Cume è ciò chì sculacciarà cù i picculi di u ditta cù un zitellu

I figlioli in u sicondu annu di a vita cumincianu à attivà à scopre u mondu circundante. Qualcosa pò esse pigliata, boxes è porte aperti, hè assai interessante. Spécialmente li carusi ti piaci à ghjucà l'uggetti, per esempiu, ghjucate, libri, foglie, pinni, pencils. Si pigghia un lapis o un marcatura in a manu, u mulinu ùn sospetteghja ancu chì questi oggetti ponu esse stampati.


Sì un zitellu hà pigliatu un flamaster è anghjuli in l 'aria, pudete mette a manu nantu à un pezzu di carta è indetta chì, se cullate un pappu di felttu nantu à carta, avete boni linchi di "Kalyaki". Eccu, i genitori deve avè da tempu per studià cù u zitellu, perchè ellu ùn capisce micca solu scatru, ma hà maestru di l'imaghjini di qualcosa simplice sughjettu. U zitellu cun l'entusiasmu in viulazione di a manera chì a mamma tira, è ellu stessu ripeti i so movimenti, per questu questu hè un novu ghjocu interessante. I zitelli speciali sò interessate in scrive cù i dete. Per questu, ci sò culori speciali (gouache non goccu). I periculi perde i so dite è palme in pittura, è tuccà u papetu. A cumpagnia di i genitori hè di finisce ciò chì u zitellu hà iniziatu à a scelta ricunnisciute.

Preparazione per u drawing with finger paintings

U zitellu tocca vede una ropa speciale. Allora andavanu bisognu di decisu induve u zitellu sughjettu, pudete fà nantu à u pianu o à a table di i zitelli, u megliu postu per cupre u quadru. Hà da piglià un pezzu di a carta A3 o un pezzu di u vechju wallpaper, un pappu d'articulu in u quali u zitellu reducià i manichi, è ancu manufatti humite per e mani. Hè importantissima per ricurdà chì u zitellu deve esse aduprà, quandu hè chinu, perchè ùn elabura micca e mani in bocca. Se u zitellu hè chjucu, ma a manu hè sempre stanca à a bocca, avete a limpiari è scurdate di scrive. Ripetite a lettura di scrittura in quarchi ghjorni.

Avete bisognu di piglià una standa di strada à a carta

Avete bisognu à amparà cum'è una stampetta cù stampi

Hè necessariu per cumprà a carta cù stampati multi-culore

Dove aiuta à sviluppà a sensibilizità è i sapori di i dete.

Quandu u zitellu aprenda à fughje i stampe di palma, pudete aduprà altre objettiu cumplessu, per esempiu, a palma hè un mezu, è i dete sò i petali di u fiore, è u tagliu hè dipintu da a mamma cù l'aiutu di un pezzu. Allora pudete sculpite un corpu cù un pezzu di u papulu, è poi utilizate e stampa di palme per fà e so alpi, cù u manu direttu chì dà l'à left, è a manighjera manca di u varu direcu. È da u principiu principale, pudete creà assai imagine è ritratti.

Novi capacità è abilità

U più grande u zitellu passa, u più capacità è capacità ch'ellu acquistò. Dove cù i vostri ditti passa à u sfondate, ora u zitellu aduprà a tecnica di scrittura cù lamessi, marcelli, raspenti, crayon, etc. Intantu, quandu puderete ritornu à a tecnica di disegnu cù i vostri ditti, se a mamma si ricurdeghja, u zitellu sera cuntentu di unisce à u ghjocu. Avèndula, nota chì u raffu cù i vostri ditti ùn hè micca solu diversu è provocativu, ma hè utile, perchè permette u sviluppu di i musculi petite di e mani è di dete. U zitellu elabure differente falanguli di dito, alternate i dete, disponite nantu à una carta in pusizzioni differenti - tuttu questu aiuta per a sviluppà a musculatura dilicata di e mani di u zitellu. Perchè u zitellu speranza è aprende sapori novi è novi, è hà digià amparatu cumu scrive u dete, hè pussibile insegni di tecnichi più cumplessi in questa teknika. Per esempiu, quandu crea una figura, più di quantu u nùmeru di diti hè involuttu, in più, u zitillamone ragla cù e dete mani, tag pads o phalanxes estremi di i dete. Hè necessariu di mostrarà u zitellu chì quandu si puderete pruduce u falange di u falu da u mumentu, è ancu cù i vostri ditte, per difendu à u liceu, solu à a ribibia. U numaru di assicurati in u prucessu di i dete di bocca avissiru duvutu cresce prugramma, se prima u zitellu alterativamente usa un dittatura per ogni mani, pudete amparà quantu elabura dui, trè o allà à volta, avete bisognu di vede cumu di altri parechji dete cù una penna. Inoltre, in u prucessu di disegnu hè bisognu à dì à u zitellu cumu si chjama un o un altru dettu.

Quandu si disignava, avete aduprà parechji culori, pudete aduprà duie à principià. Finger di u zitellu deve esse dimustrati in tazze cun culori diffirenti è sferenze quede nantu à a foglia cun un culore diverse stampi. Inoltre, pudete pruvate di cunghjuntà i culori di i culori giustu, cusì à vede a spieglia stampata cun un pittate cuntribuisce à l'altru tinta in modu chì vanu in cuntattu è i culori si miseranu. Hè necessariu chì e mani di u zitellu sò attivamente participati in u prucessu di u disegnu, perchè cuntribuisci à u sviluppu di u curu, u parolle, l'attinenza, a memoria.

Hè necessariu di mostrarà u zitellu cumu per fà un cìmulu cìtulu, per questu a lista chì avete bisognu di pressu u paddu di u dirittamenti è di cunsiglià o piince. È l'ovali sò ottigati se ti tracciate cù a falange alta o media di i vostri ditte.

U diminuitu di l'ovali è di i lochi pò esse sfarenti, questu deve esse cura di i migghiori. Hè necessariu di dimustrà ch'è l'aste di l'identità di i diversi ditte sò sfarenti, u tracci più chjosu parte u dettu, è l'unu più grande - u polu.

Tips Tips