Chì avete bisognu di sapè à u zitellu in 7 mesi


Ti pariri ca sapiti tutto ciò chì tocca u zitellu: ciò chì li piace o ùn piace micca, cumu vole in un momentu particular, ciò chì teme. Ma ci sò parechissimi cresceti chì ùn avete micca cunnosce. E concernanu a vostra piccola. Circate ciò chì ci hè bisognu di sapè à u zitellu in 7 mesi, pudete leghje quì sottu. Leghjite è esse surprised.

1. Esse diventeranu e manichi in manu ghjustu, ancu prima di nascita

Ti pari li vostri chjucu di sete anni di età ùn hà micca bè trattatu di quale di manu per guardà un ghjocu o cullone è apuntate à i punti di interessu. Ma questu hè micca cusì. E ancu se u zitellu pudete cambià i so "preferenze" davanti à a scola, cù a so manu left or right, in u so "prugramma" internu hè digià stata dispunibile chì a manu u cundò. Dopu o dopu u chjucu stessu principià cù a "manu ghjustu" per u travagliu.

Sicondu studii recenti di u centru fetu di a Università Reale in Belfast, a manca di u dirittu di a vostra zitella sviluppa cum'è prima a 10 simana dopu à l'iniziu di a gravidenza.

2. Puderanu un "daddy", qualchidunu à un annu

Questu pò esse strammi, ma un picciriddu à 7 mesi ùn veramenti ùn capisce micca u significatu di e parolle. In u so sviluppu, hè quellu un momentu impurtante quan ellu principia à "pruvà" annantu à ogni parolla à temi diversi, finu à ellu in u "dirittu". U stessu hè cù a parola "dad". Finu à un certu puntu, un caprettu pò chjamà qualsiasi omu chì vense à a vostra casa cum'è un papa. Questu ùn significheghja micca chì ellu ùn ricanisce i so genitori. Sulu u significatu di e parolle da quale anu deve esse chjamatu hè dispunibule per ellu un pocu dopu. Ma ciò chì hè strana hè chì questu casu rara cun a parolla "mamma". Di solitu questa parola i zitelli anu esse accusamente chjamati propria di a mamma, è micca alcuni tia. Forsi, a cunnessione naturali prisenta un rolu? ...

3. I so amichi sò assai impurtanti per elli

Forsi sì sensu chì u to babbu ùn avete micca pagatu à l'altri figlioli chì sò davanti à un stroller vicinu. Orlu, per contrari, disputa à ognunu, circate di selezziunà ghjucate o ancu a lotta. E dicere chì i amichi à sta età ùn sò micca solu bisognu. Sì sbagliatu! Anchi sia à pusà vicinu à i so cumpagnie, u zitellu à 7 mesi hè digià accettatu à u gruppu. È questu hè u stadiu più impurtante di u so sviluppu: bisognu à cunnosce qualcosa mamma! E ancu cunflitti freti, disposti è tanti berrinchesi in "crescioni" di i zitelli sò necessarii per u sviluppu di i zitelli, per a furmazione di a so persunità.

L'urganizatori ùn sò più recrimenti chì l'attitudine impurtante "non parent" hè per i babis. Solu bisognu à almenu certe volte da a cura di e so mamma, è pruvate di fà relazioni cù e so parenti. O solu almenu sò cun elli. Questu hè ancu assai impurtante per elli.

4. Pudete calcule in anticipu u so cretu di futur

I scientisti anu sviluppatu un certu schema, basatu nantu à quale, pudete calculà indipendentamenti u crescita di u vostru zitellu in u statu adulti

Per u zitellu: [(altu di mamma è altu di papin + 13 cm): 2] + 10 cm

Per a zitella: [(a cima di a mamma + papin altitude -13 cm): 2] + 10 cm

5. U TV ùn hè micca necessariu per eccula

Questu hè ciò chì deve sapete di u zitellu in 7 mesi à tutti i genitori. In verità, viaghjate a TV pò aiutà veramente aiutà un zitellu sviluppà più veloce - i circh merchants. Ma solu s'ellu i prugrammi sò adattati per un teleman small (è ci sò parechji di elli nantu à i canali di i zitelli) è "alimentati" anu dosed. Cù l'avvicinamentu bellu, u televessu pò esse un assistente in u sviluppu di u zitellu in 7 mesi, è micca a causa di neurosi è l'agressione di a zitella.

6. A musica aiuta per elabura i sapè matematichi

L'investigatore di l'Università di Califòrnia anu truvatu chì i zitelli chì anu spessu intesu à a musica classica prima di l'annu mostraranu risultati megliu in e prucessi di u pensamentu spaziu è di a lòggica. Hè maestru ancu u principiu di a matematica assai più veloce è più prima di quelli di i so parenti chì ùn anu nunda di fà cù a musica.