Perchè l'omi sarvasti virtuale

Avà, un gran numaru di riti suciali è siti di cattivà privati, induve ùn pudete sanu senza solu cumunicà cù un interlocutore virtuale, ma ancu puderebbe cun ellu. Quarchi cosa si pò esse diverti in un romance cù l'amore è a relazione sessuale, è quarchi tempu stanu in u stessu locu. In tali flirting, donne è omi prupietanu ugualmente. Ma se l'aiutu di u primu hè di cumprenderà a vostra autoestima è rinviu tornu avanti i fundamenti di l'abilità di guidà un "jocu amatu" (ancu virtù), perchè chì l'omi necessanu un flirtazione virtuale?

L'omu è u mondu virtuale

A più parte di u rapprisentante di u sessu più forti di risponde à a quistione: "Perchè u mancu bisognu d'una flirtualità virtuale?" Rispondi chì ùn mancunu a cumunione di veru. A maiò parte di questi omi ùn anu micca mai accunsentutu à un sexu impurtante per l'amici in a so vita verità, uttendu una volta un romance virtuale. A strada, stu flussigimentu pò passà tranquillamente un bacheloru è un omu maritatu. Questu, in u primu locu, hè duvutu à u fattu chì l'omi ùn anu micca cunsideratu questa forme di flirting pè u tradimentu, perchè pudete solu attruverà l'urdinatore è immerse in u mondu virtualmente, scurdendu di e averebbe è averebbe. Ma macari esse tistimonii di l'omi, i psiculoghi sò assai preoccupatu di sta circustanza. Sicondu elli, u flirtulare virticali pò reemplaverà solu i rapprisentanti di u sessu più forti, non solu a cumunicazione vivara, ma ancu l'aligria di l'amore carnale. Cusì, secondu l'statistiche, ciò chì era guidatu in l'Europa uccidintali, hè stata scelta un patru curioso chì u 26% di l'omi in u gruppu d'età di e 30 prefirem invece di veru flirteatu è di cumunicazione cù a picciutta (inclusi u cuntattu sessuale), a cumunicazione virtuale cù elementi di flirting è ancu sessu virtuale. E a situazione in i Stati Uniti pareva peoru: sicondu tutti i stessi statìstichi, u 65% di l'omi preferanu cyberflirt à u regiu di u presente.

Chiddu chì dà oghji virtuale sozatura?

A maiò spessu, l'omi pruvucanu chì u flirtulare virtualu vi purtaranu solu sensibilizazioni novi, sensibule è impressioni. Perchè parechji omi, u so flussu hè vantaghju in quellu chì, in esencia, ùn anu micca imprudendu à nunda è certamenti ùn ne micca bisognu di a continuazione obligataria è di u sviluppu di relazioni. Un omu sarva di l'ordinariu è l'avutu, pruvatu in un novu rolu di "seducer da a pantalla di u monitor".

A strada, sicondu tutti i sicri psikologi, u flirting virtuale hè una sedimentu cù l'sè stessu. Un omu chì ùn sapia micca "in a vita verita" u so cumpagnu, mette in e so fantasìi è expectazione, chì, in u so avete, duverà esse dotatu da una donna vera. A strada, questa hè puntualità chì a donna ùn porta micca un omu in a vita verita, da questa cunvinzione chì i rappresentanti di u sessu più forti anu idealizatu u so "sughjettu" di l'usu. Stu omu flirting, per regula, prova à stretchà finu à u longu, è si mostra in tutta a so gloria è l'imaghjini di un veru seducere. L'omu sceglie sempre l'interlocutore "per interessi", l'età curretta, apparizione, ecc. Cum'è una donna, pruvò à sè stessu per pudè ottene l'uggettu è ancu se u so pianu ùn falla, l'omu ùn ùn ferma micca quì, perchè ellu voli capisce chì qualcosa pò esse interessata da ellu. Eccu una altra cunclusione - interesse è curiosità.

E l'ultimu cosa, un omu hè assai più faciule per cumunicà cù una donna chì ùn cunnosca micca "in a vita verita", cun una donna chì ùn pò micca solu flirtu, ma ancu di discussione di temi maiori è ancu di sparta i prublemi. Hè difficili per un omu chì dilla chì hè persu turminatu à circà l'ochji di una donna famosa, ma a cumunicazione nantu à Internet hè un altru. Allora u liggeru ordinariu pò esse u fundatore di u fattu chì un omu voli mette una donna à ella, solu per vultà l'anima à ella. Ma ùn avemu micca cunsigliatu per a speranza per a continuazione di una novella.