgioli, a lenticchione, i prugotti sò zincu in a so cumpusizioni, ci anu da manghjà. Isolamentu di a vitamina A in u fegatu hè dovutu à u zincu. Zinc facilite l'estabilizazione di a retina è a trasparenza di a lens di l'ochju. U zincu hè sempre riccu à i gjassi di sannasi, e piante di calabresi, carne, cacahuenti, cacao, aviculture.

Blueberries
I Blueberries aiutanu à caccià a fatigue da l'ochji (longu sughjettu à l'ordinateur, lettura), aiuta à aghjurnà a retina, aiuta à vede megliu in u scuru. Hè utilita in u trattamentu di a conjuntivitis. Un bonu antioxidante.

Chocolate
Chocolate sciutu ponu migliurà a vista. Contene flavanolu, chì migliurà u flussu di sangue à a retina.

Ma l'alimenti fatali ùn deve micca cunsumatu, puderanu purgà a subministrazione di sangue, disturbanu u metabolismu, chì avarà micca affettatu negativu in a salute di l'ochji. Ricurdà ancu chì i sunglasses chì prutegginu a retina di l'ochju. Ricurdà chì l'aghizza visuale hè affettiva di u fumu è l'usu eccessivu di l'alcohol.