U questu amori sarà una tristezza futura

Ma hè bonu per cumunicari cù donne sàviu chì ponu cumprà e cunvinzione nantu à e prublemi di a vita è di l'inestimabili spirienza acquistata annantu à u cursu di u tempu. Quand'elli dicenu, hè intelligente d'amparà à i sbagli di l'altri abbinuti, è pruvatu di seguità sta saviezza pupulare, pruvatu d'alcuni di qualchì parolla di u mo amicu, chì assume a moralizing cum'è sponge. È sò cuntentu ch'ella purtà esse ligati cun voi, aiuti di u vostru situ amatu è informattivu.

A pocu tempu, assicuratevi cù un amicu in una cafe, avemu discututu u so passatu, i momenti chì hà sceltu quellu chì hà influenzatu a so vita cardinali. Aghju aiutu à u novu diandinu u piuvitatu cum'è u megliu pudendu, mentri era a duluri à l'amicu passatu. L'amore ùn hè micca passatu, ma occupatu. Chì avete bisognu à fà per ùn avè micca missu u vostru amore chì anu da apre l'articulu nantu à u tema " Questu l'amori passataghju diventeranu una tristura futura ".

Sicura chì, sè ùn avete micca attente à u tempu, tuttu pò esse divintata tristezza futura. Amuri especially. Ùn ci hè nunda pegdimentu di u dolore mentale è a tristezza. Quale sapi quantu a so vita di a mo amica avia avutu sviluppatu s'ellu avìa fattu aghjurnà u tempu. Una volta, hè nantu à tematiche cuncipitu. Nunda ci disturbà à noi, e donne, cum'è e ricerche chjaru d'amori, chì ùn vinianu micca nantu à a nostra timidez o timida. Comu a saviezza populari in amore, cum'è in a guerra, tutti i medichi sò boni. L'amore in principiu hè un tipu di guerra, una guerra di i sessi per l'ugualità, per i sentimenti è per l'amore, sicuru.

In a so ghjuventù hà sappiutu u ghjovanu chì ùn hà micca pigliatu in seriu, perchè ella hà amatu à quellu altru. Era u so capu, era u so subordinatu. Eppuru, chì u capu ùn vi cura micca à un impiigatu bellu è assai abbastanza. Hà amparatu signali di attenzioni è cura, ma da u so core avà era solu una educazioni friddi. Pò dassi chì tuttu s'hè statu diferentu, ùn era micca statu per u crazy love per u so ex-maritu. À quellu tempu u futuru, è avà hè un ex-maritu. Hè stata naturali à l'attinzioni di l'omu, ma ùn era micca persistente, hà dettu, è era troppu timidez chì impedì u core di vincintà una bella donna. Era ella, era timidez, è cumu era perchè stà abbandunate a friddizza di u so intaressu in un omu ghjovanu, guapo è riccu.

Parechji pruvate di reducià oghje per parechji anni, ma nunda di succorsu. Dopu, ricordate di a saviezza pupulare di "micca destinazioni". È dopu à parechji anni si ncuntrò. Hè una mòglia è un ziteddu, hà un figliolu è un divorziu, ma ancu sò quarchi cosa in cumunu trà elli: queste sò sentenzi novi, letteri inesprintibili. Quantu dura per fà ricunnosce l'amore? Pè assai anni, o tuttu u listessu amuri ùn murenu micca di parechji anni, ma ferme fermu per vive in u cori di ogni unu di noi, aspittendu una bugnata chì puderia torna à riavvià. Ora disprezza assai di i chancei sfatutti, è già, pare avà ùn hè micca bisognu chì l'aghiru pigliatu da solu, è micca solu u mo core. Dopu tuttu, una donna ùn hà micca bè di un core annantu à l'anni, volse a so pezzu è l'estabilizaje da veda à a so persona amata. Ella sùnnu di u matrimoniu. Sì ùn era micca per un ghjucatu stupidu, cumu avissi vulutu chjaru lamentu u mo amicu. Juventina stupida, amori perchiti, destinazioni rotte, perchè ellu hè maltavule cù a so mòglia, è vive solu per a sia di a so figliola.

A stupidità hè una piccola iniquità, è a ghjovana spessu cunsiste in un sensu ridottone grande è assai grande, cumprati da adultii chì justificà a so stupidità cù i ghjovani, è si sò ghjovani ghjovani finu à ch'elli sianu più prudenti è di stà st'estini stupidi. Ancu se generalmente hè accettata chì vi permette di fà cusì stupidu in a vostra giuventù, ma pensate à ciò chì puderanu esse cumu è cumu questi sti stupidi cancianu a vostra vita è chì questu parte.

Chì duverebbe ùn perchè micca missu u mo amuri? Chì pudete fà per impedisce l'amore passatu di divintà una tristezza futura? Cumu amparà l'amore è cumu fà? Ci hè parechje dumande, ma l'aghju compiu solu una cosa, ùn avete mai più di stà in modu senza ellu, è ùn avete bisognu d'ammuccià sottu à una mascara d'indifferenza. Qualchese sensu pudemu truvà u nostru amori è à qualsiasi seconda pudemu missu. Dopu tuttu, tuttu hè custruitu nantu à u amore, tutta a nostra vita hè custruita in un omu amatu, è si ùn ci hè micca un omu amatu in questu chì facemu a nostra vita? Per quessa, avemu bisognu di u nostru amori, in particulari perchè parechje persone di questi ghjorni ùn sò micca listessi, sò tossu è prudigius, sè ùn avemu micca esse attu, quale altru hà de custruttu u nostru futuru happy per noi.

Molti picciotti chì creanu chì i signori di l'attinzioni da a zitella look like a imposition è preferanu stà in pazu. Hè accaditu in generale in u populu chì un zitellu deve cercà una nica, è micca vice versa. E perchè ùn fate micca u cuntrariu? Perchè ùn guadjà un omu? È ùn avete bisognu di cunsiderà è teme chì i nostri signi di attenzione si parvenu una imposizione. Avemu bisognu di parlà direttamente è sùbbitu, è mostra tutte i sensi, cusì avemu da piglià a nostra maschile mità tutta, è da questu ùn definite micca. Ùn avè micca u tempu d'avè à i so sensi, ma sò digià vicinu à l'altare in a ghjesgia in un esmoquinu negru. Ancu omu omi induve intrinsu u sensu di u cunquistatore. Un omu guins in u principiu di una relazione, o, più bè, guadagnà, per creà una relazione, è dopu in una vita cù i vittimi l'alimenti deliciosu, una bella figura, intelligente, parolle è l'intelligenti l'ochji già quantu hè vicinu finu à avemu avutu avutu avutu. S'è avemu l'attu di u cunquistatu iniziale, postu chì quandu durante a vita cose cunvince?

Avemu teme è timenza, l'omi sò spessu troppu di paura è timente. Avemu scantu di sèntiri a parola "nessuna" è fate un refusu, è hè di questu chì tanti sfurtunati è soliti in u nostru terra hà sughjornu ogni notte per truvà a so propria metta. Ùn pudete micca vive in teme, duvete esse preparatu per tuttu ciò chì a destinazione ci duna. È a destinazione ci duna tuttu ciò chì seremu felice, avemu bisognu di piglià è gestite, fate tuttu ciò chì diventerà, perchè tuttu hè in e nostre mani hè una altra saviezza.