Infizzioni periculosi durante a gravidanza di a donna

Infizzioni periculosi durante u gravidenza o donne sò particulari vulnerabile à u futuru babbu. Sì bassa in u periodu di a malatia, chì in ginekulugia sò generalmente chjamata torch-complexe. Propinemu à capisce ciò chì hè.

A sigla hè furmata da i primi lletri di infizzioni: T - toxoplasmosis, O - altre infizzioni, R - (rubella), C - citomegalovirus, H - virus herpes simplex. "Altri" includenu infezzioni cum'è l'hepatitis B è C, syphilis, chlamydia, infezzione gonococca, infezzione pervovirus, listeriosis, HIV, infestazione di viru di carri è enterovirus. Puderanu una amuzera durante a gravidanza, perchè puderebberu u bumbus, prumove a infertilità, averebbe, nascita o malformazioni serii di u zitellu. Ma ùn avete scantatu. Studii studienti puntuale è infurmazioni detallati completu aiutanu à mantene a situazione sottu cuntrollatu. Allora, chì ghjè u veru periculu, è quale sò solu teme falze?


I risultati testi prupìtimi sempri indicanu a prisenza d'infezzione è periculu per u fugliu.

A titulu positivu in l'analizamentu significa solu chì una donna hè stata novamente aduprata da una infezzjoni, o hà avutu prima a malatia è a so immunità. In questu casu, ùn ci hè nunda chì si preoccupa di tuttu: u corpu di a mamma hà avutu l'arance anticorchici capaci di risistiri l'agenti patogeni, averanu a prutezione bè è u zitellu è ùn permettenu micca u sviluppu di a malatia. U periculu hè solu una fase aguda di a malatia, quandu l'infezzione primaria hè propria durante a gravidanza, è l'infezzione hè capaci di penetraru in a placenta, è causanu infezione intrauterine.


A prisenza di infizzioni perikandu durante u gravidenza o donne ùn sò micca sempre periculosi per u fetuu è ùn sò micca sempre di cunsiquenzi desastosi.

Sì una donna hè, solu u traspurtadore di l'infizzione, l'agentu causativu ùn pò micca peneule à u zitellu è dà un'utilizazione di a so cundizione. A fase di una malatia crònica hè più periculosa, postu ch'è ponu addiventanu un acutu, ma questu ùn hè micca sempre succorsu. In questu casu, u duttore chjamà una donna studienti supplementi, i risultati di quali saranu a terapia. E ancu in u periodu più perikoluu di l'aguda stadiu di a malatia, a probabilidade chì u fetuu hà patutu ùn hè micca assolutu.

Infine ripetuta cù infizzioni perikinuti durante a gravidanza ùn hè micca impositu.

Ci hè ancu infizzioni chì ùn pò micca esse ripetuti. Per esempiu, si in a zitella a donna avia rubella, u so corpu hà ricivutu una immunità permanente longa à sta maladie. Ma tanti autri viruses pò esse attivati ​​in u corpu è ripetitu. In ogni casu, ùn hè micca valore si preoccupa - ùn hè praticamenti nunda per u futuru babbu. Duranti l'infezzione primaria, u corpu produce antibodiesi specifichi - an immunoglobulini G classi, chì anu una capacità alta di vende un aghjimentu infettuu. Dopu à u placenta o l'acqua di u fetu u virus ùn falà micca à u fetu.


A infekzione in termini tardi hè quasi ùn micca periculosa per u zitellu - in tuttu, tutti l'organi sò stati formati.

A infizzioni cù infezioni cumplessi di TORCH hè periculosa duranti u pezzu tutale di u gravidenza. L'anomali anomalies più serii di l'infezzione di u fiocenu, in fattu, hè in u primu trimesteru, ma duranti l'ultimi 12 simuli, a probabilità di virià da vede da a mamma à u zitellu aumenta assai. E questu pò purtà à a inflamazioni di l'urgani di u chjosu è u partitu prematuru. Quasi sempri u sistema nervu cintrali pesa a grazii varii.


Siccome a toxoplasmosis hè una "malatia di cat", pò esse infettatu da i misgi. A principal fonte di sta maladie, in fattu, sò i misgi, particularmente per caminari nantu à a strada, cum'è u sviluppu di toxoplasma si trova in u corpu di u ghjattu. In ogni modu, cù femdi, i nostri animali di u parassiti intracellularghjanu un ambiente esternu, è altri animali è i pani sò infettati. Elli stessu ùn micca isoleranu a toxoplasma, ma una persona pò esse infettatu da a carne crua (in particulari pà a carri d'avicultura). Inoltre, l'infizzione hè pussibule cun u cuntattu direttu di a pelle cù femidità o a terra in quali anu anch'elli - a toxoplasma pò persiste per anni! Hè per quessa chì a malatia hè spessu "purtata" da i zitelli di sanzazione.

Per detectar, a maiuranza di infizzioni di u cumplottu di torch-complexu pò esse analizatu. Quasi tutti sti malatii sò asimptomatique, è a donna ùn si puder addevi chì hà ricumandatu. O i sintomi sò quì abbastanti tardi, in l'agutu stadiu di a malatia. Hè per quessa hè cusì impurtante ancu quandu a pianificazione di u gravidenza per piglià un test di sangue di infezzione di linchi. Cù a presenza è a cuncertazione in u sangue, i immunoglobulini di serumu A, G e M puderanu determinar a prisenza di a malatia in i donne è a so forma. Durante a gravidanza, l'analizamentu hè ricumandatu per esse ripetuttu per esse l'infine l'infezzione primuriale durante u periodu impurtante.


A prevenzioni di e infezzioni di linchica ùn hè inutile - o fate malati, o micca. Sicura chì i infizzioni circondu in ogni locu, ma ancu, pudete piglià qualchi misure per minimizzà u risicu di l'infezzione.

Per quessa, prima di tuttu, hè bisognu di observà e regule simplici di l'urganisazione persunale: lavà a mani dopu à cuntattu cù a tarra è a carne crusta, è cura l'animali solu cù guanti. Quandu si preparava un alimentu, l'alimentariu hè cundutu bè trattatu, u latti deve esse elettu solu pezziunatu. Da parechje malatie, per esempiu rubella, hè megliu di vaccinà in l'urganizazione di u gravidenza (in casu chì l'analizia ùn hà micca sveltu a prisenza d'antichi). E, sicuru, avemu bisognu di u cuntattu cù e persone chì hè stati infatti cù e malatie di u cumplottu di torch.


Cumu lettu a prova:

U prucedimentu di sangue si vede o infizzione di u cumplottu di u torch-presente hè attuale in u corpu, è sì chì a futura mamma hà l'immunità per questa malattia. Questu pò esse determinate da a prisenza d'immunoglobulini (IgG, IgM, IgA) in u suu sangu. Appressu in u corpu à i sfarenti staddi di a malatia. Quandu l'infizzioni primaria aumenta u livellu di IgM. Dopu un certu periodu (da una settimana à un mesi), a so cuncentrazzioni cumincià à cascarà, ma stu prucessu pò piglià assai tempu, perchè i più impurtanti per i studi di IgG, chì parevani più tardi è eventualmente diventà sempri visibili - a capacità per unisce un agent infettuu. IgA hè in a sera di più tardi è indica ancu una fase aguda di a malatia. À un stadiu sussegwentementu, l'inguernu di IgM è di IgA gradually disminuisce, è com'è u risultatu solu l'IgG.


Cusì , se l'analizamentu palesa solu IgG in u sangue in quantità limitati, significa chì a donna o avivanu avutu a malatia è a so immunità, o hà statu pocu tempu in contactu cù l'infezzione. Un quantu aumentatu di IgG indica chì a malatia crònica prublema passava in a fase aguda. In questu casu, hè cunsigliu dopu un'anzu di ripetiri l'analizamentu: se IgM pare mancu in u sangue, a donna torna à cuntaggiosi, ma l'amminazioni à u futuru babbu hè improbabile. Se IgG è IgM sò truvati à u stessu tempu, o i testi fighjenu solu a presenza di l'IgM, questu pudite indicà una infezzione prima di a gravidenza è a malatia hè digià in u prucessu. Hè in questu casu chì hè cunsigliatu per fà studii supplementari chì determinanu quantu longu l'esemplanu anticorpori anu apparevutu in u corpu.