Histologia: chì hè? Anàlisi di l'histologia in ginecologia

In a medicina muderna hai una gran varietà di varii tipori d'esaminazioni: esaminazioni, diagnostichi ultrasoundi, diverse analisi. In parechji casi, i medichi recucanu un tipu di ricerca, cum'è a histologia. Chì ghjè è quì hè?

Histologia: chì hè?

A histologia hè una scienza chì studia a struttura, u sviluppu è funzioni vitale di i tessuti di u corpu. Questa zona di a medicina hè spessu inserraca in u diagnosticu di e diverse malatie. L'inserzione histulugica hè assai affidativa, aiuta à a cunfirmà o disprovà a presenza di prucessi infjammatori, è di malignità maligna o benigna, determinar si hè necessariu per a cirugia o in trattamentu senza intervenzione kiruritica.

Per fà stu tipu di ricerca, una mostra di tissutu hè presa. In parechji casi, a mostra di u materiale di testa pò esse fattu di diversi modi, secondu u casu specificu.

Dopu à u materialu presu, l'esaminazioni histològichi hè realizatu duranti 5-15 ghjorni, ma in casu di precisa aguda, si sviluppà analizazione ràpida, chì pigghia a 40 minuti.

Histologia: chì ghjè in ginekulugia

Qual hè l'histologia in ginecologia? Questu hè un indispensibile di studiu di laboratoriu, chì hè prescrittu abbastanza spessu cù i prucessi di sangue è l'ultrasound per stabilisce un diagnosi è trattamentu puntuale è currettu. Hè realizatu da u metudu di studià sottu à un microscope una cutícula fina di u teatru fattu per u studiu. U materiale hè stato da l'utru, ovari, cervix, se hè necessariu. Ancu à a histologia pò esse diretta u tessuti endometriali (cunti internu di u corpu di l'utru), fluidi da e neoplasmi in a vagina, mucosa da u canali cervicular.

L'analisi per a histologia in ginekulugia hè distinata da u mèdicu chì assistenu in questi:

Histulugia in oncologia

L'analisi per a histologia hè direttamente cun l'oncologia. Dopu tuttu, hè difficiule di diagnosticà formazioni maligni, è ancu senza studi histologichi sò qualchì volta ancu impussibili. Spessu, diversi neoplasmi sò beninnii. È a histologia permette di diagnonde à l'iniziu.

In chì casi hè una histologia dumandata? Chì pò esse significatu per u scopu di l'analisi? U mèdicu chì assistia, cum'è u pacieluu stessu, pò guarda a mudificazione di a nascita o nascita, a sviluppu drammatichi di i nodi linfici, l'apparizione di formazioni in a glandula lattica o a tiroides. Ma micca tutte e malatie necessanu esaminà l'histologicu. Per esempiu, a histologia di a glàndula tiroidea hè attribuita solu se a formazioni nodali più di 10 mm.

U studiu histologicu hè stata utilizata per stabilisce e malatie di u fetu, l'intestinu o stomacu, è dinò dopu l'operazione cavitaria.

A divinificazione di l'analisi di l'histologia è di diagnosi nantu à a basa hè solu un mèdici qualificatu, perchè ùn ùn pruvate di diventerà a vostra analisi per u vostru propiu.