L'omu è a donna: u 21u seculu

Dopu, a ghjente hà cambiatu assai. Amparatu literalmente in tuttu. Emu accuminciamu a pinsari differente, sintinu in un'antra manera, percive u mondu chì ci hè digià vicinu, anu diventatu propiu diversu. Ancu anu pigliatu à trattà l'altri diffirenti.


Una donna di u XXI seculu diventa in modu moralmentu è psicologicu più forte chì un omu. In l'annu passatu duie parechji anni, avemu principiatu à capiscia chì e donne sò sempri more u primu passu in a reunione di l'omi. I nostri, i fimmineddi, spessu assumete l'iniziuzzione in queste o quellu problema. Cumpriviu quantu di voi avete esezzioni tali cum'è quandu duvete accede à qualcuna decisione, è dumandate à u vostru queritu nantu à ciò chì prupone (per esempiu, cum'è esse l'obeying a vulintà d'un omu, sia a scelta bona), chì rispundenu à noi? A menzione, a risposta soe cusì: "Favourite, cum'è dichjarà, hè stata". E accussì in quasi tuttu. Allora si lamentanu di l'amatori, chì dicenu, a mo figliola ùn m'hà micca lasciatu cù i campagnari in u baru à pusà. Ina, a so moglia hè stretta, decide tuttu per ellu, etc. è simili. Omi, caru, voi stessu sò culpèvule per tuttu questu, avete a dite à a donna u dirittu di sceglie, ella sceglie, è piace à a so scelta. In più, puderete darà più parte di più di più di più. E già senza avè avè avutu, u passà a to mità, per parlà, i regni di u guvernu. E donne, in turnu, pigghiannu tutta a carga di rispunsevule, sicuru, hè diventatu forte è vacillu, fate qualsiasi decisioni per dui. Cusì, e donne decidenu ancu chì si ponu cuntrullà un omu, ma perchè? Perchè l'omu stessu detti u drittu di rigalu nantu à ellu ... è voluntaramente. Cusì, devi esse chì u mondu hà vultatu! L'omu principiavanu a ghjucà u rolu di e donne, è di e donne - u rolu di l'omi.

Nta l'ultimi anni, assai ziteddi, anziani in relazioni cù l'omi, seriu o tempuraneu, principiavanu à nutà chì l'omi si firmonu e so primi passi è ancu e cose masculine elementari. Addiventanu cchiù impulsivi, chì generalmente sò e donne. Hè divintatu più dispiacenti à tutti i tipi di scandali, chì in novu hè più inzertru in e donne. Certi omi anu avutu ancu una funtana (anch'ella femina), per imaginate u prublema per elli, per offense, è à culpè a seconda meia per tuttu. Tali omi in u polu è a cendizzioni rumpieranu e so propii affirmazioni chì regulanu u mondu. Omi, pensate, quale hè chì ti regule?

Cù qui fa questu?

Di sicuru, ùn pudemu micca discutiri, micca tutti l'omi sò cum'è questa, ma ci sò assai di questi. Nta l'ùrtimi anni, parechji masculi vuluntarii anu cumminciatu à pusà sottu à u "pilotu femminili". Questi articuli dèbuli in debitu, in principiu, attraeru à e donne forti boni, è micca solu per forti, ma à donne rigulari. Ogni omu deve cunnosce u ritruvatori quandu a donna volontò torna instructe à u maritu, è u maritu ubettu à seguitu seguite a direzzione. Questu hè questu l'ordine di e cose è dispensa ogni cosa, ma accunsentiscenu, a stampa generale hè deprimente.

Ci hè questi omini chì necessanu una donna mamma. E ci sò e donne chì sò cuntentate di u maritu chì si cumportanu cum'è un tipu di figliolu. Elabisca, l'astratta, l'elimina, si trova in silenziu, viaghja TV, leghjite u ghjurnale, sapendu chì tuttu serà da fattu "Mama".

E donne, sicuru, sò diverse. Solu una donna, quand'era sapendu chì pò esse a maiò parte di e quistioni per dui, ognuna cumporta d'una manera diferenta. Parechje micca simpricimenti ùn sanu micca ciò chì facenu cù u suchu putere. Cumincià à dichjarà cusì cun grassa raffia, da u fattu chì tutti pò dicenu, è di sicuru, a stima d'autore valore. Tali ghjuvanotti pensanu chì nunda pò esse adupratu senza elli, perchè solu decide chì, induve è cumu si passanu. Ci hè ancu questi e donne chì aghjunghjenu più sapienti, anu correttu un omu, è ancu decisione per dui. Ma l'hanu, furzò l'omu per crede chì ellu stessu hè vinutu à questa o questa decisione. Hè ricivutu in a filosufia greca: "u man-capu, u collottu di donna, induve turnanu a gira, quì, è u capu stanu". In generale, un tipu di disordine succorsu, i carusi. U munnu rinùnziu. Tornammu tuttu ciò per i circles.

Chì ùn hà micca fattu ...

Per evitari di situazione sbagliata è di i cambiamenti chjuchevoli, hè quandu avà esse quelli chì noi.

I femini - anu fiancu, ligere, aria. Nun crià a vostra voce - repele. Ùn assumete a respunsabilità di a rilazioni cù l'eletti. Oghje, i donne sò assai forti, ma per averà u nostru amatu si stende forte, à quellu ci vole finta di fà debule. Agree, intene averge da manghjà da decisione constantemente è saldenu qualchì problema. Certe volte solu rilazioni è sentate cum'è una donna. Ùn pinsate micca di qualcosa è ùn decide micca di nunda.

Omi, sò l'omi. Senza cura è fate a vostra azzione masculina, perché noi, femine, sò assai mancanti. E decisioni per noi. Utilice e donne, amate e prutegge. Pigliate i primi passi da cun noi, ancu s'ellu ci hè teme, fà dettifattu. Believe à mè, apprizziu.