Casaplant Mandarin

Mandarina hè unu di i culturi citrati cchiù antichi. L'omu hà cuminciatu à cultivà, cum'è veramente un aranciu prima di l'era. Ora mandarina hè a pianta citru più cumunu in l'Asia, u Giappone è a China.

Mandarina (Citrus reticulata) belongs to the family of rutae è hè un picculu arbre branu cù u follatu perenne. Fulena lanceolate di coghju. Un funziunalità distinta sò alpi petiti sò attaccati à i petioles di grandi foglie. Hè interessante chì l'expectativa di vita di ogni foglia hè di 4 anni di media. L'altezza di un mandarin adultu, à l'età di un quartufu di un seculu, pò alcuni risultati à 3.5 m. U stessu dimencu hè assicuratu da una corona mandarina formata in diametre. I parcorsi Citrus reticulata hè bisexuale, grande in grandezza, anu un aran fragrante.

I frutti di mandarin sò furmati nantu à e rami curtite è sò carattarizati da tene (60-80 grammi), forma sfattata o largata allargata, culori brillanti, aroma agradable è gustu refrescanti, assicuranza di fossi. Comparatu à u laranitu, a mandarina ciappula si stalla facilmente separa da a polpa. Ùn ci hè micca diffiscenza per separà a carne di l'altru.

Tipi di mandarine intima

U mandarin più cumuni è a variità Unshiu senza propiu, propagandivu vegetativamente (per capelli d'aire o vaccinations). I fogli di a pianta anu una corrugazioni caracteristica. Ùn ci hè un periodu apparitu di restu per questu mandarin, a rinnuvione di stazione si trova pocu pressu à l'annu.

Cura di a pianta

Temperatura è lumera. A chiavi di successu in u cultivatu di mandarini hè a temperatura. A mandarina di u pianta di l'internu hè abbastanza devastanti per l'illuminazione è per a calidez. Cusì a temperatura ottima per l'emergenza di bocci, u fiori è u fruttu successu hè di 15-18 ° C. In l'invernu, hè necessariu di reducerà a temperatura di l'ambienti à 12 ° C cù una bona illuminazione. À gradi più alti di "invierno" a pianta finisci di furnisce frott.

A pianta mandarina propriu a luci spargugati brillanti. In ogni modu, in iperni caluri di l'estiu, hè megliu d'amparà a pianta da u sole. A prubbabbilità serà a pusazione di mandarina nantu à a finestra ouest o di l'est.

D 'acqua. In veranu è in primavera hè bisognu à l'acqua di sta casetta pianta cun abundante acqua calda; In u invernu, u regnu moderatu hè abbastanza 1-2. Hè necessariu per evità a sequenza di a terra ancu in l'invernu, chì pò purtà à a fallimentu prematura di frutti è fogli. U regnu eccessivu hà ancu distrughjenu a pianta. Reduzza u nùmeru di duminiu di regnu da uttrovi.

Inoltre, in l'annu di l'estiu, i mandarini necessanu spraying regula. A listessa prughjezzione si deve esse realizatu ind'è l'acimentu seccu in a stanza in u invernu, altri oghje a pianta hè populata da e parolle cum'è e fichi è i pomi.

Trasplante. I pianti ghjovani deve esse trasfurmati ogni annu, è solu quandu e razzi di a pianta sò bè ​​coperto cun una bagnu terra. Sì questu ùn hè micca già accadutu, hè abbastanza per rimpiazzà i capelli di u soffiu di u bacinu di u bacinu.

Ughjettivu di fruttu adultu sò trasplantati raramente - nbsp; micca più di 1 ora in 2-3 anni. U trasplante ùn deve esse prima di u principiu di u periodu di creazione, è dopu à a fine di u crescita, ùn sò micca cunsigliatu. Un pudore di terra ùn deve esse micca distruttu quandu a pianta hè trasferitu à un novu platu. Assicuratevi chì u collu di raccogliu hè circa à u stessu livellu chì in i vechji platti.

Composizione suggerida di u latu per i zoni mandarine ghjente: terra furiosa, humus da u foglie di vaca, u turf è di a sabbia in una ratio di 1: 1: 2: 1. In u casu di i mandarini adulti Mandarina, a rapportu di i cumpunenti di u sughjettu si deve esse cambiatu - 1: 1: 3: 1 - è aghjunghje un pocu di arcilla gattive.

Riproduzione. Mandarina hè una pianta chì hè propagata vegetativamenti, da u travagliu, di e tinghje è di e tinghje, raramenti da e cummerciu. In casa, u mètudu più adattatu hè staccate. Tuttavia, per adattà a pianta à e cundizioni di l'ambienti, hè necessariu di cultivà a perdita è crescita in una stanza. Avè chì un gustu amare di a frutta pò esce in i culturi in a sala. Per evitari stà, hè necessariu di furnisce a pianta cun riparazione di riabilimentu in u ghjugnu à lugliu, cusì aumentendu u cuntenutu di zuccaru di u fruttu. L'arburi vechji avete bisognu di più fertilizante, soprattuttu s'ellu ùn anu micca trasplantatu da un pezzu. In u invernu, i mandarini anu ancu esse fertilizatu, ma queste ci vole à fà cun prudenza. I più adatti sò cumminati abbitanti minerali è fertilizanti organici in a forma di munzeddu di vacca.

I difficultazioni. Semu devi esse nutatu chì u pianu di i ghjovani arburi hè ricumandatu per esse ligere, è per adulti hè pisanti. U livellu di acidezza ottima di u locu hè 6.5-7.

Ùn transplantate a pianta à l'epica di u fiorente o di fruttu, quì si conduce à un prematuru falesa di e fiori è frutti.

In u casu di una mancanza di nutrienti in u locu, a mandarina si stalla falata, tinta, gialla è caccia rapidamente; I fiori ùn sò furmatu, frutti - nè. Dopu hè cunsigliu per trasplantà a pianta è fate l'adatta.

Hè necessariu di cunfurmà cù u regnu di regnu, cum'è cù un regrossu eccessivu, i foglie di l'arburi pò volte u giallu à i spini è cadiri prematuremente.

L'apicultori di foglie fasgianu furiose si parla in favore di cremassi o puzzichevuli.

L'acqua di l'umidità è i nutrizi di l'excrementu, a mancanza d'illuminazione in l'inguernu è di regrossu di l'acqua friddi è drafts sò spiunati di rapidu perda di fogli.

Pesti. I chisteri cìtuli cchiù cumuni sò strinzi. Doppu a so stanza parranu plaquali marroni in a superficia di i zucculi è fogli. Scuddusi cresce nantu à a celda sàzia di a pianta, mentre chì a folla spina, torna è arrassate.

Guardà u mandarinu pò esse una pulitura spraying da a pianta cù un insecticida. Ci hè cunsigliu per utilizà a suluzione di 0,15% di l'attinenza (1-2 ml per 1 litru di acqua), decisi o carbofos.

In i cundizioni di l'aria assai sequenza, un arzà si stabiliscenu in i intramessi di a pianta. Pò esse facilemente determinate da a presenza di l'aranci in queste locu. A pianta torna tranquilla, i frutti fallenu prematuremente. Un rimediale currettu in casu di danni severi hè spulzate cù una suluzione di 0,15% di l'attinenza. In ogni modu, in i primi iniziali di a malatia, hè abbastanza per lavà a pianta cù acqua savore.