A famiglia ricca adopta una povira affinchì?

Certi chisti prupone truvà un paese chì hà una famiglia ricca. I volenu viaghjà in lu lussu è ùn fà nunda per ellu. Sì, sfurtunatamenti, i sposi per càlculu ùn sò micca cusì raru in u mondu mudernu. Ma, ci sò altre situazione chì a zitella simpliciamente amarà, è poi capisce chì u so ghjuvanottu hè bè. Quì vene a question: Quandu a famiglia ricca accetta una bonaia?

Ùn hè surprisante chì e zitelli pensanu à quessa, perchè u fattu chì a famiglia ricca adopra una figghia fretta depende da u "clima" in a casa è a relazione cù u so amatu. Per prevene quantu una zitella averà una famiglia, hè bisognu di sapè cumu chì a ghjente hà assolutu u so statutu, postu chì hà fattu un effettu significativu nantu à attitudini in quantu à i persone chì anu più menu soldi.

Eccu, forsi li genitori di a vostra persona amata hà righjuntu u so postu in a so sucità è a ricchezza. In questu casu, probabbilmente, ùn anu mai oppressu è insultà l'uzzu di u mischinu. À u cuntrariu, una tale famiglia prupone sempri di sustegnu è aiutà. Ma ancu affirmate chì a mòglia di u so figliu stessu vole una cosa. Solu tenite a so figliola, ùn turnaranu micca. U fattu hè chì i genitori di u vostru babbu sanu à a mira. Quandu sò stati cum'è e voi è sanu chì ùn ci hè nunda chì ghjudice una piccola chica. I so genitori ùn puderanu micca dà una vita luxuriosa, ma l'anu amatu, postu chì a felicità ùn hè micca in soldi. Perchè ùn ùn mai cunfundassi a vostra famiglia, accettate è aiutanu. U fattu chì ùn sò micca riccu, ùn hè micca in tuttu impurtante in a so scala di valuri, d'elettu per elli si stabilissinu s'ellu piace una persona. A famiglia accetta a vostra postura è ùn cunghjite micca i vostri parenti per una robba simplici o a situazione in l'appartamentu. Cusì ùn anu micca troppu troppu. Inoltre, elli dopu allonu u figliolu chì puderia amparà cù una piccola chjesa, ùn avè curava l'oraghjula cum'è marche, soldi è robba marca. Avà, più impurtante, ùn mancà micca. Se manifesta chì i soldi hè impurtante per voi, i paisani di u zitellu seranu disappruvati. Chiddi ùn anu micca impurtante à sparte ciò chì avianu, ma micca cun quelli chì vanu à vede in i so spensi. Questu hè bè, ùn hè micca nunda chì sta famiglia hà travagliatu duramente a mo vita, ma oghji un omu solu voli esse cunfortu è cunfortione, senza fà i sforzi. No, ùn esatta micca bè cù una fille chì hè mandarina è mercantili. Dunque, opppose u vostru matrimoniu. Ma, quì si vi vede chì ùn avete micca cura di tuttu, quantu ricca di a famiglia di u vostru amatu, è, più importantemente, sì felice cù a vostra vita è ùn fucalizza nantu à i soldi, tuttu sarà diversu. Ricerdu solu chì voi avete duverà dimarchja di l'iniziativa è dimustrà chì vo vulete cosa nantu à u vostru propiu. Allora a famiglia ùn devi micca solu, ma aiuta ancu aiutà. Ma ùn cumincianu aduprà a so misericòrdia. E persone chì, per dì, vinìanu da a ghjente, sèntinu claramente induve a verità è quì si trovani è sò perfettamenti capace per fallu l'arroganti. Per quessa, se ti cumincià à esse imprudente, vi veneranu rapidamente u vostru locu. Inutili, sarete una persona nativa per quale ellu ùn spende mai nunda.

Ma, cumu fà esse attu in u casu chì a famiglia di u novu hè a so cundizione ùn hè micca a prima generazione è hà stata abituata di fighjà nantu à quelli chì sò poviri. In quellu casu, voi, sicuru, serà più difficili. Ma, però, ùn rinuncia micca è si deve ghjustu à l'ochji. Ricurdà sempre chì voi per poviru, ma cun ambizioni. Cusì ùn vi vargugnate di u vostru status è a vostra famiglia. È ùn anu micca devenu esse umiliatu. Forsi i paisani di u zitellu venenu cuntrollà per vede s'ellu ci si mette è pò esse usatu à l'altri circles di a sucità. Inoltre, vulianu sapè s'è vo vulete solu cash in a so cundizione. Senza pacienza, ma ùn permettenu di criticà, se ùn ci hè micca ragiuni. Inoltre, in famiglia chì ci hè sempre una educazione bona. Ùn ùn abbiate e donne di a strada, chì anu da disgrazià a so famiglia. Sè decide di divintà una parte di una famiglia, duvite turnà in una donna vera. Ancu s'è ùn avete micca adupratu è ùn sà micca cumu cum'è eddu.

Hè necessariu di appruntà, altri i genitori di un amatu ùn mai l'intende è l'accettanu. In ogni casu, ùn ci era micca una guerra in a famiglia. Ricurdà chì sti genti, quantu eranu, sò u più caru è caru à u vostru novu. Per quessa, se cunfittendu cù l'altri, u to ghjuvanottu pienghjule cù primura di prutezione. Ma ùn u vulete mette u dolore è u soffrenu. Hè per quessa, pruvate à esse quì volenu chì site per esse. Ma, s'ellu capisce chì e so dumande passanu fora di l'etiqueta etichetta, i valori è i murali, ùn deveru micca esse in silenziu. In fine, ghjè vinutu à a so famiglia chì ùn hè micca un servitore, ma cum'è una persona cumplicata, à quale nimu ci debite micca. Pruvate per esse scurdate è ùn permettenu micca esse umiliatu, è, sopratuttu a vostra famiglia. Ricurdativi chì e persone chì abbanduneghjanu i so parenti, certamenti ùn causanu micca rispettu à mai è nimu.

Sì capite chì a rilazioni trà di voi è di a famiglia di u zitellu ùn aghjunghje micca, hè megliu per reducir a cumunicazione à un minimu. Parlate micca cù u to ghjovanu. Hè verificatu, hà cumprà è capisce micca. A cosa principale hè chì tuttu ùn si vede cum'è s'ellu si tratta di distruggerle da a famiglia è stallate contru i so genitori. Chì elle cumunicà cun elle, ama è soporta, ma ùn permettenu micca parlatu di voi male. Inoltre, ùn li daranu rigali di i genitori di u zitellu o di qualunqui aiutu. Se tu faci, u mo prubbabbilità serà chì vi farà sentu obligatu à elli. Cusì, pruvate à fà tutte e cose è ùn lasciaranu micca interferiscenu cù a vostra vita. Se i ghjudicati ghjudicammi solu solu per a quantità di soldi in u so billetore, ùn ponu micca suscità u rispettu di una persona nurmale. Dunque, ùn anu micca ugualmente à l'opinioni di questi individueli.

Sulu ignite u pruvate micca di cunflitti. U mo amicu ùn hè mai pensatu chì site u culpèvule di u cunflittu, è avà arrabbià a so rilazioni cù i so genitori. Fate discretu è ùn mai discussione. Allora u zitellu stessu si capisce quale hè a ghjustizia è quale ùn hè micca. Ma, in ogni casu, ùn importa ciò chì i so parenti trattanu, sempre ricordu chì a relazione più impurtante hè a relazione trà voi è u vostru amatu. È tuttu u più hè micca cusì impurtante.