Chì ci sò marcoli di nascenu nantu à u corpu umanu?

Arcuni moles sò "decorati" cù i capelli, chì ùn hè micca un signu male o impastante. Tuttavia, parechji ùn piace micca da u puntu di vista di l'estetica. Ùn scumpressate i pelle da a nascita. U traumu persunale à un marmellata cungenital pò pruvucà a so trasfurmazioni, è sguassà u capelli d'una superficialità di nascita ùn seranu micca cunsiquenzi tràgiques. Ma solu un espertu pò evaluà a cundizione di u nevu è i risultati propie risichi. Se a nascita cù i capelli hè stallatu nantu à a parti aperta di u corpu, per esempiu, in a fàccia, è causanu maladizzione, devendrà o sia sguassatu, o tagliate u pilu interferente.

Certi scientifichi suggune chì i moles sò nantu à u corpu umanu per una ragione è ponu cuntà assai di u so "maestru". Cusì, i cumune nantu à u spartimentu resenu à ghjinirosità, aperta, è in i labbra - danu una persunale simplice, diretta è parlanu di sensualità. I molle nantu à u nasu sò lucculiti, in u collu - i patroni di grandi fortune. Vulete sapè quale sò marcelli di nascenu in u corpu umanu è di duvere sò quì venenu da?

Senza risicu per a vita

Ùn vi scantu di tutti i vostri moles nantu à u corpu. I vostri nevi sò perfettamenti seguri, se i so frontieri sò lisici è lisici, sò coltu uniformi è micca cambiatu di culore. Addivanu tali nevi assai pianu (o micca criscenu à tutti). Ma ancu s'ellu a nascita hà aumentatu annantu à l'anni, o hà acquistatu un bagnu tangibule, ùn anu micca peghju - hè un prucessu normale chì ùn vi pò micca minacciassi. A causa di cuncernamentu deve esse un rapidu aumentu di u nevus, una decolorazione o un espirienza notevuli, a furmazione di cracchi, purtata di fluidi, sagnante. Un signu evidentu di a degenerazione di a nascita pò esse cunsideratu l'emergenza di spazii di culore vicinu à e so cunfini, prucesse è dolore.

Quale hè teme di u melanoma?

Cù u ciclu di a vita, parechji moles pò degenerate in melanoma (tumore maligno). Ma ùn ci hè u mutivu di pànicu: questu freti raramenti. I cunfirmarii chì u prucessu di degenerazione hè stimulatu da traumu di moles, irradiazione ultraviolet, flutteri hormonali in u corpu (hè nutatu chì in certi casi, un mudellu in u situ hormonal si conduce à a rilatazione in u sviluppu o ancu regressione di u tumore). Solu solu u 40-50% di i melanomi maligni sviluppanu da i nevus pigment cells. Una molla, situata in un locu traumaticu (palmi, collu (sottu à u collu), suttili di i pedi, pettu, cintura) hè vulintà di sguassà. Se u nevus per una ragiuna o una altra hè danada (cumincià à purgà, faci a ferita), andate immediatamente à a accugliente à un spécialiste. Avè scupertu per elli pussibuli avè un signu di un nascita di una nascita d'annunziu, vi assicurà à cunsultà un oncoloogru. Quelli chì si ne rifiutonu a szignazione circoncisionale di questa nevi, è ancu cù difficultà di sviutà per locu (per esempiu, nantu à a punta di u nasu), hè bisognu di avvertà di i periculi di l'autore è di u traumatismu. Rispittamente, cunsigliemu l'escisione sana di nevi, situata nantu à i terreni feritizzati di a pelle.

Aghjustate tuttu micca necessariu

I medichi guarantisci chì l'eliminazione prufessiunale di un nevus perikoluu assicurà a risuriva è a prutezzione contru u risicu di u melanoma. I mètudi per ridere di i moles sò varii: da u laser è l'elettroaggulamentu à u radiu-cutidianu - a cunsultazione sempre discute i megliu scelte. U livellu esteticu di a quistione hè sempre cunsideratu. Allora tutti l'operazioni per l'escisioni in a faccia è a ghjustu culminate cù una sutura cù un filu finu, è l'unicu chì, forsi, serà nutatu da l'altri hè a scumparsa di una marca naturali inutile. A risposta ragiunate si sviluppa: ùn avemu micca esibitu tutti i marcelli in stu casu per prufilaxis? Hè improbabile chì questu hè pussibule: nantu à u corpu di ogni ghjornu ùn sò micca una duce nevi. È ùn hè micca solu l'argumentu contru. Quand'elli sguassate tutte e marcelli di nascita, avemu escludutu u risicu di degenerazione di e prubabili, ma ùn impediscenu l'apparizione di novi, inclusi u melanoma, cù a so stile. Per quessa, hè cunsigliatu per sguassà solu molle chì portanu l'amuzione di rivolmarvi, è tutte e reste règule dinò stampà à u duttore per l'observazione dinamica.

U cerculu solidu

L'influenza ultravivenza influenza l'ocurrenza di melanoma? In issu sugettu, i medichi ùn anu micca avutu un parente cumuni. U fattu chì e formazioni maligni sò più frequenti in sferi aperti di u corpu, esse esposti à l'esercitiva risposta à a radiazione solaria. A prisenza di un grande numaru di moles serve com'è marcatu per un spécialiste di a predisposición à l'apparizione di u melanoma. Hè da esse cunsideratu chì u melanoma ùn hè micca per bisognu u risultatu di degenerazione materna. Puderia accade nantu à una striscia di a pelle senza prima. Hè ricumandemu per a prutezzione di a pelle da l'effetti negattivi di a luci ultravioleta. Selecciona un filtre soltu hè cunsigliu, secondu u tipu di pelle. Ma quelli chì anu tante molti è caghjà lustru, propensità di cremà, hè necessariu d'utilizà u factoru massimu di proteczione da i ragiuni UVB è UVA. L'esposizione moderate à a lumière ultraviolet (senza allergii di sunburn e sun) porta à un riscu ridutta di melanoma. In Auropa, a morbilidad è a morte da u melanoma sò più maiori in i paesi di u paese di u nord, induve u sole attivo ùn hè micca un viscuvaru infruitu. U melanoma hè stata trovata principalamenti in persone cù status socio-ecunomicu (invece di u fattu chì a so vita hè più in l'uffiziu). L'incidenza di melanoma accentueghja bruscamente in u gruppu di 30-39 anni. Se a malatia hè pruvucada da u sole, ci deve esse un incrementu di l'incidenza di melanoma in a vichjàia.