Cultivate dia di ghjurnali beni

Diversi normi per crecià un ghjornu in lu giardinu.
Dopu avianu postu un ghjornu di a ghjurnata in a vostra giardine, sarete sicuru chì ellu hà spessu prumuvutu è delight l'ochju. Cù l'attitudini curretta è cura, un cespugliu pò esse simultaneamente à trè flore à vint centimeteri di diametru. A durazione di u fioritura ancu influenza - solu un pruduttu ùn pò spunimu più di un mesi.

Inoltre, sò resistenti à parechji malatii è ùn sò micca assai suscettibbli per attachete di pesti. In ogni casu, ancu per u cultivo di sta pianta senza pretensione, avete bisognu di seguità parechji raccolta.

Cunnisciamu è cura per daylilies

Queste i pianti si sentenu bè in qualchi terra, ma se ci hè una scelta - hè megliu di cultivà in un terrenu fertili cun altu cuntenutu di humus. À u solitu di terracotta, i ghjorni di uttini fiurinu, ma ùn ci hè una probabilità alta chì anu aghjustatu per l'stagnazioni di umidità. È nantu à a sabbia, a pianta ùn riceve micca una cantina sufienta di liquidu è nutrienti.

Pruvate di sceglie i spazii chjuche, cum'è i ghjornu di ghjornu sò assai sensibiliti à u sole. In tempu nuvellu, ùn puderanu micca aperte à tutti, ma in l'estiu friddu, i fiori fugliali è pallidu.

Regoli basi di cura:

Cume saria di trasplante è multiplica ghjorni di ghjornu

In casu di spessu transplantate fiori, ponu cultivà in u vostru giardinu durante parechji anni. Questu hè megliu fattu in maiu è d'aostu. In seguitu, u trasplanamentu ùn hè micca cunsigliatu, postu chì a pianta ùn hà micca avutu u tempu di rinfurzà davanti à l'invernu friddu.

Hè ricurdatu di mantene una distanza minima à una metruta metru entre e piante. Allora ci saranu spazii bellu spaziu per u crescita.

Per multiplicà ogni ghjornu di ghjornu, utilizate duie metudi: dividendu l'arbulu è e sali. In u primu casu, l'arbusti annantu à cinque anni d'anni, scuntintatu diliziosu è divisu in i pianti. Hè ricumandemu per fà queste prucedura in a primavera, perchè chì a pianta prumove in a staghjoni attuale.

A ripruduzzione per semen hè un prucessu più penoso. Hè megliu di siminari immediatament after harvesting the seeds for the winter. A prufundità di u burcu hè di circa centimètri. Ma in questu casu, duvete aspittari quasi tri anni prima chì a pianta hè cummofonu cù fiori.

E malatie cumuni

U più gran pericorsu hè a putenza di u cùaddu. Pò esse ricunnisciute da manciole è ferite debbuli. Se u tempu ùn hè micca presu, a pianta muriri. Per impediscenu questu, avete bisognu à scurzà una pianta, curretta cu cutatu i piezzu dannighjatu è rinfriscati sti loca cun una solu suluzione di potassiu. Allora hè seccu in l'aria è trasplantatu à un altru locu. A causa di a malatia hè una regina troppu intensa.

A pianta pò esse attaccata è peste. U più cumuni - u mosquito di daylilies. E so larvette si mancianu bogai attivamenti, cusì à u primu sigmentu d'un attaccu, sguassate immediatamente quì u foglia cù insetti.

Ddicheghjani cunsiglii, pò esse vistu chì i ghjorni di ghjornu ùn ne micca bisognu di capacità spiciali in crescente è infermiera, è ancu un ghjardinatore iniziale possu plantà.