Cumu furnisce un zitellu inquieta?

U to babbu ùn pensa micca à pusà à pusà a tavula è manghja? Ellu circundava, è l'avete vistutu cù un pianu è una cullette è ùn sapi micca cumu alimentu un zitellu inquiet?

E pagliaghji alimentari ùn hè micca l'attività più interessante per un attuali di dui anni. Hè assai cumbugliu è impurtanti per fà. Per esempiu, per corse à l'appartamentu, scopre a ogni scogliu, scrivintate quantu utile è micca cusì, e cose sò urganizzati. Ma questu ùn hè micca significatu chì avete da passà annantu à u vostru imprevisible è ponu turnà da manghjà, per tentazione di alimentallu. Ci hè parechje reguli impurtanti chì vi aiutanu senza runninghsione è e rendimenti teatrali per alimentà u zitellu.

Comu cù u zitellu.

Hè impurtante chì a casa era un locu permanente induve tutti l'abitanti di a famiglia sanu l'alimentu - una tavola in a cucina o in u salottu. Vede u ghjornu chì passa, u zitellu saperà assai cosi. Intenta imitate u cumpurtamentu di l'adulti. Se ellu vede a mamma è dadu, fratellu di età o sughjornu manghja à a tavula, ellu ancu ellu voli manghjà in questu modu. Sì a vostra famiglia hà una tradizione annantu à vena, in fronte à un televisoru, una informazione o in pievi in ​​a cucina, u foglio ùn sarà micca fà cunfortu di cunvistrà à manghjà à a table. Inoltre, u zitellu hà megliurà grandore l'appetite, se vede chì a mamma è a dad anu manghjatu cun ellu.

Ùn ghjucanu à u tavulu.

Alcune dumesticate è anonimari attentativi di alimentà u zitellu attivu ghjucatu cù ellu. Quale hè chì ùn hà micca sappu avutu a notura "culluna per a mo mamma, una cullette per u mo babbu" o "l'avvicina hè volante, aperta a bocca rapidamente"? Tutti issi mètudi sò basati annantu à distractà u zitellu cù qualcosa interessante è imperceptible per ellu per alimentallu. Distractari l'attinzioni di migghiura di l'alimentariu hè u più grande sbagli! Dopu tuttu, u zitellu ùn principia à avè percepitu avè manghjatu com'è un ghjocu, si accupa ad ellu, è hè più difficiulmente di mette à a tavula, cusì cun tranquillamente è sempre quandu si possi indirgheri à manghjà. Inoltre, i migghiori sò sbagliati cù i stessi ghjoculi nantu à u bog, è ogni volta avete da invintà una cosa nova, perchè ùn hè micca nervu o in còllera. Questu hè un circhiu viciliu.

Alimentazione nantu à u regime.

Alimentazione nantu à dumanda solu babies. I figlioli maiori, chì anu avè principiatu, anu un alimentu cumplementariu, hè necessariu di nutriscenu secondu u regnu. A vacanze, u leccu è a cena ogni ghjornu duvia esse una ora. Questu accustomigheghja u organu di u zitellu à un certu ordine: se manghja ogni ghjornu à una o'clock in u ghjornu, in u tempu daveru u ghjovanu averà famu da questa ora. E, naturalmente, questu, sarà più faciule per ellu cuncintràli nantu à i prudutti. Ricerdu solu chì ùn deve micca dettiru li dolci, cookies, sandwiches pocu prima di e manciari principali.

Ùn vi micca offre una grande selezzione.

U zippu refuse à manghjà mancanti? Ùn li dumandà à manghjà u so postu: yoghurtu, un sandwich cun u furmagliu, una tortilla o una insalata. A più d'opcions chì pudete pruvà à sceglie, u più di a probabilità chì u karapuz u rimette à manghjà à tuttu. Ogni vignaghjola chjamate u pratu vicinu, ellu ripite "non" cù u scuntentu creatu. Cusì, hè megliu di pruvà micca di più di duie opulentai - u karapuz sintarà chì a so opinion hè interessata, ma, à u stessu tempu, ùn hè micca cunfundita in u numeru menu.

Ùn apparinate i migghiuri quandu ùn hè micca fame.

Sì u zitellu à vista di una cucchia chjusta a bocca, ghjustu, gira a testa - hè un signu chì ùn hè micca sanu à tutti. Pigliate l'opinione di u zitellu, è ùn a forza micca di manghjà. Aghjustassi cumu e bisogni di u zitellu, è ùn seguità micca i segni intelligenti da i libri nantu à i tarritorii. Ùn fegate micca u zitellu à manghja tutta a parte presuntamente furnita per a so età, se ellu pruclameghja chì ghjè digià alimentatu. Sì attu contru à a vulintà di u zitellu, u prucessu di manghjà pienghje prestu l'associazioni sfaviglianti è emozioni negativi. Hè solu naturali chì u zitellu vole esse evangelizà. Duna la mulera à "travaglià" l'appetite. Prima di manghjà, seunque pussibule, purtate u zitellu per un passaghju. In u stessu tempu, furnisce u zitellu cù un massimu di attività fisica: ghjocu i movimenti di movimenti, run with the ball, jump. U muvimentu in l'aria fresca improvisa l'appetite di u zitellu.

Preparate l'alimentu cù u babbu.

Se permettenu chì u zitellu hà da piglià a piccula parte di a cucina, u zitellu hà presu a felicità di pudè vacà a so platea à u cena. Allora u figliolu "aiutà". Certu, dopu a so aiuta, avete da esse puliti in cucina, ma ùn hè micca u sonu felice di u caprettu è u manciatu manghjatu?

Solu emozioni pusitivi!

Di sicuru, spout in sopatto, chì spentu dumande sia prestu, disturbanu qualcume. Ma ancu pruvate di mantene a calma. Chiancinu e minaccii, ùn avete micca bisognu nunda. Sensibilizà u vostru emozione negativa assuciata à u so cumpurtamentu, u zitellu sera nervu, è l'alimentazione sarà tortura per tutti. Allora fate una scumessa nantu à u pusitivu! Se u zitellu ùn vole micca di manghjalli, ùn a forza micca. È per u cumpurtamentu bellu cumpostu à a tavula è manghja l'impastatu necessariamente favurizà è ludà.

Décorate i piatti di i zitelli.

Pruvate per fà u nutrimentu per u zitellu look a più appetizing. Décorate ancu i platti più simplicitati, per esempiu, un sandwich, facenu in forma di una face graziosa, dicendu l'insalata cù stiddi di zucca, u pumadoru, è i verdura di a sopa sò inveci di stanzi chjosi è strambi

I platti brillanti d'argentu cù l'eroi di i cultisti di fàvuli prediletti pò ancu avè l'aiutu, aiutanu à interessà u zitellu è u mantellu à a tavula. Per u principiu, hè cunsigliu per cumprà plastic placè bruttifiche cù un pappu. Grazie à questu, u pianu ùn vi manca nantu à u tavulinu, è a mulchera ùn lasci micca. I primi cuciuti è furculite sò dettu ancu di plastica o silicone per chì u zitellu ùn pò micca esse a ferita per elli à manghjà. Per u zitellu, elettu una tazza-senza spillweb incù dui oreciti. Quandu u mulinu hà amparatu stu platu, puderete andà à un vinu regularmente.