Scandalous Entrevista di Vakhtang Kikabidze

Pruvate per cumprà un esperimentu: dumandà à seguenti nome di nome di qualsiasi georgiano rinumava. Guardemu a parità - in u 95 percentu di i casi serà Kikabidze. Dapoi u tempu di u gruppu "Orera", i film "Ùn aghju micca!" E "Mimino", personificà a Georgia per noi. Avà avete lettu l'intermezzu scandalosa di Vakhtang Kikabidze.

Ramente ghjunghjenu meetu una persona chì combina amare è saviezza cù frescura di percepzioni è - à volte, - ingenuita nucliè a picciridda. Probabilizmente, hè stata grazia à queste qualità chì avè u so primu rolu in Danelia - Benjamin in u filmeru in a film "Do not Grieve!". In ogni casu, sicondu a legenda, Bubu fù sceltu per Danelia, ma da i so donne - mamma è i soru. Sempre hà sempri piace e donne - è in a so ghjuventù, quandu era un picciottu pezzu, era una repetizioni eterna (finisce l'scola à l'età di 20 anni) è in ghjovieria di ghjillanga, quandu bevirava assai vodka, cusì à i biddizzi è tocò à tamburini in cuni "Dielo" è "Orera" ". E in l'adultu, quandu u whisky era imbueddu di impressa d'argentu, è in u repertoriu vinni l'hit "Mi anni - a mo ricchezza". Buba Kikabidze hè da a natura dotata cun un rigalu màggica per trasfurmà a vita di quelli chì u circondu in un vacanze, per questu questu ùn hè solu di risposte è di parlà.

Vakhtang, vi vanu in dui casali - quì, in America?

No, ùn hè micca. Mi piace Agutin o Leontiev? No, ùn sò micca cusì ...


Vakhtang , quandu u ghjornu inizià? Sò un pianu prima, aghju quandu quandu aghju bisognu. Sò un pescatore, adu stà bè.

Avete qualchì rutitu di rutina di a matina - salvo, cumu a viiu, u primu cigarette, seguitonu da a secunna è a terza?

Ci era un rituali chì ùn dislike - muttarduni, oghji i medichi cunpara chì l'avena, averia, ùn pò micca manghjatu à tuttu. E mi piace! Quandu si svegliate nantu à a matina, avete un sensu chì avà era un ghjornu o micca dumandatu, è hè megliu ùn abbandunà micca a casa, ancu avanti i revesi?

In l'intermezzu scandalosa di Vakhtang Kikabidze, hè ancu dichjaratu chì u so figliolu vive fora di i so genitori. À l'età, ci sò più di più ghjorni chì a ghjente ùn vole micca di andà in altre parte. Eppuru per i viaghji ch'elli ùn avete spessu a Tifisi, ma aghju parechji amici, bisogna à vede tutti. Avà avemu parlatu, è andaraghju dopu una visita, ci hè una soppa fredda. Un amicu di u nostru coccia in a mattina. Ci vole chì ...

Hè chjaru chì ti piace i veri Georgiani cuddini è benessiri a festa. Vakhtang, è cumu pensate, induve hè a tradizione di l'ospitalità georgiana? Per noi, ùn ci hè nunda insoliticu in questu. Da a zitiddina, aghju vistu in casa, i persone interessanti ghjunsenu à u mio missiavu: scrittori, artisti, pulitici. I nostri, i zitelli, anu permessu di esse presentate, bench'è chì certeu ùn si truvò à a tavula. L'adulti fessinonu chì èranu vinuti à pusà per esse u bè viatu, ma in fattu si parlavanu nantu à temà seria, dettu a vita pulitica, artistica, littiraria di Georgia. Sapemu da a zitiddina chì l'invitati sò santu, chì i veci èranu santi chì, senza un alloghju, senza un vechju, senza un amicu, unu ùn pò micca vivi. Ci sò, per suprattuttu, e persone chì ùn avete micca sta funzione ... Aghju visitatu parechje paesi, è quandu era stata maravigliata: cumu si pò vede per elli?


In Geòrgia , è in a nostra casa, in particulare, ha statu sempri crescenu chì si deve venerà per u salvà di l'altri. Ma cumu hè chì a tradizione hè stata? Dopu tuttu, ogni norme suciale hà alcuni spiegazione - storica, culturale ...

Probabilmente, u puntu tutale hè chì semu un picculu paese. Georgia in quella manera surviu, chì tutti sanu è soporta l'altri. Diceraghju una storia, è puderete capisce tuttu. U me primu amicu era Omar Mkheidze, un famosu dancer, oghje l'Artist di u populu di Georgia. Ci era parechje amichi, un pocu di soldi, ùn si tenenu micca un casale in un locu, è avìanu un pianu di dui camere. Ma vicinu à elli vivi in ​​u locu di quattru utensi di vecchi. Allura si furonu u muru, straccò sei appartamenti, in u quali avianu fattu un casu. E dopu uni pochi mesi è hà campatu - senza un muro, perchè ùn era micca soldi per erigge. E nimu hà vistu in questu cosa rara - una cosa normale. Grazie à l'intermezzu scandalosa di Vakhtang Kikabidze, i lecturi amparanu assai.

Una di i roulu in u mo prima filmu "Be Healthy, Dear!" Ghjera nantu à listessu sugettu. Armeni è Georgini - questu hè u nostru motivu eternu, avemu bè ghjucatu à l'altri in tanti temi: football, festa ... U mio eroi, l'artista, amichi d'Armênia vinìanu da Armenia. Caminavanu intornu à a casa - è hè stanu in una vecchia casa di legno Tiflis - sò cunzidienze ritratti di famigghia antica. In una di i ritratti, una catena chì longa longu u fiume di Kura, i Georgians si facenu festa in una raffaele. In seguitu, una tradizione era - per organizà un festa nantu à a raia, beviere è admira l'entorni. Ma avà, duva si pò piglià a raia? U mo eroi, Givi u chjamò, dici à i invitati: "Dumani serà a bassa." E, veramente, in a matina una stufa float nantu à a Kura, coperta cù una parete di luxuriosa, barbari sò fritti ... À a sera, dopu chì avete bisognu à i clientni, Givi è u so amicu tornanu casa da l'stazione, u camlegu accade à a casa, passa prima, è sintemu un chjellu: "Givi! U mio l'hélium risponde: "Perchè ùn avete dumandatu ciò ch'e aghju fattu a raia?" Allora elli stanu à l'aghjustatu è dicenu: "Qual'è una bella città chì avemu avutu ..." Pensate cusì sta storia o avete intesu in un locu? Ellu stessu. Invece cum'è i fichi, è adore u circo. Vuliu diventà un piacè per un zitellu. Un omu sempre, tutta a so vita cresce una festa. L'arti duve aduprà una festa, perchè chì a persona in l'anima ùn ùn cume chì sta morte. Sembra chì quandu chjese "Mi anni sò a mo ricchizza", pudete esse un poco flirting. Vakhtang, in fatti sò tombu ott'anni, veramente?


Iè, mi pensu, ottu o nove ... A persona ùn deve micca tumbà a zitella in ellu stessu. Quandu si cuminciò à campà cum'è adultu, hè un khan.

Pudete cuntinuà à scrive u rumanzi? In certe volte, si ùn ci hè micca altru affari. Avà sò avè accunciatu sette piezzi. In Moscu, anu vulsutu vittime à filmà una filmò, una figura di questu, era pronta, ma era micca liberatu per un affittu per un locu politicu. Mi mandonu à un discu - tuttu hè. A persiane persu i soldi, è dopu avè micca i vuleva di mette in un locu spuntatu, perchè aghju pigliatu u mo scrittore di elli è avà avè cheru novi patruni. A diffiurtà hè chì stori cum'è quella chì l'avete dittu, ùn pigliarà micca in ogni paese. Probabilmente, in Italia tali plotia avia avutu i "vittori". Hè pura Fellini.

Sì, in Italia, in Azerbaïdjan ... In Russia - no. In Ucraina, à ghjudicamentu di l'anecdote, quarchi cosa chistu pò succorsu - avete u nepotismu, è qualcunu pò succorsu frà komov. Sapemu chì avete scrittu novelli in u sughjettu, è nantu à a muntagna di a vita è a morte. E quella fortuna predicted this situation ...

Sì. Ùn aghju micca pigliatu bisognu i preputenzi in questu tempu, è aghju avutu per accidenti à a fortuna-accumpagnata Nani Bregvadze à a so dumanda. Nani sguintò da a fortuna tutti bianchi: sta donna hà dettu tutte e so passatu, ma ùn pudia micca esse datu, era da un altru mondu, hà campatu in un paese di muntagna. Allora u fortunurgiame si vultatu à mè: "Vai, ti daraghju pagamentu. O sì scantu? "Predicate a mo malatie. Aghju intesu a meia, perchè mai aghju voce in a mo vita. Ma era tuttu cumpritatu, cum'è dissi.

Mi ricordu di stu ospitalu è hà pensatu: quale di travagliu? Uni pochi ghjorni dopu, cumencia à cumpostu. Ùn pudia micca stegnu a penna in i mio dete, cusì scrivi i me storii nantu à un tape recorder. Doppu d'abbandunà u ospiti, hà trasferitu à carta, dopu avemu fattu un scrittore è cun Tamaz Gomelauri fècenu una film chì guadagnau assai premiati, cumpresu u Grand prix du festival in Gabrovo. Vakhtang, cumu si senti per prus prediciu? Chì hè a vostra rilazione cù u destinu? Dopu quì, aghju avutu ripetitu in tutte e pruspettivi chì anu realitatu in a lotu. Probabilmente, tuttu hè scrittu in qualchi libru di destinazioni. Per esempiu, u mo amicu, un músicu armenianu ben cunnisciutu, ùn avia micca figlioli durante un longu tempu. È ellu è a so mòglia era in caccia. Dà capu, quandu era stata turchera in Baku, un amicu m'hà dumandatu per andà cun ellu à e muntagna à un vigore di clairvoi, - dì chì a moglia arrossa quì, per piacè, cumpensu l'impresa. Accustonu in u paese, avemu truvatu una donna - una ghjovana, indà chjara, cù l'occhi perforate. Ùn avete micca parlatu Russu à tutti, è pensu, a pelle ùn hà mai vistu.

A stanza hè cuparta di scatorni di rivista cum'è "Ogonyok". U viscogliu, fighjuleti una di i ritratti è, pensu, entra in u trance, tuttu hà timendu. Allora volta à noi è hà dettu à a donna di u mumentu: "Truvate in casa vostra vechja stilta invernale di culore marrone, apre u collu - ci hè qualcosa chì qualchissia hà mandatu un mandatu nantu à voi, è avete bisognu à ghjucà. Aghju avutu vistu cumu truvonu una vechja stivala di pastore d'ombra in u spugliatoghju, ripara u collu è tirava un pile di capelli. È un annu dopu avè un picciottu. Chì ghjocu in a famiglia!

Ma ora in Canada, aghju vistu a diffusione "Battaglia di pesti". Ci hè parechje crocheghji, ma ci sò dinò assai talentu. Trovu chì i mancate, uccisu, vedi quale hè stampa in a foto in un stampu stampatu ... Hè interessante!

U mo figliolu hè vicinu, cumporta a so attività. Emu stete cun ellu dopu un viaghju di i Stati Uniti - viaghju cun cuncerte in 19 cità è dicidiu di restu è pisci. Plus, i zitelli custitueru un prugramma culturale per noi cù a so cuma: in quellu tempu un festività di musica fu fattu in Montréal, avemu eranu in cuncerti di Stevie Wonder, Tony Bennett, Joe Cocker ... I figlioli facianu tuttu per fà noi, i figlioli ani diventate. Vakhtang Konstantinovich, hè stata casatu per più di 40 anni. Natura trà i Georgiani ardenti, in più di l'ambienti artisticu, ci sò tanti bellezii ... Quale hè u sicretu di un casu successu? Avemu bisognu d'amare. Cumu hè - avete amatu? L'amuri venenu doveru?

Seranu assai mpurtanti. Sò devi esse honored. A moglia devi sentenu cum'è una mòglia, u maritu - u maritu. Ma s'ellu ci hè nè amuri, ùn torturà micca l'altri. Sì sì un omu, andà sempre à voi per ùn infurmà nantu à una donna. Ùn ùn turnemu micca à questu munnu per a seconda volta. Ma, cum'è chì tù avè spessu dichjaratu, un omu hà bisognu à andà da volte à l'isulazione - per l'ispirazione ... E hè u so prublema! Dà i cammera, ma per chì nimu a soffre.

Vakhtang, chì tipu di babbu hè? Mi pari chì i Georgiani sò parechji babbi di u babbu, chì ùn ponu micca aiutà à i zitelli.


I mo figlioli crescivanu sensu chì si trattavanu cum'è adulte. Nun avè mai sentiri sta frasa in a mo casa: "Dad, cumprà, bè, cumprà!". Hè spekulante quandu un pianu orgogliu chì u so figliolu di 17 anni pruduce un caru assai caru. In una sola entrevista, deveru dettu chì ùn ti piace micca i big houses, chì dopu à trasfigurate à questa casa da u vostru anticu appartamentu ùn puderete mancu dorme, perchè ùn si sera frustratu. Anu aghjustatu, chì puderia vigliavvi nantu à una sedia - da quì digià, cusì hè più còmico. Ùn avete micca bisognu di una zona persunale?

U mo territorio hè quì l'amichi viaghjanu. Quandu eremu giuvani è ghju visitati cù a banda "Orera", ognunu hà avutu un atlasu di saccu, è ci attravirsaru quelli cità induve ùn avemu micca amici. È ùn andà micca più. Recettata annantu à l'atlas - assai città sò attravirsati. A strada, in a strada di i Stati Uniti, aghju stete per duie ghjorni in Kiev, induve aghju avutu parechji amici. Sapemu anticipu chì sera cun mè, à questu restaurant duvemu cena, induve marchjarà ... Questu hè tutta assai impurtante. Sapete, e naziunalità sò inventati cose. S'ellu hè veru chì Adamu è Eva eranu i primi pirsuni, è sò tutti i parenti è avè campatu in amore è amici. Chì avete canciatu radicamenti a vostra vita?

A me vita cambiò in l'aprili di 1989, dopu a dispersione di a manifestazione in Tbilisi. Quandu u chjappu di fami di u disgraziatu, scappu à Maikop cun a Varietà Statale Orchestra di Georgia, chì era dopu guvernatu, ma ogni ghjornu chjamà a casa per sapè a nutizia. U 9 ​​di apriliu ùn puderà passà tuttu u ghjornu, a cingola era occupata. Allora, in a sera, aghju chjamatu è intesu chì a mo donna era chianciatu. Ella m'hà dettu chì i suldati avianu vinutu è i persone cù i piacenu. Avete resu realizatu ch'e aghju vulsutu torna urgente. E quantu? Volenu à Georgia anu annullatu, i treni ùn vanu ... È noi dopu à tutti i 85 persone - una orquestra, un coru, un ballettu ... Truvate cù difficultà i chjanchi chì accunsenu à fà piglià dui autobus. Ma solu in Tbilissi, quandu mi vinni u primu tanke cù u mo ochji, creò in quellu chì era succorsu. Ùn scurdate di sta ghjornu passata. U figliolu rissi: "Daddy, mi ricordu: andate in u bagnu, s'assittò à a tapa di u bagnu è chiancianu". Chianci cù impotenza.


E cambiò a vostra vita?

Sì. U mo gut hè cambiatu. Sò un scimmia, mi piace di ghjucà l'insinsatu ... Ma dopu quellu ghjornu qualchissia chjappà in mè. Avemu realizatu chì ci hè una forza chì pò esce a vita è a vita di i mo figlioli.

In a vita di ogni persona hè un putere - morte. E, prubabilmente, ùn hè micca cusì impurtante, in u quale hà vene ... sì, prubabilmente.

Vakhtang Konstantinovich, m'hà dettu, ùn hà sperienza salvate da i sbagli?

Ancu una persona sapienta pò intrutu in una situazione chì ùn pò micca truvà u stessu modu. A tavula per questu scopu hè stata inventata per chì e persone si stalla nantu à ellu, parlanu di i sbagghi è di risolve questi. Avemu avutu un usu di custom in a muntagna - quandu ci hè un tema cuntenutu, dumandate l'cunsiglii di l'anziani. L'anziani si sò assittati in un circhiu, avianu parechje esperienze è deciseru di modu esse. Pensu chì i pulitici cunsultate cù e persone, hè megliu per ognunu di vive. Diciaremu.

Iè, u pòpulu ùn dà micca nunda, perchè nimu ùn a dettu. Quandu u presidente russu mandò un telegrama chì dicia ch'e aghju attribuitu l'Ordine, era bonu. Ma pocu di ghjorni dopu li tanki russi à Geppettu. Cumu puderaghju accittà l'ordine? Avissi spavutu u mo nimu in i mio ochji.


Chì ci hè u putere per voi ? Quale hè chì pudete chjamà una persona forte?

Hadji Murad. Morganu da a storia di Hemingway "Ùn aghju micca." Risparo i paisani chì decidenu u so destinu. A persona hà bisognu perchè ellu vive è, se ne necessariu, sacrificate per u benefiziu di i so parenti, a Patria. Per mè, in generale, a Patria hè assai impurtante. Sempre ridi di mè: dìcenu chì tuttu hè versu l'altru, in u primu locu - a Patria, questu - amici, da quì - a famiglia. Avete, apparentimenti, anu una sperienza assai richu cù e donne. Chì pensate chì i valori valenu più in l'omi?

A più impurtante chì l'omu puderia sapè, anche un anzianu di 14 anni: una donna hà bisognu di moltu d'attenzione. Ùn importa micca sidduate dà una fioritura o un putru sanu. A cura è una gran cosa. E si hè felice, vi cuntintate.