Jealousy di un zitellu di dui anni

Cumu tempu hè u sensu di gelosia in l'anima umana, è nantu à quale, à quale hè stata? Prima di tuttu, per l'emergenza di i celosi, hè bisognu di chjaramente capulaghjà una "I" propria, l'isolamentu di a so propria pirsunalità di tutte a diversità di u mondu comprende da l'omu.

U sensu di l'attinzione univirsali à sè stessu hè peculiaru à ogni figliolu, amatu in a so famiglia, è di u zitellu à apertu per intendezza in u mondu chì u circondu. Capisci chì quì à u vostru "I" sò "I" di l'altri populi cun i so interessi, è ancu in u so modu interessante, hè quarchi dopu. Intuitively, u zitellu senti una organizzazione cumplicata di u mondu circundante à l'età di dui o trè. Questu hè questu induve a terra per i primi ghjilosu infanti.

Jealousy per i genitori di u sessu oppostu

U zitellu sughjisce seriu u mondu di i conte di fiancu, assai di quale infurmanu cumu i cume i principii prublemi si maritèvanu è si sò stati felici dopu. Pruvvidendu nantu à u rolu di i caratteri di fàtti, u zitellu aspetta à circà per u più fabuloso, u megliu di vita in u mondu. Cuscenza di voi stessu cum'è un zitellu o una zitella, ùn hè ancu abbituata in furmatu, però vi permette di fà una scelta unerring in favore di a vostra propria mamma o di u babbu, rispettivamente.

U principale di u sessu oppostu hè perceivedu, com'è u risultatu di stu jocu di u rolu di u rolu di u sposu o di a sposa comu un "competitore". E si i picciotti ponu distraeriscenu da un penseru chì pensanu à attivà un ghjocu attivu, attività cognitiva, fuss con peers in the sandbox, da ghjente per quale l'esma emulativa è sensuale hè assai più impurtante, spessu incù un manifestu tali "strange" jeux.

L'spiegazione chì "u vostru papiu hè ancu u sposu di a mamma" pò stumble nantu à una stivulazione stubbornata, cù chiancì: "Non, Dad hè u mo maritu!" Chì significarà per esse un maritu? Una piccola, sicura, ùn capisce micca. Per ella, e parolle "Daddy hè u mo maritu" significheghja a mocirla cù a frasa "Questu hè u mo pai!", Disse in fronte à l'altri piccieti. In queste parole - solu un scantu chì u papa pò ripruvà, privà tutta a plenitude di a cumunicazione cù u vostru amatariu.

Famiglie famigliali di a famiglia, induve nimu ùn espresioni un attacheti dimustrativu à qualcunu, ma ci hè una atmosfera di mutuale, a gioia cumunità, aiutà à passà stu periculu difficili di u zitellu chì ci hè più indurendu. Ùn vi scurdate di prestu più attente à u zitellu, per abbracciallu, per vagnari, di catturà u so capelli, di affissà, parmetti e parolle, è per fà questi parenti "cose" in particulare micca solu, ma nimu, per chì u zitellu mantene una unità unita forte chì ùn ci hè un locu per i celosi , l'sgranza, primacitati di un pocu in fronte di l'altri.

Jealousy di un zitellu chì nasciu in a famiglia

Questu, cum'è un regnu, ùn succede micca si i figlioli sò fermati, perchè ancu prima di averà u sensibilizà di a so "I" s'addiviscenu à una esistenza cumuni. In tutti l'altri casi, si manifisteghja d'auturità stessu è hà bisognu di una certa prevenzione, mentri u babbu chì hà espertu hà vede cù a mamma in u panicu. Hè necessariu spiegarià à u zitellu chì ellu hè u più senior, u principale, chì hà insignatu à tuttu u fratellu o aiutu, aiutà, mustrà in tuttu un esempiu. Cuscenza di a so impurtanza propriu serà debilitatu u fattore di i celi chì emergenu. Sì, dopu avè cura di i ghjudiziati, ùn vi scurdate di dedicà pocu tempu à u figliolu maiò (u babbu si metti da i manichi, mentri a matri hè allughjatu l'alimentazione di u zitellu, a mamma ghjuculeva cù l'anzianu mentre u babbu è cradle u babbu), ùn ci hè micca una cose per i celosi.

Jealousy per invucassi nantu à i so jucuri

Cuncirnendu i ghjucassi, hè abbastanza per spiegà chì ùn sò micca stati tante per ei parenti, è eccettu per quelli chì sò particularment cari à u core, u ruviziu o dannu chì anu da percima da u zitellu cum'è una tragedia persunale, gradualment accustatu à l'idea di un ghjocu cumprò, per accettà cum'è accusatori naturali cumu verbi cum'è " , dà una cumeddia ".