Vitamini per i femini in u invernu

In i mesi di l'inguernu, ci sò pezze frutti è ligumi nantu à a tavula quellu di solitu. Ma questu hè a prima fonte di vitamini, u déficità di quale amminca cù e malatie ... A transizione à u menu invernale pò aiutà à furnisce u corpu cù tutti i sustanzi necessarii. Vitamini - cum'è regulatori nantu à a strada di l'assimilazioni di nutrienti. Acceleren è dirigite i prucessi metabolichi. Per esempiu, avete manghjatu un pezzu di cioccolata - u corpu riceviu u glucose. Se contene assai vitamina B1, da a so cumbattimentu sarà postu, a energia sera liberata. Comu u risultatu, vi senterà vigore, una putenza di energia. Ma s'ellu sta vitamina ùn hè micca abbastanza per u corpu, invece di glucose sarete in grassu. Una situazione simili si trova in l'absenza d'altre vitamini. Dunque, a so presenza in a dieta hè impurtante in tuttu l'annu. E se in l'estiu, dumandanu a bocca in forma di manci aruccativi, di u dulce, di i prugne fragranti è di l'altri frutti, è dopu à l'invernu, hè più difficiule d'ottene sustegnu utili. Hè a so carenza in a maiò parte di i corsi chì spiega a debule, a fatigue, una tendenza à a malatia. Perchè chì i sintomi di i beriberi ùn ti micca averiu bisognu, rimpruverete a vostra dieta cù una rete per u invierno.

uttuli uttimisimu sò stati guariti da u corpu in riserva. Per esempiu, vitamini sulfuridi solidi - A, D, E. Qualchì parechji, ellu stessu pò sintetizza in quantità chì parechji. I cungrini foglie producenu vitamina B-12, alcuni di i vitamali sò sintettizzati in u intestinu. Ma a maiuranza entra à u corpu solu cù l'alimentariu. Prima di tuttu, hè vitamina C. In l'inguernu hè sopratuttu mancanti. Cusì, aggrignu nantu à i citrati, pimentu rossu. A lot di stu elementu in crabe . In modu, avà ancu sustegni utili per a microflora intestinali. In u invernu, ci hè ancu una carenza di vitamini B. Specially in dolci dolciumi o prudutti raffinati. Reducsa a quantità di vitamina D, chì in l'estiu hè sintitizzatu da a pelle sottu a influenza di u sole. Studi di sti vitamini chì puderete pruponenu di prudutti d'urighjini animali - carne, fegate, ova.

U corpu rintraducisce sensibile à una mancanza di sustegueri utili è immediatamenti u signalu SOS. Per esempiu, senza a vitamina E, a pelle hè secca, cù a mancanza di bretelli B-2 chì pari in i ringii di i labbra, a mancanza di vitamina A porta à l'annuvinante di a pelle, una deficientia di vitamina C - à a debilitate, chien d'heure Agree, hè inneziu di purtate à questu statu, se pudete solu solu per diversificà a menzione. Intrì u mannaghju (cume è crudu), zucca, bruna, brocoli, verdura, oliva d'oliu è vegetale, nocera. Aduprà regularmente prudutti d'allevatu, frutti di mare, diversi tipi di muggarrone. Spoile yourself with nutritious juices fresh vegetables. Aduprà u numaru di prudutti di pane, pasta, documenti. È ùn vi mannanu purtatu da i dieti - anu più aduprà a quantità di vitamini in a dieta. Dopu qualchì mesi, piglià un cumplessu di vitamini è minerali. Sceglite unu chì cuntene a regula di u sustegnu necessariu per u corpu. Questu hè vale di valisà fà sè vo avete un fast. In questu casu, verificate puru chì l'alimentazione hè variata.

U piriodu di invernu pò esse stimatu no sulu cun una mancanza di vitamini, ma ancu cù kilograms extra. Averma di pesu hè dovutu per un cambiamentu di u metabolismu. Prima, ùn ci era micca stufa, è di mantene bè, u corpu hà amparatu à attribuisce più energia in u invernu. Quandu si trova vicinu à a battezza è impannillata in robba in bagnu, i calori ùn sò micca spuluti, ma sò stati guardati cum'è grasse. Per attivà i so ardutti di aiutà i spezii. Per esempiu, u pimentu chilatu aumenta u metabolismu 50%. Inoltre, rinfurzanu regularmente e riserve d'acqua in u corpu, anche in u invierno, vulete bevede menu di l'estiu. L'acqua cuntribuiscia à eliminà e tosini. A norma di u ghjornu di u liquidu hè di 1,5-2 litri. Ùn importa micca quantu vulete entra in hibernazione, ricurdate l'esercitu fisicu. Faci ordinà l'esercizii è andonu in l'aria fresca.