Chì data di l'annu hè megliu per vaccinà?

L'obiettivu principali di l'immunoprofiliasi hè di prevene l'epidemica di a malatia. A più persone anu immunità à una infizzione particulare, l'azzione di minaccia hà un zitellu per una persona malatu. Allora à quale tempu di l'annu hè megliu per vaccinà è per quessa?

Pudete una mamma d'infermiera trasferenu a so immunità à un zitellu?

Normalmente passa. Sì a mamma era malatu cù infizzioni di a zitiddina o vaccinati contr'à elli, u so corpu "ply" anticorpi protettivi, chì ella passa u zitellu cù u latti. Hè per quessa ramisolo, rubella, a variculturale in i zitelli à una media docena - una rariella. Dopu tali "introduttu" l'immunità si debili. Quì è venite à u salvamentu di vaccinations. Hè megliu cumincià a vaccinazione prima di a pezzu è scanta - da u pettu.

Puderaghju parechje vaccinations à u stessu tempu?

Sì, è per questu scopu sò i vaccinati associate speziale, per esempiu, LKDS. Contenenu parechji elementi contr'à i sfarenti patogeni chì ùn "ùn cuncettanu" cù l'altri (i schedes speziale sò stati sviluppati per prova a cumpatibilità di i vaccinati). A vaccinna simulugia hè bona perchè ùn ùn ferite micca u zitellu cù injections innecesarii. Ùn hè bisognu di visità a clinica deci tempii, induve hè fàciule reculse, per esempiu, ARVI.

Hè pussibule di cambià preparativi durante a vaccinazione?

Da a listessa malatia, vede parechje vacini da parechji manifatturi ponu esse l'una volta. Certi sò più efficausi, ma raramenti fà senza cunsiquenzi, autri sò più sicutici, ma più caru. Sì una vaccina ùn hè micca truvata in a clinica, pò èssiri sustituita Vucinis intercambiables contra diphtheria, tetanus e pertussis, poliomyelitis in vivo è inactivata, e vaccini contra l'hepatitis A è B. Reintroducerie di vaccinati vividi ùn averanu micca l'applicazione imperativa di una e a stissa a stessa droga. Tutti i X è B - vaccini licinziati in Russia sò reutilizable.

Perchè parechje vaccinii idèntius?

A vaccinazione multiplicazione hè necessaria per creà una immunità permanente di certe malatie. A vaccinazione da difteria, pertussis, tetanus, poliomielitis, l'hepatitis B hè fatta in parechje tempi cun un intervallu di 45 ghjorni. Ma da u malati, scherzi o tuberculosi, una vaccinazione hè abbastanza per sviluppà l'immunità per annunzii venite (a vaccina di furmulariu casca ogni 6-7 anni).

Pudete un criaturu vaccinatu avete malatu?

Rari raramenti, ma anu sempre hè pussibule. I ragiò per questu hè assai, chì varieghja da u spaziu improperu di a vaccinazione è di finiscinu cù e caractère individuale di u corpu. L'efficacezza di a vaccinazione pò influenzà a l'età di u zitellu, è a natura di nutrimentu, è ancu u clima di u territoriu in u quale u vivu. Hè per quessa hè cusì impurtante per adherite à u calendariu di i vaccinati o di u schema di vaccina particulare evuluzzia da u duttore, per ùn micca di presentà novi lignati durante a vaccinazione di rutina è per ricusà l'altri "esperimenti" nantu à u zitellu: viaghji à u mari, missi, etc. Quandu a vacuna hè assuciatu cù u risicu per u zitellu, u duttore alzà cun vigore annantu à a carta medica. I prublemi di post vaccination sò prubabilmente se u zitellu: l'intracranial pressure aumentada, u sindromu convulsivu avutu è l'altri patologii di u sistema nervu; Ci hè una alergia pronunzida, dermatite atopica è cusì; annu sanu - L 'intermezziunale ARVI, u cursu di a malatia hè agutu è ùn hè micca longu

Passa per;

Ci sò e malatie cronica; ci sò stati reazzioni "equivale" per i vaccinations previ. Dunque, ancu prima di a vaccinazione, i genitori deve esse appruvati solu da u pediatre, ma ancu da altri articuli, in particulare u neurologist, l'immunòggicu hà bisognu d'avè a decisione d'immunizazione dopu à un uriginale cumpletu (ancu un prucessu di sangue è urina).

Chì ci sò e reazzioni capaci à a vaccinazione?

A vaccinazione hè a introduzione in u corpu di qualcosa inusual, un strangulu. Ancu s'ellu u zitellu hè caldu, quì hè una lotta lotta in u so corpu - in u stessu hè benifiziu, perchè in u cursu l'immunità hè prodotta. In ocasu, l'eccu di sta lotta spuntanu à a superficia - e reazzioni generale è lucali post-vaccination sò possibles. I primi incù una frebba, malignità, cefalà, adupratu l'appetite; a seconda - rossi è tenerezza di tissuti, cumpatizzioni à u situ di ineptea, infjammazione di lymph nodes vicinu. Tutte sti reaczioni, com'è regula, sò fugitivi. Sì l'indisposzzione si prustate - a temperatura mantene, a putita ùn manca più - pudete parlà di una complicazione post vaccination, necessite a cunsultazione di mèdulu. Complicazioni sò spessu cunfondati cù una malatie cumuna. U fattu hè chì a vacuna hà da debilità temporale u sistema immune - "distrae" u patogenu inghjugatu o i so cumpunenti, chì volenu chì u corpu si face unanimale à l'altri infezioni chì sò state cagiunati per u tempu o esse ovvi. Ma in stu casu, a vaccinazione ùn hè micca una causa, ma una cundizione, u listessu, per esempiu, l'ipotermia o l'estress.

Chì sò i reazzioni avversu più cumuni?

U più cumune hè una reazione allergià à i cumpunenti di a vacca. Hè per quessa trè ghjorni prima è trè ghjorni dopu a vaccinazione hè ricumandatu per dà i zitelli antihistaminis. A rise in temperature corpuscule è irritazione à u situ di injezione hè ancu un fenomenu cumuni (è normalu). Hè impurtante per capiscenu chì i pussibuli effetti generali saranu, ma grazzi à a vaccinazione u zitellu hà una forza forti per a vita. Se ti refuse à vaccinate, risicate a più impurtante - a salute di u zitellu è ancu a so vita. Certu, ogni vacunazione averebene esse preparatu seri: u zitellu ùn deve esse malatu cù ARI per almenu duie simani prima di l'injezione, ùn pò micca esse vaccinati contru l'inturnianza di cundizioni stressanti, etc. In casu chì u zitellu hà prublemi di salute, hè pussibule, cù a participazione di un mèdic, elettu trà l'analogi vaccinati. U pediatricu chì participava, chì cunnosce i caratteristiche di u vostru zitellu, pò dà un disperojulu tempurale, un respiro da a vaccinazione, ma micca più. Ùn pigliate micca seriu i terribili contatti di e vaccinali manchi, chì sò omplate di forze parenti. L'un solu cunsigliu hè un duttore chì hè rispunsevule per a salute di u zitellu. È ancu a vostra propia mente.

Quandu è da quale per infundir babies?

U schedariu di vaccinazioni preventivi stabilisce l'urdinariu successivo.

12 ore - a prima vaccination: l'hepatitis B

U ghjornu 3-7 - vaccination: tuberculosis.

1 mese - a second vaccination: l'hepatitis B

3 mesi - a prima vaccination: diphtheria, cough, tetanus, poliomyelitis.

4,5 mesi - a second vaccination: diphtheria, cough, tetanus, poliomyelitis.

6 mesi - a terza vaccination: diphtheria, pertussis, tetanus, poliomyelitis; a terza vaccina: l'hepatitis B

12 mesi - a prima vaccination: sarcellule, sannari, rubella,

18 mesi - a prima revaculazione: diphtheria, cough, tetanus, poliomyelitis.

20 mesi - secunna revaccination: poliomyelitis. Di sta vaccinazioni preventivi, l'anti-tuberkulosi hè mandatu; I ginirali ùn si sò micca dumandatu s'ellu fate l'accunsentu: u zitellu venenu liberatu da l'ospitalu solu dopu a preghjunzione di a vacca approprita - BCG.

Qualcosa nova

Principi pediatrici russi aducanu l'inclusion of new vaccinations in the National Vaccination Schedule: da infuzione pneumococca, da infestazione Hib è di varicedda. Infezzjoni pneumococca infartini otitis cumuna è sinusitis, è terribbele malatii - pulmonía, meningitis, sepsis. Pneumococcus hè particularmente periculoso per i zitelli per i peculiarità di a struttura di stu bacteriu: hà un forte cunghjettu di polisaccharide, chì e cungreziuni immune di u corpu di u zitellu ùn ponu micca tete affruntà, u pneumococcus evoluzioni rapidamente è perde a sensibilità à l'antibiotici. Per via di a resistenza creciente di e cummerciu per trattà a malatia ogni annu più difficili. Hè assai faciule per impediscenu. In i Stati Uniti è parechje altri paesi in Europa, sta vaccina hè stata inclusa nant'à calendari nazionale per parechji anni. L'infezione Hemophilus tip B (infezione Hib) hè un agente causative cumuni di malatie severi [meningitis, pneumonia], principalment in i zitelli sottu sei anni. Oghje recommandante l'inclusion of vaccination Hib in calendari nazionale in tutti i paesi. A vaghjime veterinaria hè cunsideratu inganna inzuccarata inghjustìzia. In ogni casu, pocu pirsuni sapemu chì una "variculturale" cuntaggiu cumunitiva pò causarii cumplicabbili seria - finu à a inflamazioni di i membrani di u curu. Sta maladizzione di a zitiddina hè moltu cunsigliata da l'adulti chì, in un certu tempu, ùn l'avianu micca (l'immunità da una varicedda pò esse in vita). Cusì, hè megliu per a prutezzione di u zitellu è a varice adulte chì ùn hè micca in a zitella. In particulare chì a vacuna hè trasferita per e faciule senza cunsiquenzi.