Cumu supira u timore di pienu

Avà ghjè avvicinatu u ghjornu chì u zitellu ha d'esse nascitu, ma a so mamma avia panti per qualchi ragione. "Cumu si allora? Serà ferutu? Pudete fà tuttu ciò è giustu? "- i pinsamenti parevanu casi in tutti ei futuri, in particulare in u primu ghjattu. Perchè hè u miraculu di nascita assuciatu à u timore è u dolore è pò esse evitata? More details - in l'articulu "Cumu supira u mitu di pienu".

Ci sò tanti nuvilli chì ci hè a vita nantu à a terra. U corpu di una donna hè creatu da a natura in tale manera chì pò soprappiglià u pruduce. A più preoccupariata, a più tenseu u nostru corpu, i movimenti sò stressati, ci sò sensibuli di disaggi è ancu u dulore. Pruvate di sculaccià qualcosa cù dete crooked o ferà un discorsu. Una donna, obligata di passà u periodu di nascita in una pusizioni, hè più difficili di mantene a paura di mente è cuntrollu di sè stessu. A più infurmazione chì una persona hà, u più confidente in u sensu in una situazione pocu chjara. E nascita ùn hè micca esse salute. Una regula impurtante hè chì l'infurmazioni avè esse affidate. Allora ottene megliu da i fonti affidati. Per principià ci hè necessariu di sapè infurmatu di i principii generali di passaghju di sorte, aspettu fisiologicu. Puderanu esse truvati in diversi aiuti medichi. È hè megliu micca solu per amparà, ma per memorizà o ancu perde tuttu i stage di u prucessu genericu. Dopu, duranti u nascita stessu, ci hè più possibbi di ùn sentire micca un pànicu ("Oh, u mo Diu, chì hè questu cun me? Hè questu normale?"), Ma la fiducia calmata ("Parolle, pare, forerunners. ordine "). Furtunatamente, in u nostru putere di sparà no solu i prucessi di tensione, ma ancu di rilassazione. E pudete dinò in dui mane: a to mamma hà bisognu d'un equilibru internu, chì furnisce comodità spirituale. È u cunfortu fisicu hè bonu.

Pensei un bonu

Di sicuru, à a vigilia di un avvenimentu impurtante hè difficiuli di ridivà di l'excitement. Una capacità positiva hè necessariu. Pudete utilizà tecniche diffirenti, per esempiu, impone in l'autucitè ("Sugnu calmu, felice è sanu"). A strada, certi volte paradoscali aiuta - per esse preoccupatu. À qualchissimi museu si trova o passa per ellu stessu: in anticipu da l'iniziu l'esperimentu, di a fine di a gravidanza, solu "credendu" è l'ultimi sette ghjorni dozhahivayut in l'equanimità assuluta. Ma più particularmente per fà ricerche à stu metudu, di sicuru, ùn valenu.

U ambiente ghjusti

Hè bellu si una donna hè accumpagnata da una donna chì dà u so sustegnu sustegnu. In l'ultimi anni, variate varianti di u cunsigliu sò dispunibule: ora hè pussibile micca solu per vene à l'hospitalu di maternità vicinu, ma ancu per signu un cuntrattu cù una certa clinica, sceglie un mèdicu è a partara. Pudete invià un psicologu da u centru perinatale o i vostri amici è parenti (maritu, mamma o ancu amichezza) à pene. Solu ùn seguitate micca e tendenzi di a moda o, in modu inversu, tradizzioni.

Gimnastichi per i mariti pregnant

Ci sò parechji spezii di esercizii chì vi permettenu di preparà i musculi chì participanu à u travagliu. No wonder many athletes, chì anu sviluppatu assai sviluppati tutti i gruppi di musculus, cun facilmente facilmente è senza annunziu.

Eterni di respirazione

A rinfrescante à a parturione hè di grande impurtanza. Ci hè tecniche chì facenu più faciule in u pattu, è ci sò attuali regulatori. Pudete rispunderà "cane" o "locomotiva", sunnava graziu, ma veramente aiutà. Relaxazione (di Latin relaxatio - relaxation, relaxation) - una relaxazione musulmana prufonda, accumpagnata da a rimoluggitta di l'estresse mentale. Sicondu i sperienti, durante a riaghjustazione, tutti l'emozioni sò suppressi, cumminatu u scuru.

Posture cusì cunmessu

Hè bellu chì una donna confiesa u corpu. Dopu à u prossimu per esse à i vostri sentimenti, è vi farà fà rintra chì postu è i movimenti seranu ideali per voi in ogni stadiu. Se ùn ci hè micca limite (per esempiu, cunfittiti), ùn mantene micca i vostri impulsi: vogliu camminà - vai, se ci hè un grande bulu ... forsi serà più faciule per affruntà u scherzi nantu à questu o in ghjinochje ... pruvate, circate, cambiate a pose.

Ùn vi "pruvate" i porsi di l'altri

Parechje martaghju cumanda i so esperimenti: "Amore veramenti u me figliolu duppu annu, ma però ricordu di a nascita cun horrore è teme - ùn puderebbe mancu fà chì a so minaccia. Hè terribili, ùn daraghju nimu à qualcunu di qualcosa. At least - stessu ". Ricurdà chì ogni nascita hè unicu. Pensa chì tuttu sera bonu per voi. È a ricumpenza sarà un minutu, quandu u cumpagnu mulu serà purtatu à u to pettu. Avà sapemu à superà u teme di a parturione è dà nascita à un ziteddu cun debitu.